Kupisz od 2005 roku i za spora kasę. Za 5 tys mniej masz Avensis z motorem 2.0 benzyna.
Ale 2.2D-CAT ma wielką zaletę - stoisz na biegu jałowym a przechodnie szukają napisu jaka to benzyna - wrażenia bezcenne jak odnajdują, że to DIESEL.
Ale jak każdy Diesel potrzebuje lux paliwka. I do motoru 2.2D-CAT dochodzi jeszcze co 150 tys wymiana DPNR'u koszt ok 5 k zł. Czyszczenie EGR, wymiana wtrysków (jeśli złe paliwo), dbanie o turbinę etc.
Ja bym brał 2.0D-4, albo jak juz chcesz diesla to właśnie 2.2 177KM, bo cwaniaczki w BMW dostają niezłego zdziwienia jak rodzinna kolumbryna zostawia jego cacko na światłach
Co do tego czy krajowy czy sprowadzany: ja bym brał sprowadzanego (ale z krajów BELGIA, SZWAJCARIA, bo Niemcy nauczyli się już nieźle kantować). Jeśli wexmiesz krajowego na start masz wymiane wtrysków i turba (jeśli wszyscy avami jezdża taj jak VW) w Dieslu i gumy w zawieszeniu
_________________ Części samochodowe online - Motostacja
Dzięki za porade
Wlasnie moje rozterki dotycza czy 2.2 D4D czy 2.0 w benzynie 147 KM na moje potrzeby to powinno wystarczyc, czytalem troszke na temat jednego i drugiego no i wlasnie chyba z powodow podanych wyzej zdecyduje sie na benzyne tym bardzieje ze nie jezdze az tak duzo a poza tym pomimo wszelkich inspekcji i kontroli nasze paliwo pozostawia wiele do zyczenia.
Na 99 % bedzie to benzynka teraz pozostaje mi tylko poszukac odpowiedniego importera :lol: i stane sie szczesliwym posiadaczem toyki mam nadzieje ze do sierpnia sie juz cos powinno wyklarowac
Pozdrawiam serdecznie i jeszce raz dzieki
PS wszelkie porady w dalszym ciagu mile widziane :lol:
Ma 150KM i jego całkiem nie polecam. 2.2D-CAT ma 177 i on jest duzo ciekawszy, aczkolwiek męczą go drobne awarie, benzynka się prawie w ogóle nie psuje
_________________ Części samochodowe online - Motostacja
No z tym prawie w ogóle to tak różnie:
- niektóre lubią łyknąć olej,
- przepalają się i/lub parują światła przednie (roczniki 2003-2004),
- szpilki głowicy były za krótkie i zdarza się wypchnięcie głowicy,
ale generalnie polecam i życzę coby nabyty egzemplarz był wolny od tych atrakcji.
to prawda duzo osob pisze o pocacych sie reflektorach no ale coz trzeba sie z tym pogodzic
czyli reasumujac pomimo ryzyka zwiazanego z tepym paliwem w kraju polecacie diesla 2.2 ?? a nie benzynke ??
Nie prawda. Ja wcale mojego 2.0D-4D nie chwalę. Ale taka prawda duzo się dieslami najeździłem więc wola diesla
Cytat:
Ja osobiście jeśli miałbym diesla kupować, to minimum 150 KM.
Ja też ach marzy mi się ... D-CAT 180 Clean Power. Spod świateł mało który mu dorówna.
marekk napisał/a:
pomimo ryzyka zwiazanego z tepym paliwem w kraju polecacie diesla 2.2
Wiesz. Powiem tak - jak masz zaufane stacje np ja zawsze leje SHELL V-POWER (od momentu jak wtryski mi padły) to oprócz wymiany filtra czastek stałych i czyszczenie EGR i kolektora ssącego wymiany olejów itp nic go nie powinno dręczyć, jeśli oczywiście zadbasz o turbinkę.
A benzyna - jest dla tych co nie potrafią się obchodzić z dieslem. Jesli nie miałes nigdy diesla choćby takiego bez doladowania to raczej bierz benzynę, albo poczytaj jakies poradniki na temat jazdy dieslem i obchodzenia się z turbiną. Wtedy pojeździsz dłuuuuugo dieslem.
Wybór należy do Ciebie. Jeśli zadbasz o Diesla to on odwdzięczy się bezawaryjną jazdą.
_________________ Części samochodowe online - Motostacja
Witam,
A czy moją sprawdzisz po VIN-ie? Papiery mam z Holandi.
PZDR
Leon
Witam podeślij mi nr VIN na PW a jeżeli autko krajowe sprawdzę Ci dokładnie całą historię, jeżeli zagraniczne to choć historię napraw gwarancyjnych. Podaj również nr tel wtedy oddzwonie i powiem co wiem. A jeżeli chodzi o sprawdzenie autka na 100% najlepiej zrobisz jak podjedziesz do najbliższego ASO tam zapłacisz 300pln(tyle u nas)
i sprawdzą wszystko co możliwe .
Jak co czekam na PW
Pozdrówki.
Marekk ja kupiłem swoją Toyotke w salonie ToyCar w stasinie koło lublina jest ta,m taki facet który sprowadzi ci naprawde dobry stan za nie wielkie pieniądze ja u niego kupiłem już 3 toyoty i na żadnej się nie zawiodłem
Panowie, powiedźcie mi jedna rzecz:
Czy avensiski z 2003 przy lampach xenonowych posiadał spryskiwacze? Bo w większości widzę, że tak, ale ja znalazłem piękną sztukę, ale bez spryskiwaczy? Jak to naprawdę jest z tym?
Dzięki za odpowiedz.
Pieter, Jeśli nie ma spryskiwaczy to nie było seryjnie xenonów, albo była bita i jest po prostu inny zderzak (nie z wersji z xenonami). Jeśli więc jest w lampach przetwornica a spryskiwaczy nie ma upewnij się czy auto jest na pewno w tej wersji, która posiadała xenony seryjnie. Jeśli wersja się zgadza to był bity.
Nie ma obecnie auta, który posiadałby xenony a nie miał spryskiwaczy. Kodeks ruchu drogowego mówi, że xenony są legalne wówczas gdy lampa i żarówka posiada homologację, oraz występuje system oczyszczania lampy (spryskiwacze)
Mam nadzieje, że rozwiałem wątpliwości
_________________ Części samochodowe online - Motostacja
plesser, dzięki za odpowiedz.
Sprawa wygląda tak, że xenony na pewno były seryjnie - wersja z polskiego salonu - sprawdzane po VIN'ie, i owe xenony były wymieniane w ramach gwarancji ze względu na powszechne wypalanie się odbłyśnika.
Miała też coś robione z blacharką - wszystko w ASO, ale tam raczej by nie wsadzili zderzaka bez spryskiwaczy dokładnie co będę znał szczegóły po południu.
Emilbaz a jakies blizsze szczegoly tego Pana ?? To jest dealer czy gosc ktory sprowadza auta ?? Ja generalnie jak pisalem wyzej jestem na etapie poszukiwan czegos pewnego (jak wszyscy) :lol: wszelkie podpowiedzi mile widziane !!
Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum