Toyota Avensis
Reklama Regulamin Regulamin Szukaj Szukaj Grupy Grupy Statystyki Statystyki Rejestracja Rejestracja Zaloguj Zaloguj Album Zdjęcia Avensis Download Pliki Avensis
 Ogłoszenie 

Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

opony aut części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[Avensis T25] Kłopoty z uruchomieniem
Autor Wiadomość
Sol-Wagon 
Nawiedzacz


Typ: Inne
Silnik: 1.4 benzyna
Rok: 2015
Nadwozie: Hatchback
Wiek: 44
Dołączył: 16 Mar 2011
Posty: 177
Skąd: RBR...
Wysłany: 2012-02-13, 12:14   

Przed chwilą dzwoniłem do ASO i powiedzieli mi że jest możliwość aktualizacji modułu ECU...
Na miejscu tylko sprawdzą czy jest przewidziane takie coś dla mojego typu silnika...
Gdy pytałem o możliwość wgrania nowszej wersji całego oprogramowania to mówili że nie...tylko aktualizacja...

[ Dodano: 2012-02-13, 12:15 ]
kocur napisał/a:
T-25 z 1cdftv łapie się jeżeli ma nowsze wtryski z tego co się dowiedziałem.


Dziwne, bo Krzysztof83 ma 2004 rocznik, więc raczej nowszego typu wtrysków nie ma...
_________________
...miałem kiedyś "japończyka"...
...chętnie pomogę na forum...w jego sprzedaniu...
 
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
Kosiarysia
[Usunięty]

Wysłany: 2012-02-13, 12:42   

Dziekuję za informacje

Wtryski też były sprawdzane i wszystko niby ok.
Ale, wczoraj miałam kolejna przygodę, bo przy 4 tyś obrotów auto przeszło w tryb awaryjny i nie chciało normalnie jechać, zaświciły się kontrolki: taka od silnika, trakcji i VSC.
Nie wiem czy to może mieć związek z kiepskim odpalaniem ale jutro jadę do elektryka i zobaczymy co się stało, z tego co czytałam na forum to może być wiele przyczyn mniej lub bardziej błachych.
Ważne, że po ponownym zapaleniu auto jechalo noramalnie i mogłam wrócić do domu, a miałam jakieś 250 km, jak go ponownie wkręciłam do 4 tyś obrotów (juz w okolicach domu) sytuacja się nie powtórzyła i wszystko było ok.

Zobaczymy co powie na to wszystko ten elektryk, zapytam też jutro w ASO o tą aktualizację oprogramowania.

Pozdrawiam
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
wtom 
Natret



Typ: Inne
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2002
Nadwozie: Inne
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 380
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-02-13, 12:55   

Kosiarysia napisał/a:
Dziekuję za informacje

Wtryski też były sprawdzane i wszystko niby ok.
Ale, wczoraj miałam kolejna przygodę, bo przy 4 tyś obrotów auto przeszło w tryb awaryjny i nie chciało normalnie jechać, zaświciły się kontrolki: taka od silnika, trakcji i VSC.
Nie wiem czy to może mieć związek z kiepskim odpalaniem ale jutro jadę do elektryka i zobaczymy co się stało, z tego co czytałam na forum to może być wiele przyczyn mniej lub bardziej błachych.
Ważne, że po ponownym zapaleniu auto jechalo noramalnie i mogłam wrócić do domu, a miałam jakieś 250 km, jak go ponownie wkręciłam do 4 tyś obrotów (juz w okolicach domu) sytuacja się nie powtórzyła i wszystko było ok.

Zobaczymy co powie na to wszystko ten elektryk, zapytam też jutro w ASO o tą aktualizację oprogramowania.

Pozdrawiam


tryb awaryjny występuje najcześciej od błędów układu wtryskowego lub turbiny, więc albo wtryski albo turbawka wylezie :mrgreen: ja obstawiam p1250 lub p1251
w tych silnikach zmiana softu nic nie pomoże o ile wogóle jest mozliwa taka operacja :-P (z tego co wiem to nie :mrgreen: )

w przypadku silnika 1CDFTV pozostaje do sprawdzenia:
- wtryski "niby czy ok :mrgreen: " - jakie korekcje na zimno!
- czujnik ciśnienia w CR-e
- czujnik temperatury płynu chłodzącego (pomiar charakterystyki - na skróty -> rezystancja na zimno i na gorąco)
- czujnik położenia wału (mierzy sie rezystancję na zimno i na gorąco)
- zawory SCV (dotyczy pompy starego typu)

poza tym rozrusznik musi kręcić >200obr/min (czyli tulejki muszą być ok), sprawny aku i świece

jak wszystko jest ok, to pali od strzała nawet przy -25*C :mrgreen: o ile w baku nie ma budyniu
Ostatnio zmieniony przez wtom 2012-02-13, 13:09, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
kocur 
Czasobywacz



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2004
Nadwozie: Liftback
Pomógł: 2 razy
Wiek: 54
Dołączył: 24 Lis 2009
Posty: 91
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2012-02-13, 12:55   

Sol-Wagon, poczytaj temat o zmianie softu na tym drugim forum. Może to rozjaśni sytuację. Linka nie umieszczam z wiadomych powodów :roll:
_________________
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
Misiek 20d4d 
Czasobywacz


Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2003
Nadwozie: Sedan
Wiek: 46
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 31
Skąd: szczebrzeszyn
Wysłany: 2012-02-14, 15:58   

Witam no to co ? Toyota wypuściła na rynek auta ze złym softem i wszystkie to złomy i trzeba teraz go zmieniać .To jest jakaś bzdura ,i te wszystkie problemy z zapalaniem to przecież wina całkiem czego innego , ale nikt nie wie dokładnie o co chodzi .Można gdybać moim zdaniem dobry mechanik będzie wiedział co jest grane .Fakt jest jeden że Toyota to auta bardzo awaryjne i nie oszukujmy się na wzajem :lol:
 
 
Shotgun 
Natret


Typ: Avensis T27
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2010
Nadwozie: Wagon
Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 326
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2012-02-14, 16:10   

Witaj

Toyota awaryjna aaaaaaa ale się ubawiłem, ja już drugą swoją toykę, jeździłem jak miałem służbową corolkę diesla nie ma o czym dyskutować jak się dba o autko akumulator jest ok, paliwo nie zalane od rolnika za 3 zł tylko odpowiednie dla autka to nie ma się do czego doczepić zrobiłem toykami około pół miliona km i nigdy nic poważnego się nie działo.
Paliło jak było ponad -30 i na mrozie stało i nie było jakiegokolwiek problemu.

pozdro
 
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
Misiek 20d4d 
Czasobywacz


Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2003
Nadwozie: Sedan
Wiek: 46
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 31
Skąd: szczebrzeszyn
Wysłany: 2012-02-14, 16:18   

Zgadza się stare toyotki dobre były ale nie Avensisy T 25 te po 2003r to porażka
 
 
Shotgun 
Natret


Typ: Avensis T27
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2010
Nadwozie: Wagon
Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 326
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2012-02-14, 16:25   

nie wiem mam jedną t 25 2005 rok 1,8 benzyna 250 tyś przejechane nic nie wymieniane oprócz olejów klocków itd, mam t27 nie ma do czego się do czepić, corolla 1,4 d wszystko ok tylko przy wiekszych prędkościach pali jak smok. a tak poza tym wszystko ok i nie ma do czego się doczepić nie wiem o co wam chodzi.
w wielu markach znajdą się auta awaryjne i nie i tak sie akurat zdarzyło w waszym przypadku.
tak jak np. audi i vw 2,0 tdi te z około 2006 rok masakra nigdy tego silnika wodzik który łączy pompę oleju z silnikiem się ukręca i oczywiście samego nie kupisz tylko z pompą koszt około 4-5 tyś nowa i co wy na to też kicha.

pozdro
 
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
Sol-Wagon 
Nawiedzacz


Typ: Inne
Silnik: 1.4 benzyna
Rok: 2015
Nadwozie: Hatchback
Wiek: 44
Dołączył: 16 Mar 2011
Posty: 177
Skąd: RBR...
Wysłany: 2012-02-14, 18:52   

Shotgun napisał/a:
paliwo nie zalane od rolnika za 3 zł tylko odpowiednie dla autka

dobre, dobre...zatankowałem na Shellu i co...parafinka w filtrze...
Passat jeździ na ropie z Ukrainy i odpala...

Shotgun napisał/a:
igdy nic poważnego się nie działo

coś poważnego to pojęcie względne...
auta odpalają, ale z problemami...to nie zawsze coś poważnego...może to zaworki w pompie...

Shotgun napisał/a:
Paliło jak było ponad -30 i na mrozie stało i nie było jakiegokolwiek problemu

tylko że te Toyoty był pewnie względnie nowe...pewnie max do 3 lat...te nasze mają już po 9 lat...:p

a że Toyota Avensis to taki japończyk jak ja tajlandczyk to inna sprawa...
pytanie gdzie linia montażowa...
pytanie gdzie silniki robili i robią...
zauważcie, że generalnie D-4D ma problemy z odpalaniem i to większe niż np. 1.9 TDI...
_________________
...miałem kiedyś "japończyka"...
...chętnie pomogę na forum...w jego sprzedaniu...
 
 
 
Shotgun 
Natret


Typ: Avensis T27
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2010
Nadwozie: Wagon
Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 326
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2012-02-14, 20:28   

witaj

tak tak na shell-u zatankowałeś ale jak sobie poczytasz to zależy jakiego diesla nalałeś. ja leje zawsze albo BP ultimate albo shell v power szczególnie w zimie jak poczytamy o paliwie to się jednak okazuje że testy na wytrącanie się parafiny przy shell vpower było od -26 do -35 czyli im wyszło średnio około -28 bezpiecznej temperatury i co to się dziwić że nie odpalają jak jest poniżej -30 stopni.
a co do paliwa z Ukrainy to jest prawda mają niestety ropę o wiele lepszą niż nasza i nic na to nie poradzisz.
Mnie zalecił serwis jak kupiłem nową żeby wlewać co około 5-6 baków ten ich specyfik do czyszczenia wtryskiwaczy kupuje w serwisie butelka około 65 zł serwisant powiedział że jest dobry ale nie kazdy go stosuje i może czasami mogą być problemy.
Jak chcemy dyskutować o rozruchu silnika w niskich temp to może zacznijmy najpierw od podstawy czyli od paliwa a później przyczepiajmy się do aut to jest moje zdanie.
auta tak były względnie nowe ale tez mam znajomych co maja starsze i nigdy nie mieli z toykami problemów.

Co do produkcji naszych toyek to niestety nie ma już japońca oryginała zakończyło się to z tego co wiem to na carynie e to był ostatni model składany w kraju kwitnącej wiśni.
nasze składane w UK skrzynie biegów w bielsku itd itd.

pozdro
 
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
rycci 
Nowy Klubowicz


Typ: Avensis T25
Silnik: 2.2 D-4D diesel
Rok: 2006
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 24 Paź 2011
Posty: 14
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2012-02-20, 22:54   

Witam.
Wcześniej pisałem o problemie z uruchomieniem mojej avki. Jakiś czas nie było mnie na miejscu więc nie mogłem pisać. Jeśli ktoś czytał moje wcześniejsze wpisy to wie o co chodzi. Po odebraniu auta od mechanika (poleconego od kolegi z forum-dziękuję) poprawiło się na tyle, że odpalałem avkę po dłuższym przytrzymaniu na rozruszniku za pierwszym razem albo drugi raz i paliła. Gość zrobił płukanie całego układu paliwowego. Wtryskiwacze w toyotach są podobno bardzo wrażliwe na paliwo i wszelkie zanieczyszczenia. Warto co parę tysięcy dolać specyfiku valvoline.Teraz zostawiłem u niego auto aby zdemontował wcześniej zamontowany zawór zwrotny (który i tak ktoś inny zamontował nie w tym miejscu co trzeba bo przy filtrze, a powinien być przy baku). Tak jak mówi mechanik po przeczyszczeniu układu paliwowego zawór ten może przeszkadzać. Jeśli tak nie będzie to zamontuje go tak jak powinno być. Zresztą auto ma odpalać bez zaworka.
Pozdrawiam.
_________________
rycci
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
hamulce felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe iparts.pl części opony