Toyota Avensis
Reklama Regulamin Regulamin Szukaj Szukaj Grupy Grupy Statystyki Statystyki Rejestracja Rejestracja Zaloguj Zaloguj Album Zdjęcia Avensis Download Pliki Avensis
 Ogłoszenie 

Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

opony aut części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[Avensis T25] Pytanie dotyczące silnika
Autor Wiadomość
Motostacja 
Śpi na forum



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2004
Nadwozie: Wagon
Pomógł: 59 razy
Wiek: 40
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 1025
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2011-03-31, 20:01   

wtom napisał/a:
mała moc i moment, 116KM i 250Nm

G woli ścisłości silnik D-4D w Avensis T25 ma 116KM i 280Nm.

Kolejna sprawa: jak dbasz, tak masz. Generalnie jeśli dbasz o auto to jest w stanie zrobić bezproblemowo 400tys km. Na mobilach sporo jest Avek z takim przebiegiem. Natomiast jeśli z dbaniem jest tak sobie to te silniki psują sie bardzo często...

Pisałem w innym temacie, że najlepszym silnikiem w Avensis jest 2.2 150KM i ku niemu bym się skłaniał. Jest mocny, cichy, dość oszczędny i jeśli jest zadbany to róniez i bezawarryjny.
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
prenrzyk
[Usunięty]

Wysłany: 2011-03-31, 20:34   

No a tak konkretnie.
Co jest przyczyną padania uszczelek pod głowicą w poliftowych 126Km ?
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
wtom 
Natret



Typ: Inne
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2002
Nadwozie: Inne
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 380
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-03-31, 20:45   

plesser napisał/a:

G woli ścisłości silnik D-4D w Avensis T25 ma 116KM i 280Nm.


eee... tam róznica w geometrii łopatek na turbinie między 250Nm a 280Nm to sprawia :mrgreen: silniki te same :-P
 
 
BEKACZU 
Nowy Klubowicz


Silnik: Inny
Rok: 2001
Nadwozie: Inne
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 15
Skąd: Myslowice
Wysłany: 2011-03-31, 21:43   

Idę stąd i foch hehehe :mrgreen:
Zabijacie mi klin klinem :roll:

Na wysokoprężnego polifta sedana w 40 tyś się nie załapie, a cudownymi okazjami z Niemiec i innymi wyklepanymi z przystanków nie jestem zainteresowany. Jak widzę roczniki 2007 w wersjach minimum SOL opłacone w kwocie do 40 kafli to mi się chce śmiać... "głupi Niemiec" robi prezenty Polakowi... bądźmy poważni, takich rzeczy to nie mają nawet w "erze" :-|

Więc szukam zadbanego egzemplarza z pierwszej ręki tylko który radzicie 116 KM czy 150 KM??
Który mniej pali i jakie są to wartości? Pytam bo niekoniecznie mniejsza pojemność charakteryzuje się mniejszym spalaniem o czym już kiedyś się przekonałem
 
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
Motostacja 
Śpi na forum



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2004
Nadwozie: Wagon
Pomógł: 59 razy
Wiek: 40
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 1025
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2011-04-03, 17:41   

2.0D-4D 116KM jest bardziej oszczędny. Natomiast ja polecałbym zadbanego 150KM serducha. Ma lepsze osiągi, jest cichszy, pali 1.5-2l więcej.

wtom, mówi, że są mocno awaryjne, ja powiem Ci szczerze, że nie spotkałem się z taką opinią. Często będąc w ASO widać jak mechanicy lukają do 116KM, 150 raczej tylko na okresowe zjeżdżają.
Ja bym sie rozglądal za zadbanym 1AD 150KM. ;-)
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
wtom 
Natret



Typ: Inne
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2002
Nadwozie: Inne
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 380
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-04-04, 14:11   

wiesz mam 116KM i jak narazie (189tys przeb.) tylko standardowo scv wymieniłem i uszczelnienia na turbinie (ale tu winowajcą był poprzedni właściciel :mrgreen: ). wtryski w b. dobrym stanie i reszta też. koledzy z innego forum porobili po 400tys na 116KM i bez żadnych problemów. po drugie też mam znajomych w ASO i z innych warsztatów co robią toyoty i opinia jest jedna: najmniej problemowy mimo wszystko (słaba moc, moment itp) jest 116KM. ale wiadomo też bym chciał mocniejszy, a boxa nie toleruję :mrgreen:
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
Tom_Krasu 
Nowy Klubowicz


Typ: Avensis T25
Silnik: 2.2 D-CAT diesel
Rok: 2008
Nadwozie: Wagon
Wiek: 46
Dołączył: 06 Sty 2012
Posty: 11
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-03-14, 22:00   

Witam
od tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem Avensis 2,2 d-cat 177KM, tylko to spalane na poziomie 10-11 litrów po mieście. W porównaniu do mojego starego auta passat 1,9 tdi podniesionego do 166koni to jest jakaś przepaść, szok. Czy takie ma być spalanie czy może jest coś nie tak z silnikiem. Proszę o odpowiedź
 
 
Schwefel 
Śpi na forum



Typ: Avensis T27
Silnik: 2.0 Valvematic
Rok: 2009
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 955
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-03-14, 23:02   

Zastępczym 2.2D4D 150KM miałem spalanie po Warszawie równo 10 litrów także 10-11 jest jak najbardziej możliwe w 177KM.
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
rosyjka 
Czasobywacz


Typ: Avensis T25
Silnik: 2.2 D-4D diesel
Rok: 2006
Nadwozie: Liftback
Wiek: 57
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 65
Skąd: dolny ślask
Wysłany: 2012-03-15, 15:07   

witam serdecznie co do silniczka to macie racje ja mam 150 konnego kucyka który jest oszczedny okonomiczny i jak sie depnie w pedał to jest z tego ogromna przyjemnosc i nic sie nie dzieje tylko olej filtry no i z ciekawosci przeczysciłem sobie zawór egr i na tym koniec grzebania przy tym silniku i dla ciekawych to mam juz najechane 150 tyś i dalej nic i aby tak zostało pozdrawiam
 
 
 
Tom_Krasu 
Nowy Klubowicz


Typ: Avensis T25
Silnik: 2.2 D-CAT diesel
Rok: 2008
Nadwozie: Wagon
Wiek: 46
Dołączył: 06 Sty 2012
Posty: 11
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-03-18, 20:43   

witam jutro jak będzie ładna pogoda odkręcę egr i zobaczę jak to wszystko wygląda czy trzeba czyścić, auto ma przejechane 90tyś km. ale w porównaniu do mojego starego passata 2001rok 166 KM toyota by zostawała w tyle jeżeli chodzi o przyśpieszenie i wkręcanie na obroty (obrotomierz zamykał momentalnie).
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Tom_Krasu 2012-06-03, 21:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
avensik 
Nowy Klubowicz


Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2004
Nadwozie: Wagon
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 2
Skąd: opole
Wysłany: 2012-04-18, 12:51   

Witam.,

posiadam toyotę Avenis z roku 2004/12. I według numeru VIN nie mam 5 wtrysku który dozuje olej napedowy aby spalic zanieczyszczenia.
Czyli co to oznacza? Ze mam tylko filtr cząstek stałych ?
Ale podkreślam ze posiadam funkcję D-CAT samochód kupiłem w niemczech

pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc
 
 
tygrys2 
Nowy Klubowicz


Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2007
Nadwozie: Wagon
Wiek: 55
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 8
Skąd: Bogatynia
Wysłany: 2013-07-02, 12:54   

usuwaniu filtrów cząsteczek stałych (FAP, DPF, DPNR)

[ Dodano: 2013-07-02, 13:10 ]
Nie do końca ekologiczny D-CAT to skót od Diesel Clean Advanced Technology, czyli "zaawansowana technika oczyszczania [spalin]". To bardzo skomplikowany, sterowany przez mikroprocesor system, którego sercem jest katalizator DPNR, będący połączeniem filtra cząstek stałych i katalizatora. Gromadzi on sadzę, tlenki siarki oraz tlenki azotu.
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
magnus8888
Nowy Klubowicz


Typ: Inne
Silnik: 1.9 diesel
Rok: 2001
Nadwozie: Inne
Dołączył: 06 Wrz 2013
Posty: 6
Skąd: Suwałki /Ingolstadt
Wysłany: 2013-09-06, 20:36   

witam przeglądam forum długi czas i boję się zapytać : silnik 2.0 d4d 126km po 2007 roku miał też problem z uszczelką pod głowicą i tym ferelnym blokiem?? Jak się sprawa ma po roku 2010 ? dalej jest 2.0 d4d 126 km . Pytam się ponieważ kolega sprawił sobie taki sprzęt jeździłem i przekonała mnie , ale nie mam takich funduszy i pozostaje coś po 2007 roku w starszej budzie. Robie rocznie min 20 tys km i do tej pory byly same klekoty vw a chciałbym toyote bo pracuje w niemczech i mam dosc znaczkow vw i audi dookoła ;-) martwi mnie tylko ta uszczelka turbuny dwumasy i inne wynalzaki z tym trzeba sie pogodzic
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
hamulce felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe iparts.pl

Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Traktory ogrodowe Stiga