Witam.
Od jakiegoś czasu w aucie zapalają się kontrolki i ten napis z hamulcem. Toyota podłączona pod kompa. Wyświetlił się błąd P062d czyli niby sterownik wtryskiwacza B1.
Kontrolki raz są raz gasną. Podczas jazdy bardzo rzadko ale da się wyczuć, że samochód tak jakby go odcinało na sekundę. Takie jednorazowe szarpnięcie. Auto jakby się zrobiło zamulone. Miał ktoś podobny problem? Toyota avensis t27. Diesel 2.0
Dzisiaj jestem po wizycie u mechanika. Stwierdził uszkodzenie modułu sterowania wtryskami. Może uda mu się dzisiaj wyciągnąć i naprawić.
Dam znać co i jak dalej .
Panowie: obstawiam uszkodzone wtryskiwacze
wtryskiwacze sa drogie poniewaz sa piezoelektryczne
rozsadkiem bylo by wymontowac wszystkie i oddac do sprawdzenia wyspecjalizowanej firmie - tak wiem to niestety kosztuje
smutne jest to ze w zasadzie ich sie nie da naprawiac i sa do wymiany
litera na koncu bledu to informacja ktory wtrysk nie dziala prawidlowo ale to nie oznacza ze tylko ten do diagnostyki. nie zapominajcie ze one wszystkie maja ten sam przebieg
co do naprawiania kompa od silnika a dokldnie sterownika piezoelektrykow to sobie nie przypominam by cos takiego ktos przywiozl z informacja ze to od toyoty
W wawie dostałem info że 4 wtryski do wymiany po 1500 zł za sztukę plus 2 tys za robociznę. Jeśli sterownik uszkodzony to kolejne 4 tys,.
Więc chwilowo samochod u mechanika poza warszawa na diagnostyce. maja być sprawdzone wtryski.
w samym intercarsie maja je po 1200 zł za sztukę bo już pytałem więć wawa robi dobrą przycinkę....
[ Dodano: 2022-07-08, 20:57 ]
U mnie wyszło że uszkodzony jest jeden wtryskiwacz. Podczas sprawdzenia 4 sztuk wyszło że jeden wywala błędy. Chyba coś z elektronika cewka czy coś. Został jednak chyba zregenerowany. Na obecną chwilę zrobiłem 50 km Więc zobaczę jak to będzie.