Filtr paliwa wymieniany w zeszłym roku około 15-18tyś z tego co pamiętam w aucie mam zapisane, ale wymienię dla pewności, bo może jakiś syf jest czy woda.
Czy korekcję sprawdzę elm 327 tzn. jakim programem na komórkę bo mam na BT?
No to super z tym rozrusznikiem. Ale zeszłej zimy chodził po wymianie świec jak zegarek szwajcarski.
Podpompowałem przycisk aż "twardy" był i podczas rozruchu sąsiad naciskał, odpalił dużo szybciej jak rano ale się dalej dusił i nie odczułem, żeby przed to pompowanie palił szybciej.
Próbnik podpoiłem miedzy listwę od świec a masę i od zgaśniecia lampki w aucie grzania świec próbnik świecił jeszcze 11 sec a po odpaleniu jeszcze dogrzewał.
Jutro wykręcę świece i zobaczę czy się żarzy. Może jakieś zwarcie jest na świecach bo tak pali moim zdaniem jak by nie było grzania czy coś.
Myślę wymienić filtr paliwa dodatkowo.
Jak mi się uda ogarnąć tego ELM z laptopa to sprawdzę te kąty.
[ Dodano: 2016-01-04, 08:57 ]
Sąsiad pompował pompką ja odpalałem, przed odpaleniem też parę razy nacisnąłem. (zero różnicy moim zdaniem)
Typ: Inne
Silnik: 1.4 benzyna
Rok: 2015
Nadwozie: Hatchback
Wiek: 44 Dołączył: 16 Mar 2011 Posty: 177 Skąd: RBR...
Wysłany: 2016-01-04, 20:36
czyli paliwo nie schodzi, skoro "podpompowanie" nie pomogło...
trzeba zacząć od najtańszych rzeczy, wymiana filtra paliwa (zawsze zalecałbym przed sezonem zimowym) oraz sprawdzenie wartości korekcji wtryskiwaczy...
i prędkości kręcenia rozrusznika...
_________________ ...miałem kiedyś "japończyka"...
...chętnie pomogę na forum...w jego sprzedaniu...
Witaj
Zwiedziłem kilka warsztatów, rozmowy były o wgrywaniu nowych programów do komputera, o wtryskach i od razu wymiany 4. Zostawiłem u jednego co mi się najrozsądniejszy wydał, już raz mi dobrze zlokalizowali usterkę. Generalnie mechanik stwierdził, że to raczej będzie paliwo ale na zimnym rano podepną go do komputera i wsadzą kawałek przezroczystej rurki, żeby zobaczyć czy płynie ropa a jak płynie to jaka. Mówił także, że może wracać paliwo, z różnych przyczyn np. nieszczelności. I mówił, że trzeba patrzeć za pompą bo samo pod-pompowanie "filtrem" może nic nie dać. Jutro się okaże.
A i jeszcze jedno
Kąty na wtryskach mam:
0,310
0,310
0,779
1,409
Typ: Inne
Silnik: 1.4 benzyna
Rok: 2015
Nadwozie: Hatchback
Wiek: 44 Dołączył: 16 Mar 2011 Posty: 177 Skąd: RBR...
Wysłany: 2016-01-04, 21:21
niekoniecznie, ja miałem korekcje na poziomie 3 i wtryski dopiero delikatnie przepuszczały albo dawały za duże dawki...
wcześniej bym już wolał założyć "większy" rozrusznik niż rozgrzebywać wtryski...
_________________ ...miałem kiedyś "japończyka"...
...chętnie pomogę na forum...w jego sprzedaniu...
Typ: Inne
Silnik: 1.4 benzyna
Rok: 2015
Nadwozie: Hatchback
Wiek: 44 Dołączył: 16 Mar 2011 Posty: 177 Skąd: RBR...
Wysłany: 2016-01-10, 09:07
nie licz na stacje paliw...tu akurat chodzi o to że ta stacja zawiodła (inny Shell może mieć innego dostawcę)...
końcem października co roku wymiana filtra paliwa (HENGST / KNECHT / a najlepiej oryginał) + dodatek do paliwa...
_________________ ...miałem kiedyś "japończyka"...
...chętnie pomogę na forum...w jego sprzedaniu...
Witam i proszę o pomoc mam avensis t25 rok prod. 2007 kombi z silnikiem 2.2 d-cat po lifcie. Od niedawna mam taki problem, rano gdy jest chłodno autko odpala ale po przejechaniu 200-300 metrów auto traci moc pedał gazu w podłoge a tu zero reakcji ,po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu auto jeździ normalnie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum