Szczególnie proszę o info na co zwrócić szczególna uwagę przy zakupie.
P.S. Czy jak sprzedawca da mi nr VIN to jestem coś w stanie dowiedziec się w serwisie? i ile to kosztuje.
Z góry dziekuje za odpowiedź.
Witam.
Cena dośc atrakyjna, ale należy do niej doliczyć akcyzę i inne opłaty związane z przywiezieniem samochodu do PL.
Na twoim miejscu sprawdził bym koło dwumasowe bo jego wymiana do tanich nie nalezy. Sam mam podobny wózek i ten element padł przy 160 tys, a z tego co możesz poczytać to w tych modelach dośc częsta przypadłość. (objawem końca dwumasy jest m. in. głośne stukanie na styku silnika ze skrzynią).
Zerknij też sobie pod dywanik w bagarzniku. W schowkach nad nadkolami lubi zbierać się woda i jeśli nie było to czyszczone to mogą pojawić się dziury od korozji - zazwyczaj wystarczy uszczelnić lampę tylnią silikonem i po sprawie.
Ta avensis stoi w komisie w Bielsku Białej na polskich blachach. Więc chyba juz dużych kosztów nie będzie (jesli chodzi o opłaty). Zresztą po 10 minutach negocjacji handlarz spuscił na 12k.
Chyba przeboleje te 250 zł i zrobie sobie kompleksowy 1,5h przegląd w serwisie autoryzowanym TOYOTY w BB
Z tego co widziałem na żywo jest lekko "puknięta z tyłu" w okolicach lewej strony. Da się zauważyć po śladzie na zderzaku i lekko odstajęcej klapie od bagażnika. (naprawdę lekko ale w takim przypadku to rzeczywiście chyba lepiej sprawdzic w serwisie czy z zawieszeniem wszytsko OK)
Dzieki za rady.
P.S. Zdobyłem nr VIN i zobacze co w salonie powiedzą.
Jak ktos cos jeszcze moze dodac to z góry dziękuję
W salonie powiedzieli że ostatnio na gwarancji miała w 2003 roku wymianę paska klinowego przy przebiegu 53 000 km.
Jeszcze w 2010 roku był po sprowadzeniu w Polsce w serwisie ASO.
Został dokupiony 2 kluczyk i oba zostały przeprogramowane. Czyli gdzieś jeden kluczy jest w świecie. Umówiłem się na przegląd w serwisie to dam znać co i jak. Pozdrawiam
Typ: Avensis T27
Silnik: 2.0 Valvematic
Rok: 2009
Nadwozie: Sedan Pomógł: 46 razy Dołączył: 27 Cze 2011 Posty: 956 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-16, 01:32
1. Wersję Luna bym sobie odpuścił, manualna klima i szyby na korbę to nie ta epoka.
2. Niby ok, ale samochodu od handlarza nigdy bym nie kupił.
3. Ten bym sobie odpuścił, oba zderzaki malowane i nie wiadomo co jeszcze.
Słowem szukaj dalej, najlepiej od osoby prywatnej i z polski.
Witam. Tak jak obiecałem daje znać co wyszło na przegladzie w salonie:
1. Tarcze i klocki tylne do wymiany (cena w ASO... 810 zł!!! - oni są nienormalni) Cena w sklepie tarcze BOSCH lub Brembo ok 120 zł za tarcze + klocki ok. 60 zł/szt.
2. Wtrysk nr 3 lekko odstaje od reszty (cena w ASO ... 2000), w hurtowni 450 zł.
3. Dwumas powoli sie kończy - (ASO: 2800 dwumas, 900 sprzęgło, 1000 robocizna), w hurtowni komplet dwumas + sprzęgło 1,7 tys.
Po za tym wszystko OK.
Cene zbiłem na 11,7 tys. i kupuję.
Aha. Znalazłem kontakt w niemieckim salonie TOYOTY i przebieg potwierdzony.
1. Wersję Luna bym sobie odpuścił, manualna klima i szyby na korbę to nie ta epoka.
2. Niby ok, ale samochodu od handlarza nigdy bym nie kupił.
3. Ten bym sobie odpuścił, oba zderzaki malowane i nie wiadomo co jeszcze.
Słowem szukaj dalej, najlepiej od osoby prywatnej i z polski.
Rzeczywiście po oględzinach nr 3 okazuje się, dach malowany, przednia szyba wymieniona, sporwadzony w 08.2010, a ostatni przegląd w ASO w Niemczech w 09.2010. Nr 2 po okazuje się okólnie zaniedbany, drobne poprawki do lakierowania, trzeszczące plastiki w środku- typowe auto od rolnika palacza Wersję luna odpuściłem... Więc szukam dalej...
Autko ma zepsutą pompę ABS, zalana przy myciu silnika!? na pytanie w jakim celu ponoć myte wszystkie.
Fotel kierowcy u dołu zardzewiały?
Niewielkie wgniecenie z boku, ryska z przodu, dodatkowo ponoć również po niewielkich poprawkach lakierniczych.
Silnik 1.6 na forum raczej nie polecany pod LPG? Mała moc?
Typ: Inne
Silnik: 2.3 benzyna
Rok: 2003
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 18 Sie 2011 Posty: 3 Skąd: CIN
Wysłany: 2011-08-18, 20:21
Witam. Jestem na etapie poszukiwania auta. Wybór padł między innymi na Toyotę Avensis ( w grę wchodzi jeszcze Mazda 6 i Honda Accord ), koniecznie z silnikiem benzynowym, bez instalacji LPG. Przeszukując ogłoszenia natknąłem się na dwie sztuki w Gdańsku
wizualnie zdecydowanie bardziej odpowiada mi drugi egzemplarz.
Teraz pytania : czy ktoś już może oglądał te samochody i coś podejrzanego zauważył?, a może na zdjęciach rzuca się coś w oczy bardziej doświadczonym forumowiczom?
I bardziej ogólne pytanie : jak się sprawuje silnik 2.4 i automatyczna skrzynia? awaryjność, typowe bolączki? czy silnik jest na łańcuchu tak jak inne VVTi?
za odpowiedzi z góry dziękuję
auto nie musi być szybkie. ma być bezawaryjne, duże i wygodne. tym samochodem będzie jeździła żona, przebiegi roczne ok. 5000km, głównie po mieście ( praca, szkoła, przedszkole ).
czy w tym konkretnym przypadku, relatywnie dość okazyjną cenę można tłumaczyć dużym benzynowym silnikiem z ASB ( takie zestawienie w naszym kraju niezbyt chętnie jest kupowane ), czy też uzasadnienie niskiej ceny może być raczej związane z kiepskim stanem auta?
pzdr
Ostatnio zmieniony przez pdrog 2011-08-19, 05:11, w całości zmieniany 1 raz
Typ: Avensis T27
Silnik: 2.0 Valvematic
Rok: 2009
Nadwozie: Sedan Pomógł: 46 razy Dołączył: 27 Cze 2011 Posty: 956 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-08-19, 02:00
pdrog napisał/a:
czy w tym konkretnym przypadku, relatywnie dość okazyjną cenę można tłumaczyć dużym benzynowym silnikiem z ASB ( takie zestawienie w naszym kraju niezbyt chętnie jest kupowane ), czy też uzasadnienie niskiej ceny może być raczej związane z kiepskim stanem auta?
Niska cena to efekt dużego spalania, słabych osiągów (jak na to spalanie) i przestarzałego technologicznie automatu. Większość wybiera między 1.8 a 2.0D4...albo dieslami.
Wszystkie benzyny w T25 są na łańcuchu.
Typ: Inne
Silnik: 2.3 benzyna
Rok: 2003
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 18 Sie 2011 Posty: 3 Skąd: CIN
Wysłany: 2011-08-19, 05:16
Schwefel napisał/a:
pdrog napisał/a:
czy w tym konkretnym przypadku, relatywnie dość okazyjną cenę można tłumaczyć dużym benzynowym silnikiem z ASB ( takie zestawienie w naszym kraju niezbyt chętnie jest kupowane ), czy też uzasadnienie niskiej ceny może być raczej związane z kiepskim stanem auta?
Niska cena to efekt dużego spalania, słabych osiągów (jak na to spalanie) i przestarzałego technologicznie automatu. Większość wybiera między 1.8 a 2.0D4...albo dieslami.
Wszystkie benzyny w T25 są na łańcuchu.
co to znaczy duże spalanie ?? 12-13 w mieście ? a może 15 ? przy tych przebiegach, jakie są przewidziane w tym aucie to spalanie gra rolę drugorzędną. wolę przestarzały automat ale bezawaryjny niż tiptronic by szmelcwagen, który jak się zepsuje ( a psuje się na potęgę ) to puszcza z torbami właściciela. rodzice mieli ave z 2004 roku z silnikiem 1.8, byli zadowoleni, ale o tych silnikach też różnie się mówi i pisze ( shortblock, zużycie oleju )...ale nieważne. pytanie jest następujące : czy ten silnik 2.4 i automat występował także w camry? i czy jest to bezawaryjne zestawienie, osiągi i spalanie są niespecjalnie istotne.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum