V-powera to i tak raczej nie tankuje bo drogiii tankuję zwykłe ON na shellu, orlenie albo bp więc raczej tam się w chemików nie bawią a przynajmniej nie na wielką skale
A no polecał tak nasz Plesser. Dobra jest to rada. Co 4-5 tankowanie ulepszonego nie zaszkodzi a nawet może coś przeczyści. Ja ta metodę stosuję odkąd mam auto + co 20tys.km Stp do czyszczenia wtryskiwaczy diesla.
_________________ TOYOTA AVENSIS POCZUCIE NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI
Co 5 zbiornik można. Ja na początku sam załatwiłem wtryski w ten sposób. Zaraz po kupnie auta pomyślałem sobie, bo Common Railowce nie lubią syfiastego paliwa więc cwaniak zacząłem lać ulepszony. Efekt: wizyta w Bosch Service i wtryski do wymiany.
Z laniem raz na kilka tankowań ulepszonego ON to była rada Pana z servisu. I jak do tej pory wszystko chodzi jak trzeba.
_________________ Części samochodowe online - Motostacja
Typ: Avensis T27
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2011
Nadwozie: Sedan Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Gru 2009 Posty: 48 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-10-28, 14:27
Migając T25 1,6 naprawdę nie miało znaczenia na jakim paliwku śmigałem. Auto za każdym razem tak samo jeździło i podobnie paliło. Jednak od kiedy mam nowe D4D to faktycznie zwracam na to uwagę co i gdzie leję. I faktycznie na V-Powera nigdy się nie pokusiłem ale na verwe czy ultimate jak najbardziej. Tylko z moich własnych obserwacji chyba niema to większego znaczenia. Bo ani moc odczuwalnie większa ani spalanie jakieś mniejsze a praca silnika organoleptyczne sprawdzona w zasadzie taka sama.
może faktycznie to głownie chodzi o właściwości myjące ale narazie zbyt małe mam doświadczenie z D4D by to określić i ocenic.
Ja posiadam T22 D4-D 110hp. Z tego co wiem jedną z bardziej niekorzystnych rzeczy stosowanych do produkcji naszych krajowych paliw są biokomponenty, które narzuciła unia europejska. W starych dieslach jest ok, ale w przypadku systemu Common Rail powodują one zasyfianie układu wtryskowego. Widzę że jest batalia czy lepszy STP, czy Proline liqui-moly. Kto jeszcze używał tego typu środków i jakie ma spostrzeżenia? Może ktoś przetestował jeszcze inny środek tego typu, jak tak, to jaki?
Typ: Inne
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2002
Nadwozie: Inne Pomógł: 16 razy Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 380 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-11-09, 18:07
testowałem oba:
- STP nieskuteczne badziewie ale za to tanie
- LM skuteczne po 2 butelkach, ale drogie bo po ok.90zł za butelkę (obecnie korekcje wtrysków mam idealne po ok. 0,1-0,3. Wcześniej rozjechane od 0,6 do nawet -1,7) wtryskiwacze mają już 200tys
dobry środek jest jeszcze FORTE - ok 60zł, dystrybucja przez salony ASO Skody lub z allegro
testowałem oba:
- STP nieskuteczne badziewie ale za to tanie
- LM skuteczne po 2 butelkach, ale drogie bo po ok.90zł za butelkę (obecnie korekcje wtrysków mam idealne po ok. 0,1-0,3. Wcześniej rozjechane od 0,6 do nawet -1,7) wtryskiwacze mają już 200tys
dobry środek jest jeszcze FORTE - ok 60zł, dystrybucja przez salony ASO Skody lub z allegro
Typ: Inne
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2002
Nadwozie: Inne Pomógł: 16 razy Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 380 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-11-10, 12:25
piotrkol napisał/a:
wtom napisał/a:
testowałem oba:
- STP nieskuteczne badziewie ale za to tanie
- LM skuteczne po 2 butelkach, ale drogie bo po ok.90zł za butelkę (obecnie korekcje wtrysków mam idealne po ok. 0,1-0,3. Wcześniej rozjechane od 0,6 do nawet -1,7) wtryskiwacze mają już 200tys
dobry środek jest jeszcze FORTE - ok 60zł, dystrybucja przez salony ASO Skody lub z allegro
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum