Pompowtryski to i na rzepakowym z Biedronki pojadą, chyba ci się pomyliło z CR.
Nic mi się nie pomyliło i powodzenia życzę przy laniu do auta z pompowtryskami tego co piszesz.
Chyba Ci się pomyliły pompowtryski z pompą wtryskową :lol:
Typ: Avensis T27
Silnik: 2.0 Valvematic
Rok: 2009
Nadwozie: Sedan Pomógł: 46 razy Dołączył: 27 Cze 2011 Posty: 956 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-04-03, 22:03
Ty już żeś zaistniał w temacie pierścieni do felg stalowych :lol:
Powodzenia nie musisz mi życzyć, bo do 1.9TDI nie wracam ale swoje przejeździłem firmowym Superbem 130KM. Jeździł dużo na wschodzie z różnymi kierowcami i lane miał wszystko od chrzczonego białoruskiego dizla, po opałówkę i gdyby nie fakt, że znalazł się mądry księgowy dla którego samochod z przebiegiem 350tys.km to za duży wydatek i trzeba było go sprzedać to by jeździł dalej.
No chyba nie.Pisałeś,że do stalówek nie ma pierścieni.Ja ci udowodniłem,że są.Więc jeżeli są w sprzedażt to ktoś to zakłada...Znów nie wiedziałeś gdzie dzwonią,ale chciałeś zaistnieć.A wtym Superbie to jak był na Białorusi, pewnie Ruski podmienili silnik na MB 200D :lol:
Typ: Avensis T25
Silnik: 2.2 D-4D diesel
Rok: 2007
Nadwozie: Wagon Pomógł: 11 razy Dołączył: 12 Mar 2011 Posty: 198 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-04-04, 11:46
kokomo666 napisał/a:
No chyba nie.Pisałeś,że do stalówek nie ma pierścieni.Ja ci udowodniłem,że są.Więc jeżeli są w sprzedażt to ktoś to zakłada...Znów nie wiedziałeś gdzie dzwonią,ale chciałeś zaistnieć.A wtym Superbie to jak był na Białorusi, pewnie Ruski podmienili silnik na MB 200D :lol:
Czy mogą Panowie prowadzić bezprzedmiotowe dysputy na PW. Po co zaśmiecać forum jałowymi dyskusjami z wątkami wzajemnych przytyków.
Więcej dyscypliny i pojęcia o Netykiecie łącznie z poszanowanie regulaminu pls, Szanowni Panowie !
Gdzie jest Moder ? Znowu zasnął snem zimowym?
Pozwolę sobie nie zgodzić się z szanownym kolegą. Od ponad roku jeżdżę wyłącznie na Vervie (wcześniej latałem Oplem Astrą II DTI również na tym paliwie) i auto jest o wiele cichsze niż na zwykłym ON, o wiele mniej kopci, a co za tym idzie mniej się syfią podzespoły, a także mniej pali - ok. 0,5 l na 100 km.
coś kolego kitujesz jakoś ja zrobiłem 80tys na V-powerach, vervach obecnie jeżdżę na zwykłym ON z Neste i powiem tak: nie widzę żadnej różnicy ani w pracy silnika, dynamice i a tym bardziej zużyciu. Nic mi nie obrasta sadzą na zwykłym oleju ani nie syfi się, a mam na zwykłym zrobione 150tys. skoro nie widać różnicy to po co przepłacać
po drugie 1CD ze starą pompą 2 zaworową (SCV) właśnie lepiej znosi zwykły olej niż premium, bo zawory SCV są wrażliwe na "bardziej suche paliwo" i po prostu szybciej zacierają się. po trzecie wiele razy były robione testy choćby w Motorze, gdzie testowo udowodniono brak lub niezauważalne różnice w stosowaniu zwykłych i premium paliw.
Wtom,
skoro nie widzisz różnicy to odpowiedz:
- dlaczego zrobiłeś 80 tys. na V-powerach?
- Skąd informacja, że oleje premium są bardziej suche od zwykłych ON?
- Jak możesz to wskaż testy, o których piszesz.
Witam. Jak we wszystkim trzeba zachować umiar i wypośrodkować. W zimie tankuję zawsze paliwa premium Vervę lub Dynamic. Lotos jest na pewno lepszy ale stację mam nie po drodze. W tych paliwach nie ma w ogóle bio dodatków, których jest aż 7% w zwykłym on, który nawet w nazwie ma słowo eco, więc aż tyle procent wody w baku w zimie to dużo. W pozostałym okresie tankuję zwykły on i co 3-4 tankowanie paliwo premium.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum