Typ: Inne
Silnik: Inny
Rok: 2010
Nadwozie: Inne
Dołączył: 31 Sty 2012 Posty: 17 Skąd: Kleczew
Wysłany: 2012-11-24, 10:51 Re: wiedza
czakmol napisał/a:
Lewian napisał/a:
Te klocki są ceramiczne tylko z nazwy - krótko i na temat
Pozdrawiam
Doskonale wiem o tym, i oczywiście NIE o to pytałem.
Proszę czytać i odpowiadać ze zrozumieniem - też krótko i na temat.
I poczytać sobie o skrótach myślowych, EDiT I to by było na tyle...
Proszę o utrzymanie poziomu rozmowy. Osobiste animozje proszę 'załatwiać' na PW (0x4B25A)
Zupełnie nie rozumiem o co chodzi, odpowiedziałem na pytanie i zasugerowałem tym, że szkoda zawracać sobie głowę.
Pozdrawiam
_________________
LEWIAN - HAMULCE
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !
Ja założyłem do T25 D4D ponad 2 lata temu komplet na przód TRW czyli tarcze i klocki zrobiłem na tych klockach głównie po mieście około 40 tys. km jedynym minus to że alu felgi często były czarne od pyłu z klocków. Obecnie na przodzie mam ferrodo zrobiłem 11 tys km i są jak nowe bo je oglądałem w zeszłym tygodniu, myślałem że się skończyły a to szumi rozlatujące się sprzęgło, nie sypie sie z nich jak z trw. Na tyle założyli mi ponad rok temu klocki boscha i jakieś chyba wadliwe bo przeżyły tylko 17 tys km, wymienili mi je gratis na ferrodo.
I ja się wypowiem.
Mam założone Tarcze ATM MIKODA z serii GT (nawiercane, frezowane)
Przód 167 zł za sztukę
Tył 115 zł za sztukę
Do tych tarcz mam założone klocki:
EBC Green Stuff(przód) 320 zł Komplet
EBC Black Stuff(tył) 90zł zł za Komplet
ponadto płyn hamulcowy MOTUL DOT 5.1
konfiguracja wg mnie dobrana bardzo dobrze gdyż Auto ma bardzo dobrą reakcję na pedał hamulca, dużo mniejszą droge hamowania względem poprzedniego zestawu a do tego Green Stuff nie pyli tak bardzo jak Ferodo które miałem wcześniej przy standardowych tarczach Bosch'a.
Witam,
miesiąc temu wymieniałem tarcze i klocki z uwagi na lekkie bicie.
Kolega polecił mi blueprint - posiadał owe w civic.
Ja również polecam, dobry stosunek ceny do jakości. Cicho, skutecznie, bez nadmiernego pylenia.
2x tarcza przód - 280zł
klocki - 100zł
płyn TRW DOT 4 ESP
blueprint podobno tylko pakuje ale jakość jest ok, byle czego nie wkładają.
Witam
Proszę o informację o tarczach Mikoda (wiercone + nacinane).
Właśnie jestem na etapie zakupu tarcz i interesuje mnie opinia o tych tarczach. Ile jest już na nich zrobionych kilometrów i czy coś się z nimi dzieje.
Pozdrawiam
Tomasz
A jak mam pytanie jakiej wielkości tarcze wchodzą do Avensis T25 D4d Sedan 116PS
(Przód 295mm/Tył 280 mm tylko?) oraz czy przy wymianie tarcz i klocków trzeba wymieniać płyn hamulcowy?
Nie miałem okazji jeszcze tego robić, a szykuje się.
_________________ Toyota Avensis T25 2004r. 2.0 D4D 116PS
No to i ja powiem coś na temat klocków.
Widzę tu wielu wyznawców FERRODO (nikomu nie ubliżając)
Ja osobiście mając założone na tyle w/w klocki po przejechaniu 16-17 tys. km pozbyłem się ich po tym jak powierzchnia cierna klocka odczepiła się od blachy.
Teraz mam TRW przód i tył i juz 23 tysie i staje w miejscu jak szalona.
Niem pamiętam ile na tył ale TRW na przód do mojej 148 pln w przypadkowym sklepie.
Witam wszystkich . Z tego co czytam to przodują ATE i TRW dwie osoby wspomniały o Zimmermanach i mikoda . Szuka czegoś dobrego nawiercanego i możne nacinanego z tego co już się zorientowałem to klocki EBC green staff bo mało pylą czy to prawda ?? Czy te ATE i TRW to naprawdę lepsze od innych czy cena przemawia bardziej za decyzją nie mówię ze mam na wydanie nie ograniczony budżet ale bezpieczeństwo jest ważne a seryjne nie dają tego bezpieczeństwa . Proszę o rozwinięcie tematu .
Typ: Inne
Silnik: Inny
Rok: 2010
Nadwozie: Inne
Dołączył: 31 Sty 2012 Posty: 17 Skąd: Kleczew
Wysłany: 2014-03-25, 22:17
kajtel69 napisał/a:
Witam wszystkich . Z tego co czytam to przodują ATE i TRW dwie osoby wspomniały o Zimmermanach i mikoda . Szuka czegoś dobrego nawiercanego i możne nacinanego z tego co już się zorientowałem to klocki EBC green staff bo mało pylą czy to prawda ?? Czy te ATE i TRW to naprawdę lepsze od innych czy cena przemawia bardziej za decyzją nie mówię ze mam na wydanie nie ograniczony budżet ale bezpieczeństwo jest ważne a seryjne nie dają tego bezpieczeństwa . Proszę o rozwinięcie tematu .
ATE to pakowacz, możesz trafić dobry towar ale możesz też trafić średniaka więc lepiej odpuścić tym bardziej, że cena wygórwana.
TRW jest ok ale dla mniej wymagających aut no i kierowców.
Zimmermann to najwyższa półka z tego co wymieniłeś, niemiecki producent dostarczający na pierwszy montaż dla takich marek jak Audi, BMW, Mercedes, Porsche i inych.
Mikoda polski produkt którego jakość ostatnimi czasy drastycznie spadła więc również lepiej odpuścić.
Jeździsz ostro ? Spotkałeś się ze zjawiskiem fadingu ?
Pozdrawiam
Adam
_________________
LEWIAN - HAMULCE
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !
Typ: Audi
Silnik: Inny
Rok: 2016
Nadwozie: Inne Pomógł: 4 razy Wiek: 53 Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 134 Skąd: wrocław/sobótka
Wysłany: 2014-03-25, 22:41
ate pakowacz ? od kiedy i skąd takie informacje ,trw klocki mogą być ale tarcze słabo wypadają przy pakowaczu ate , i spokojnie mogę polecić od dwóch lat żadnej reklamacji a naprawdę sporo tego zamontowałem pozdrawiam
Typ: Inne
Silnik: Inny
Rok: 2010
Nadwozie: Inne
Dołączył: 31 Sty 2012 Posty: 17 Skąd: Kleczew
Wysłany: 2014-03-25, 22:56
mech z toyoty napisał/a:
ate pakowacz ? od kiedy i skąd takie informacje ,trw klocki mogą być ale tarcze słabo wypadają przy pakowaczu ate , i spokojnie mogę polecić od dwóch lat żadnej reklamacji a naprawdę sporo tego zamontowałem pozdrawiam
No od zawsze
ATE to konstruktor układów hamulcowych, nie producent tarcz czy klocków.
Pozdrawiam
Adam
_________________
LEWIAN - HAMULCE
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum