Witam Panowie,
Podepnę się pod temat, może mi podpowiecie czy w ASO(Szczecin) mnie nie rolują.
Jakiś rok temu poraz pierwszy wyskoczył mi błąd P0093 "duża nieszczelność w układzie paliwowym", pojechałem do ASO i po korekcji wtrysków (za którą zapłaciłem 370 PLN), nie mieli pewności. Wychodziło że jeden wtryskiwacz jest na granicy normy, ale kazali z tym poczekać. W międzyczasie zmieniłem stację z BP na Schell i przez całą zimę nie było problemów. Od niedawna jak zrobiło się ciepło błąd zaczął się znowu pojawiać, praktycznie codziennie. Pojechałem do ASO gdzie mi powiedziano że żeby sprawdzić wtryski(na przelewach) to muszą je wykręcić i zatrzymać auto na cały dzień za jedyne 390 PLN.
Gdy goście wykręcili wtryski okazało się że jednak nie mają 100% pewności i muszą je wysłać na sprawdzenie pod ciśnieniem gdzieś do W-wy, razem z pompą wtryskową żeby ją też wykluczyć. Sprawdzenie pompy + wtryskiwaczy następne 600-800zl.
Podpowiedzcie mi, czy naprawdę w ASO nie ma możliwości sprawdzenia wtryskiwaczy i czy korekcja wtrysków nie powinna jednoznacznie pokazać ich stanu.
Autko: Avensis T25 2005, D4D 116KM, przebieg 170000
Z góry dzięki
Panowie firma z ponad 20-sto lletnim doświadczeniem wchodzi na rynek internetowy.
Można im przesłać stare wtryski do sprawdzenia, są również gwarantem.
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=28007364
Witam.Ja mam problem od ponad miesiąca(od momentu kupna auta) z wtryskami(tak przynajmniej sądze)ale nie udaje mi sie go rozwiązać.Komputer pokazuje błąd w silniku i jest to P0093 na zimnym silniku całkowicie kiedy ruszam ze świateł najczęśćiej nawet bez specjalnego deptania gazu samochód przestaje reagować na pedał gazu obroty lekko falują pomiędzy 700-850 i jedynym spsobem jest swyłączenie i odpaleniem jeszcze raz.Byłem w serwie Toyoty powiedzili że wtryskiwacze pewnie leją(ale też powiedziałem żeby włąśnie je sprawdzili...)podobno niecałe 1,0 dwa wtryski i dwa po 2.0 więc średnio ale z drugiej strony zapodałem mojej Avensis Liqui moly bezpośrednio a nie przez bak zbiera się teraz lepiej silnik różniej pracuje jakby ale znów mi sie przytrafiło to nie miłe rozczarowanie.Dodam że błąd występuje tylko raz,przy jednej jeździempo odpaleniu silnika po raz drugi nie ma szans aby się przytrafił.CZy moze to być coś innego jednak inż wtryski.Instrukja Toyotowa mówi o błądzie elektronicznego sterowania przepustnicą...
EGR czyszczony,przepustnica,filtry wymienione.
Już niewiem co robić,wymiana wtrysków to masakra(zakładam że 2 wtryski)
Miał ktoś coś dokładnie takiego?
Z góry dziękuje za jakąkolwiek pomoc
mam takie pytanko. mój wtryskiwacz puszcza paliwo przy odpalaniu i auto nie odpala. wtrysk wtryskuje paliwo dobrze tylko właśnie przy odpalaniu puszcza paliwo nadmiarem. da się coś z tym zrobić bez kupowania innego wtryskiwacza?? np. zregenerować?? wtryskiwacz firmy denso.
Typ: Audi
Silnik: Inny
Rok: 2016
Nadwozie: Inne Pomógł: 4 razy Wiek: 53 Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 134 Skąd: wrocław/sobótka
Wysłany: 2013-07-17, 20:49
da się zregenerować ,pisałem o tym na ave info 4 i 2 pinowe regenerowałem mam dobrego pana od denso regeneracja tylko do silników cd do ad brak części pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum