HUGOBERG, Anglicy kolego Anglicy. Ja sam sie zastanawiam jak mozna najbardziej bezawaryjną markę doprowadzić do tego że z 17 modeli Toyoty jakie były w rankingu bezawaryjności na czele zostało tylko 11 (to i tak najwięcej ze wszystkich) ale spadek jest
To nie jest tak do końca....
Wystarczy poczytać inne fora samochodowe, z jakimi problemi borykają się ludziska.
Niestety żyjemy w takich czasach że nie opłaca produkować się trwałych rzeczy. Jak by tak było,to wszystkie seriwsy ziały by pustkami, nie produkowano częsci zamiennych itd,itd. No ale Afryki tym nie odkryłem.
Mazda i Xtrial są niby japońskie i też mają takie dolegliwości.
No ale to już jest luźna dyskusja.
Swoją drogą można by na forum zrobić taki dział , na którym można by podyskutować nie zaśmiecającg głownego wątku.
Kiedys w rodzinie byla Toyota Corolla 1.4 benzyna z 1995 prosto z salonu.Jedyny samochod,ktory nigdy w zyciu przez 10 lat mordowania jej nie zrobila psikusa.Miala powyzej 300tys i nigdy nie stanela w miejscu:)Nigdy nie trzeba bylo w niej nic poprawiac,demontowac itp.Fakt,ze pod koniec trzeba bylo wymienic skrzynie i silnik bo byly juz do kosza,ale mimo wszystko byla wzorem bezawaryjnosci.Do dnia dzisiejszego wszedzie jest chwalona za wzor doskonalosci...Kiedys stalem murem za Toyota a dzisiaj ja oczerniam za te wady!Ja wiem,ze w porownaniu z innymi markami to Toyota jest najlepsza ale moglaby utrzymac swoj poziom sprzed 15 lat:)
zmieniłem jedną tuleję w rozruszniku za 80 złotych i problem z odpalaniem zniknął, nie wiem może jednak podjadę do ASO na korekcie żeby zobaczyć w jakim stanie są wtryski
W ASO Katowice za podpięcie do kompa, skasowanie błędów i sprawdzenie korekcji zapłaciłem 150zł. Sprawdzenie korekcji wydaje mi się że jest w ramach podpięcia pod komputer, także 150zł kosztuje ta 'przyjemność'
_________________ Części samochodowe online - Motostacja
Tak sie zastanawiam panowie, dlaczego nikt tutaj nie uzywa wlasnego urzadzeni diagnostycznego lub oprogramowaia?
(ja bedac wlascicielem innej marki mialem pelny soft i sam robilem cala dignoze, testy, wszystko za darmo!)
Moze ktos w Was wie jakiego programu najlepiej uzywac do Toyoty?
_________________ Zycie bez wiedzy jest smiercia...
Typ: Inne
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2002
Nadwozie: Inne Pomógł: 16 razy Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 380 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-27, 11:26
bo z d4d nie gadają badziewka lM327 , wyjątek d4d z szyną CAN. zresztą takim testerkiem to jedynie błędy odczytasz i to nie zawsze, bo często głupoty pokazuje.
Pewnie, ze jest! Wczoraj przeszukalem net i zakupilem porzadne oprogramowanie, ale nie chce chwalic bo czekam na przesylke, jak podlacze to zobacze na co je stac.
(Troche mnie to meczylo, ze jak niegdys, nie moge sobie samemu zerknac co tam w ECU slychac i jaki mam aktualne parametry)
Pozdrawiam
_________________ Zycie bez wiedzy jest smiercia...
Typ: Inne
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2002
Nadwozie: Inne Pomógł: 16 razy Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 380 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-28, 12:03
interfejsik na LM327 za 6$ , dostępny na alllegro za ok 100zł, gada z ECU D4D ale tylko z tymi po 2004 roku, którem mają CAN. wcześniejsze wersje nie łączą się bo nie mają standardu OBD2 mimo istniejącego gniazda w tym standardzie
Typ: Avensis T25
Silnik: 2.2 D-4D diesel
Rok: 2007
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 16 Sie 2010 Posty: 65 Skąd: Toruń
Wysłany: 2011-01-29, 08:27
plesser napisał/a:
Jako że cena nowych jest kosmiczna (w ASO) ekonomiczniej wychodzi regeneracja. Po regeneracji staea zostaje we wtryskach wtyczka i ich obudowa, reszta jest nowa, więc chodzi jak nówka
mhm..troche dziwne, bo z tego co przedstawiciel Denso na PL mówi oraz kilka profosjonalnych zakładów zajmujących sie wtryskami/pompami wtrysków : wtryskiwacze Denso póki co są nie regenerowalne .
Więc jak korekcja jest duża i czyszczenie (nawet extreme) wtryskiwaczy środkami chemicznymi nie poradzi -> to jedynie wymiana na nowy/inny.
Dodatkowo wymiana wtryskiwacza nie wygląda na możliwą do zrobienia chałupniczymi metodami -> po każdorazowej wymianie wtryskiwacza należy wpisać kod wtrysku do ECU tak aby prawidłowo działało rozdzielanie dawek wtryskiwanego paliwa ...
Typ: Inne
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2002
Nadwozie: Inne Pomógł: 16 razy Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 380 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-29, 09:41
qrak napisał/a:
Dodatkowo wymiana wtryskiwacza nie wygląda na możliwą do zrobienia chałupniczymi metodami -> po każdorazowej wymianie wtryskiwacza należy wpisać kod wtrysku do ECU tak aby prawidłowo działało rozdzielanie dawek wtryskiwanego paliwa ...
kodowane sa jedynie nowego typu wtryski. te z pierwszych generacji d4d nie sa kodowalne, więc wymienić można samemu
Ja jednak wole zaufać producentowi (Denso) i innym firmom specjalizującym sie w naprawie pomp/wtryskiwaczy.., które twierdzą ze po prostu te wtryskiwacze są nierozbieralne i nie da ich sie na dzień dzisiejszy zregenerować porządnie...
Denso pracuje nad zestawem naprawczym ale ciągle czegoś takiego nie ma na rynku...
Oferty takiej firmy jak powyżej ( jest tez inna w Siedlcach) to wprowadzanie klienta w błąd...wtryskiwacz zostanie wymontowany i przeczyszczony ..na jakiś czas pomoże ...jednym na 5k..drugiemu na max 10k....a trzeciemu na 2 dni.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum