Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V D-4 benzyna
Rok: 2007
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 29 Kwi 2013 Posty: 4 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-05-27, 09:45
raf napisał/a:
Niestety nie poradziłem sobie z dziennymi w długich. Moduł sprzedałem koledze do peugeota 407 a ja już mam inną koncepcję w głowie która nie naruszy wyglądu auta a dzienne będą Pochwalę sie jak zrealizuje plan
A pochwalisz się koncepcją?
nie chcę pruć zderzaka a w gril to może być za wąsko (ma być co najmniej 60 cm)
Typ: Avensis T27
Silnik: 2.0 Valvematic
Rok: 2009
Nadwozie: Sedan Pomógł: 46 razy Dołączył: 27 Cze 2011 Posty: 956 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-05-27, 16:38
Tu nie trzeba wyważać otwartych drzwi, bo miejsca są ogólnie znane i nic lepszego się nie wymyśli. W T25 w dziurach pod przeciwmgielnymi podłużne skośne LEDy, w T25FL zamiast przeciwmgielnych okrągłe LEDy.
Ostatnio zmieniony przez Schwefel 2013-05-28, 23:27, w całości zmieniany 1 raz
Panowie jeżeli szukacie ledów w halogeny proponuję zakup u tego sprzedawcy http://www.hansen-styling...ducts/9600-0002 jeżeli zbierzecie sie w 10ciu to wyjdzie was po ok 290-300 zł a są to te same lampy które sprzedaje toyota w cenie 750 zł dla zainteresowanych mogę podesłać fotki jak swiecą
To jest ta moja koncepcja
Halogenki idealnie spasowały się dla Mojej ave przed FL.
Zrobiłem to co lubię, czyli nie popsułem wizualnie samochodu
Dla mnie poezja rzędu nowej Octavi (dzienne)
Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V D-4 benzyna
Rok: 2007
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 29 Kwi 2013 Posty: 4 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-08-05, 12:20
Schwefel napisał/a:
Tu nie trzeba wyważać otwartych drzwi, bo miejsca są ogólnie znane i nic lepszego się nie wymyśli. W T25 w dziurach pod przeciwmgielnymi podłużne skośne LEDy, w T25FL zamiast przeciwmgielnych okrągłe LEDy.
Racja
Wstawiłem u siebie DLR zamiast przeciwmgielnych, ale wsunąłem je w oprawki przeciwmgielnych i zostawiłem soczewkę. Zrobiłem to przy okazji regeneracji odbłyśników w xenonach
W trybie auto działa bardzo dobrze. W trybie ręcznym DLR zapalone są przy wyłączonych światłach i przy postojówkach.
OSRAM LEDriving FOG – światła LED do jazdy dziennej i przeciwmgłowe w jednej obudowie
Firma OSRAM jako pierwsza na rynku wprowadza lampy LED, które w jednej obudowie łączą funkcje świateł dziennych i przeciwmgłowych. Nowa oferta to dobry wybór dla miłośników nowoczesnych technologii oświetleniowych w segmencie motoryzacji.
LEDriving FOG to pierwsze na rynku światła w technologii LED, które pełnią funkcję zarówno lamp do jazdy dziennej jak i przeciwmgłowych. Mają homologację ECE R19 F3 E1 na światła dzienne (RL), przeciwmgłowe (B), a także na dodatkową funkcję doświetlania zakrętów (K). Te ostatnie włączają się po uruchomieniu kierunkowskazu, poszerzając strumień światła o 30 do nawet 45 stopni. Światła dzienne wykonano w technologii LightGuide, która zapewnia jednolitą linię z niewidocznymi pojedynczymi punktami świetlnymi. Światła przeciwmgłowe i doświetlania zakrętów są także wykonane w technologii LED. Dzięki swoim rozmiarom lampy pasują do standardowych otworów na światła przeciwmgłowe o średnicy 90 mm.
Jakość i trwałość produktu sięgającą 5000 godzin zapewniają zastosowane diody firmy OSRAM, klosze odporne na uderzenia żwiru oraz obudowa z wysokiej jakości aluminium dobrze rozpraszająca ciepło. Dlatego nowe lampy są objete aż 5-letnią gwarancją.
Lampy są przystosowane do napięcia wejściowego 12/24V, można je więc stosować zarówno w samochodach osobowych, jak i ciężarowych. Ich montaż jest prosty i nie wymaga zmian w pojeździe. Ponadto, dzięki technologii LED zapewniają do 85% oszczędności energii w porównaniu ze standardowymi lampami przeciwmgłowymi. Temperatura barwowa światła w trybie jazdy dziennej wynosi 5200 K (zbliżone do światła dziennego), a w przypadku włączenia lamp przeciwmgłowych – 6000 K (światło chłodno-białe).
To jest ta moja koncepcja
Halogenki idealnie spasowały się dla Mojej ave przed FL.
Zrobiłem to co lubię, czyli nie popsułem wizualnie samochodu
Dla mnie poezja rzędu nowej Octavi (dzienne)
Dzienne z OSRAM'a są ****** szkoda tylko, że średnica aż 9 cm, a nie 7 bo już bym o nich myślał do swojej Ave.
Dzienne które mam u siebie są bardzo proste w montażu.
Ja kupiłem 2 komplet halogenów z Depo, aby w razie "w" mieć oryginał w garażu.
Ściągamy zderzak, odkręcamy halogeny.
W nowych halogenach odpinamy z zatrzasków odbłyśniki, do nich wkładamy dzienne o średnicy 7 cm ( ja je dodatkowo przykleiłem bezbarwnym klejem dwuskładnikowym od wewnątrz, tak że nic nie widać z zewnątrz)
Zakładamy odbłyśnik z dziennymi i mamy gotowe halogeny. Które podpinamy pod postojówki, + z aku i do napięcia z alternatora.
Bardzo prosta sprawa a przynajmniej mnie cieszy bardzo, gdyż dzienne "paski" już dawno przestały mi się podobać.
Zresztą nie za bardzo lubię dokładać do auta czegoś co będzie go szpecić, a tak to wygląda jak by wyszło z fabryki
Gdyby ktoś miał pytania - nie krępować się.
Proszę lepiej panować nad językiem - wymoderowano (tomekkk1)
U siebie zamontowałem w dole zderzaka dołączam fotkę
[ Dodano: 2013-12-25, 14:46 ]
Są to ledy lekko profilowane do zderzaka ,dostępne na alegro w granicach ceny 160zł.Idealnie pasują do tego profilu w zderzaku.I jestem zadowolony.
[ Dodano: 2013-12-25, 14:47 ]
Wysokość też pasuje i jest zgodna z wymogami.
No w Rudzie Slaskiej jest ten sklep i maja wszystkie modele swiatel nssc i to w najnizszych cenach. Fajnie to u ciebie wyglada ale mi po glowie chodza te
http://tablica.pl/oferta/...html#4753697f1e
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum