Obydwie mają spory przebieg jest 1 plus tego (w 1 na 95% było wymieniane koło dwumasowe więc 2500 nie musisz wydawać) 200 tys po polskich drogach sam wiesz jeśli zawieszenie nie było robione to czeka Cie jego naprawa. Tylko mam jedno pytanie po co chcesz kupić najuboższa wersję. Za 42 -45 tys sobie kupisz spokojnie full wypas Ave z 2004 roku i będziesz bardziej zadowolony
_________________ Części samochodowe online - Motostacja
dzieki za info, 45 tys to juz lekko przekracza moje mozliwosci finansowe no a poza tym z tego co szukalem na aukcjach to tak sobie, chyba ze robilem to malo solidnie ale jesli masz jakies namiary to chetnie skorzystam !!
Na sprzedaż jest dużo, ale musisz koniecznie dokładnie sprawdzić (szczególnie dwumasa turbina i wtryski) żeby się nie nadziać zaraz na spore koszty naprawy
Naprawdę duzo tego i ja osobiście polecam modele z zachodu nie krajowe, bo w 80% przypadków w krajowym masz do wymiany zawieszenie. Tylko 1 moja rada, jeśli bierzesz od handlarza to nie dawaj mu zaliczki przed osobistym zobaczeniem auta (chyba że jest to człowiek który wozi ludzi po samochody) bo zaliczka może przepaść i auta też nie ujrzysz
_________________ Części samochodowe online - Motostacja
Dzieki serdeczne za dobre rady, widzialem wczesniej na forum tematy zwiazane z tym co sprawdzac i jak, ale niestety ja jestem laikiem jesli chodzio takie sprawy wiec pomijajac rady doswiadczonych uzytkownikow postaram sie jeszcze postawic ja w ASO do sprawdzenia i powinno byc ok, moj jedyny problem to to ze zamierzalem zostawic obecne auto w rozliczeniu bo nie za bardzo dysponuje wolnym czasem zeby jezdzic po gieldach i je sprzedawac - no ale cos trzeba bedzie wymyslec dzieki jeszcze raz za rady POZDRAWIAM
Wracając do rozważań z przed kilku postów o ksenonach bez spryskiwaczy zasięgnąłem informacji u źródła na mój mail o treści:
Szanowni Państwo,
Uzyskałem niepotwierdzoną informację, że homologacja typu modelu Toyota
Avensis T25 dla samochodów wyprodukowanych w 2003 r. dopuszczała
zastosowanie lamp ksenonowych bez spryskiwaczy reflektorów i układu
automatycznego poziomowania reflektorów.
Uprzejmie prosiłbym o potwierdzenie powyższego faktu w przypadku
świadectwa homologacji o numerze: PL*.......*00 z dnia .....12-2002 r. i
PL*.....*00 z dnia .....-12-2002 r.oraz o informację o możliwości uzyskania
wypisu ze świadectwa homologacji typu potwierdzającego powyższe
rozwiązanie, gdyż wyciąg którym dysponuje nie zawiera informacji w tej
materii.
otrzymałem odpowiedź treści:
Szanowny Panie
W odpowiedzi na Pana pismo z dnia 26 czerwca 2009 roku uprzejmie informuję, iż skontaktowaliśmy się w tej sprawie z Działem Serwisu Toyota Motor Poland i z uzyskanych informacji wynika, że lampy ksenonowe stosowano tylko i wyłącznie z układem samopoziomowania i spryskiwaczami.
Nie dopuszcza się stosowania lamp ksenonowych bez tych układów.
Z poważaniem,
Aleksandra Obtułowicz
Koordynator ds. Kontaktów z Klientami
Toyota Motor Poland
tak więc jeśli Pieter może podrążyć temat w Pile byłbym zobowiązany, a i temat może by się jednoznacznie wyjaśnił jak było.
Przecież nie było T25 z xenonem bez spryskiwaczy i zamopoziomowania.
To jakiś przeszczep.
Zmiana reflektorów z przetwornicą to żaden problem. Ktoś mógł kupić same lampy i zmienić.
No właśnie Pieter uzyskał info z ASO, że w początkowym okresie produkcji były i dlatego drążyłem temat. Formalnie polskie przepisy dla nowych samochodów obowiązujące w 2003 r. wymagały do homologacji typu jedynie układu poziomowania dostępnego z kabiny, nie zawierały zaś żadnych wymogów odnośnie spryskiwaczy, więc formalnie było to możliwe.
No właśnie Pieter uzyskał info z ASO, że w początkowym okresie produkcji były
Z tego co ja wiem - nie było.
Od samego początku na deskach kreślarskich AVE T25 miała zarówno sprysk jak i auto poziomowanie. Widać moja wiedza jest słabsza niż panów z ASO
odyso napisał/a:
formalnie było to możliwe.
Formalnie owszem.
Gdybym obejrzał to, wiedziałbym czy to przeszczep czy nie.
Poza tym, po VINie można wiele się dowiedzieć. Proponuje pogadać z Qzi, dać mu na flaszkę i wszystko sprawdzi w systemie.
W świetle odpowiedzi TMP niestety tak by wynikało, spróbuj wyciągnąć od ASO gdzie był sprzedany świadectwo homologacji, tylko nie wyciąg, a pełne, tam powinno być opisane co i jak. Możliwe, że TMP napisało na odczep, możliwe że zmieniony został zderzak i poziomowanie, ale też ktoś mógł dołożyć sobie ksenonki - sprawdź czy nie ma na oprawach daty produkcji, jeśli późniejsza niż całego autka to muszą mieć w bazie adnotację o wymianie, jeśli nie mają to może być faktycznie samoróbka.
W świetle odpowiedzi TMP niestety tak by wynikało, spróbuj wyciągnąć od ASO gdzie był sprzedany świadectwo homologacji, tylko nie wyciąg, a pełne, tam powinno być opisane co i jak. Możliwe, że TMP napisało na odczep, możliwe że zmieniony został zderzak i poziomowanie, ale też ktoś mógł dołożyć sobie ksenonki - sprawdź czy nie ma na oprawach daty produkcji, jeśli późniejsza niż całego autka to muszą mieć w bazie adnotację o wymianie, jeśli nie mają to może być faktycznie samoróbka.
według historii ASO obie lampy były wymienione na gwarancji razem z żarnikami więc nie miałem podstaw twierdzić że xenon został dorzucony poza serwisem...
Bylem dzisiaj ja ogladac, wizualnie b ladna , lekkie zarysowania na zderzaku ale to norma,sprzeglo troche bije no ale ma 120tys wiec moze juz sie troche dwumasa zaczyna odzywac.
Czy wiecie jaki jest koszt wymiany kompletu dwumasy i sprzegla ?
Z Vinem odezwalem sie juz do Qziego moze cos mi powie o tym autku
120 tys i już się dwumas odzywa ? Raczej nierealne. Moja ma 117 tys i uwierz nie ma ze mna lekko ani z moją kobietą (bo też czasem nią jeździ) a pedał nie bije, ani nic co jest typowym objawem dwumasa się nie ujawnia. Mam jedynie dygotanie na jałowym, ale to raczej nie dwumas, bo podobno nowe też tak maja. Więc może zamiast jedynki na początku przebiegu powinieneś dostawić dwójkę 220 tys to by pasowało na dwumas w T25
_________________ Części samochodowe online - Motostacja
Silnik: Inny
Rok: 1968
Nadwozie: Inne
Dołączył: 22 Lip 2009 Posty: 3 Skąd: Pabianice
Wysłany: 2009-07-22, 22:20
Masz racje wystepuje takie dygotanie lub lekkie pulsowanie tyle ze na jalowym i przy jezdzie tez to czuc.Przy gaszeniu i odpalaniu nic nie wskazuje zeby byla to dwumasa.
Jezeli mowisz ze to nie dwumas to ja juz nie wiem?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum