G woli ścisłości silnik D-4D w Avensis T25 ma 116KM i 280Nm.
Kolejna sprawa: jak dbasz, tak masz. Generalnie jeśli dbasz o auto to jest w stanie zrobić bezproblemowo 400tys km. Na mobilach sporo jest Avek z takim przebiegiem. Natomiast jeśli z dbaniem jest tak sobie to te silniki psują sie bardzo często...
Pisałem w innym temacie, że najlepszym silnikiem w Avensis jest 2.2 150KM i ku niemu bym się skłaniał. Jest mocny, cichy, dość oszczędny i jeśli jest zadbany to róniez i bezawarryjny.
_________________ Części samochodowe online - Motostacja
Silnik: Inny
Rok: 2001
Nadwozie: Inne
Dołączył: 09 Lut 2011 Posty: 15 Skąd: Myslowice
Wysłany: 2011-03-31, 20:43
Idę stąd i foch hehehe
Zabijacie mi klin klinem
Na wysokoprężnego polifta sedana w 40 tyś się nie załapie, a cudownymi okazjami z Niemiec i innymi wyklepanymi z przystanków nie jestem zainteresowany. Jak widzę roczniki 2007 w wersjach minimum SOL opłacone w kwocie do 40 kafli to mi się chce śmiać... "głupi Niemiec" robi prezenty Polakowi... bądźmy poważni, takich rzeczy to nie mają nawet w "erze"
Więc szukam zadbanego egzemplarza z pierwszej ręki tylko który radzicie 116 KM czy 150 KM??
Który mniej pali i jakie są to wartości? Pytam bo niekoniecznie mniejsza pojemność charakteryzuje się mniejszym spalaniem o czym już kiedyś się przekonałem
2.0D-4D 116KM jest bardziej oszczędny. Natomiast ja polecałbym zadbanego 150KM serducha. Ma lepsze osiągi, jest cichszy, pali 1.5-2l więcej.
wtom, mówi, że są mocno awaryjne, ja powiem Ci szczerze, że nie spotkałem się z taką opinią. Często będąc w ASO widać jak mechanicy lukają do 116KM, 150 raczej tylko na okresowe zjeżdżają.
Ja bym sie rozglądal za zadbanym 1AD 150KM.
_________________ Części samochodowe online - Motostacja
Typ: Inne
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2002
Nadwozie: Inne Pomógł: 16 razy Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 380 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-04-04, 13:11
wiesz mam 116KM i jak narazie (189tys przeb.) tylko standardowo scv wymieniłem i uszczelnienia na turbinie (ale tu winowajcą był poprzedni właściciel ). wtryski w b. dobrym stanie i reszta też. koledzy z innego forum porobili po 400tys na 116KM i bez żadnych problemów. po drugie też mam znajomych w ASO i z innych warsztatów co robią toyoty i opinia jest jedna: najmniej problemowy mimo wszystko (słaba moc, moment itp) jest 116KM. ale wiadomo też bym chciał mocniejszy, a boxa nie toleruję
Witam
od tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem Avensis 2,2 d-cat 177KM, tylko to spalane na poziomie 10-11 litrów po mieście. W porównaniu do mojego starego auta passat 1,9 tdi podniesionego do 166koni to jest jakaś przepaść, szok. Czy takie ma być spalanie czy może jest coś nie tak z silnikiem. Proszę o odpowiedź
witam serdecznie co do silniczka to macie racje ja mam 150 konnego kucyka który jest oszczedny okonomiczny i jak sie depnie w pedał to jest z tego ogromna przyjemnosc i nic sie nie dzieje tylko olej filtry no i z ciekawosci przeczysciłem sobie zawór egr i na tym koniec grzebania przy tym silniku i dla ciekawych to mam juz najechane 150 tyś i dalej nic i aby tak zostało pozdrawiam
witam jutro jak będzie ładna pogoda odkręcę egr i zobaczę jak to wszystko wygląda czy trzeba czyścić, auto ma przejechane 90tyś km. ale w porównaniu do mojego starego passata 2001rok 166 KM toyota by zostawała w tyle jeżeli chodzi o przyśpieszenie i wkręcanie na obroty (obrotomierz zamykał momentalnie).
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Tom_Krasu 2012-06-03, 20:59, w całości zmieniany 1 raz
posiadam toyotę Avenis z roku 2004/12. I według numeru VIN nie mam 5 wtrysku który dozuje olej napedowy aby spalic zanieczyszczenia.
Czyli co to oznacza? Ze mam tylko filtr cząstek stałych ?
Ale podkreślam ze posiadam funkcję D-CAT samochód kupiłem w niemczech
[ Dodano: 2013-07-02, 13:10 ]
Nie do końca ekologiczny D-CAT to skót od Diesel Clean Advanced Technology, czyli "zaawansowana technika oczyszczania [spalin]". To bardzo skomplikowany, sterowany przez mikroprocesor system, którego sercem jest katalizator DPNR, będący połączeniem filtra cząstek stałych i katalizatora. Gromadzi on sadzę, tlenki siarki oraz tlenki azotu.
Typ: Inne
Silnik: 1.9 diesel
Rok: 2001
Nadwozie: Inne
Dołączył: 06 Wrz 2013 Posty: 6 Skąd: Suwałki /Ingolstadt
Wysłany: 2013-09-06, 19:36
witam przeglądam forum długi czas i boję się zapytać : silnik 2.0 d4d 126km po 2007 roku miał też problem z uszczelką pod głowicą i tym ferelnym blokiem?? Jak się sprawa ma po roku 2010 ? dalej jest 2.0 d4d 126 km . Pytam się ponieważ kolega sprawił sobie taki sprzęt jeździłem i przekonała mnie , ale nie mam takich funduszy i pozostaje coś po 2007 roku w starszej budzie. Robie rocznie min 20 tys km i do tej pory byly same klekoty vw a chciałbym toyote bo pracuje w niemczech i mam dosc znaczkow vw i audi dookoła martwi mnie tylko ta uszczelka turbuny dwumasy i inne wynalzaki z tym trzeba sie pogodzic
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum