Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2005
Nadwozie: Sedan Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 35 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-01-22, 20:40
No to dobra wiadomość. A jeszcze przyszło mi do głowy jedno. W D4D Toyoty dokucza mi nieco hałas na zimnym silniku a w zasadzie duża różnica pomiędzy zimnym a ciepłym. Wiadomo że w dieslu zawsze tak będzie ale tu jest to szczególnie słyszalne I tak sobie myślę czy trochę winny za to nie jest olej który ma za dużą lepkość i dopiero po rozgrzaniu lepkość się zmniejsza i pracuje ciszej. Zauważyłeś jakąś poprawę po przejściu z 10W40?
Typ: Inne
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2002
Nadwozie: Inne Pomógł: 16 razy Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 380 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-22, 22:05
mietek napisał/a:
No to dobra wiadomość. A jeszcze przyszło mi do głowy jedno. W D4D Toyoty dokucza mi nieco hałas na zimnym silniku a w zasadzie duża różnica pomiędzy zimnym a ciepłym. Wiadomo że w dieslu zawsze tak będzie ale tu jest to szczególnie słyszalne I tak sobie myślę czy trochę winny za to nie jest olej który ma za dużą lepkość i dopiero po rozgrzaniu lepkość się zmniejsza i pracuje ciszej. Zauważyłeś jakąś poprawę po przejściu z 10W40?
na mineralnym potrafił krótko stukać (spod pokrywy zaworów) na zimno przy -temp. obecnie tego nie ma, silniczek pracuje lżej. co do kultury pracy to d4d nie ma czym się pochwalić i na zimno i tak będzie wydawał małoprzyjemne odgłosy . ogólnie trzeba jeździć na tym co zaleca producent, o ile dla silnika to nie przeszkadza za bardzo to dla turbiny ma duże znaczenie czy jest to 10w czy 5w.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum