Typ: Inne
Silnik: Inny
Rok: 1997
Nadwozie: Sedan
Wysłany: 2011-12-26, 22:57
Witam.
Specjalnie zrejestrowałem się żeby Was zapytać o Toyotę. W lutym lub marcu chciałbym kupić toyotę Avensis. Mam do dyspozycji 40tys. PLN. Myślę o silniku D4-D 126KM kombi w aucie po liftingu (czy każde auto z 2006 roku jest już po liftingu czy np od VI 2006?). Gdzie i jak szukać, żeby nie nadziać się na złoma? Czy przebieg 130tys. to już dużo (nigdy nie miałem do czynienia z dieslem). Człowiek też nasłuchał się o kołach dwumasowych, wtryskach, turbinach. Czasem jak czytam o tym to mam wrażenie że w 8 na 10 aut musi coś z tych rzeczy paść. Tak często się o tym pisze.
Teraz jeżdzę starymi Audi 80 i Daewoo Espero i nie mam doświadczenia z autami z 21-ego wieku .
Dziekuje z gory z wszelkie wskazowki
Witaj.
Przebieg 130 tyś to żaden przebieg. Co prawda nie świadczy on o tym, że samochód jest w bdb stanie. nawet w przeciągu 20 tyś mozna nieźle samochodzik zmęczyć.
Sprzedam koledze moją z 2004 roku z przebiegiem 280 tyś i będziesz zadowolony.
_________________ Sprzedam avensis d4d, T25 kombi, 2004 r.
Typ: Avensis T27
Silnik: 2.0 Valvematic
Rok: 2009
Nadwozie: Sedan Pomógł: 46 razy Dołączył: 27 Cze 2011 Posty: 956 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-12-28, 18:05
Model po FLu był produkowany od maja 2006.
Przebieg 130tys.km (o ile realny) jest już odpowiedni to wymiany dwumasy, wtrysków i turbo choć oczywiście można dobić do 200tys.km bez najmniejszej wymiany.
Można jeszcze dodać,że niektóre polifty posiadają filtry cząsteczek stałych,i nie nadają się do miejskiej jazdy.
Generalnie nie kupować w Radomiu,Płocku,okolicach Poznania i w Piasecznie u Marka Przybysza,ale NIE demonizujmy.Dojrzejesz do zakupu napisz na priv.Pomogę.
Wysłany: 2012-01-07, 01:13
Witam