witam moja toyota toyota przerywa na zimnym delikatne odczucie na cieplym wyieniem swiece denzo cewki denzo sondy denzo filt powietrza czysczenie kolekotora czyszczenie przepustnicy adaptacja prace robione w aso, aso rozklada rece co jeszcze moge zrobic ??
zadalem to samo pytanie w serwisie powiedzieli ze jest ok. serwis dla mojego przypadku przywrócił akcje serwisowa w ktorej maja mi wymienic wezyk paliwa i zaworek na pompie czy cos takiego dodaktowo kupilem preparta do czyszczenia wtrysków mam nadzieje ze cos pomoze i wyimienie olej moze tez ma jakis wplyw na to juz nie wiem czego szukac i co mam robic
Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V D-4 benzyna
Rok: 2007
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 15 Maj 2011 Posty: 10 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-07, 07:16
A zna ktoś jakiś kompetentny i sprawdzony warsztat w Warszawie obeznany w temacie? który potrafi zdiagnozować i ewentualnie usunąć szarpanie? Wizyty w ASO wolałbym uniknąć ze względu na ceny a na koniec stwierdzenie "ten typ tak ma".
kolego 100 km od warszawy mogłbym Ci polecic goscia ktory u mnie zdiagnozowal ten problem jako 8 mechanik w okolicy . wszyscy kazali jezdzic magicy bujalem sie troche ztym tematem ale od ponad roku wiem ze mozna Avka jezdzic przyjemnie
Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V D-4 benzyna
Rok: 2007
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 15 Maj 2011 Posty: 10 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-08, 07:32
Zrobiłem jak w instrukcji na początku tematu. Odpiąłem wtyczkę z zaworu pod osłoną silnika. Podpiąłem próbnik i lampka nie gasła przy 3000 ani wyższych obrotach. Czy to znaczy że mam uszkodzony zawór VSC? (ale wcześniej czuć było przypływ mocy przy 3000obr).
Inna ciekawa sprawa: po odpięciu wtyczki samochód odzyskał moc ale także po jej ponownym zapięciu moc pozostała.
Świecąca lampka świadczy że dodatkowa klapa jest cały czas zamknięta to skąd ta moc przy 3000obr a także po ponownym zapięciu wtyczki przez cały czas?
heh.mam tak samo jak wy,w moim ave coś szarpie przy ruszaniu jak by zgasnąć chciała świeci się kontrolka check engine.mechanik stwierdził że sonda jest do wymiany.Koledzy napiszcie może ile was taki remoncik wyniósł bo zero pojęcia mam jaką kwotą trzeba dysponować aby mysleć o tym.
też tak macie że do 3 tys obrotów samochód jedzie tylko a powyżej 3 zaczyna przyśpieszać tak jak powinien,na 2 i 3 biegu tylko tak przyspiesza na 4 już nie czuć tego przyśpieszenia.
przez ten czas wymienilem dwie sondy labda i tatalizator nie wielka poprawa teraz mysle trzeba sprawidzic ten zawór od klapek lub wtryski co myslicie o wtryskach bo to jednak duzy koszt
Objawy poszarpywania na zimnym silniku rowniez u mnie.
Po resecie komputera i adaptacji przepustnicy 1-2 dni wszystko super - auto zwawo przyspiesza i nie ma najmniejszego objawu szarpania nawet jak próbuje z bardzo niskich obrotów (700) na 2 i 3 biegu i wciskam gaz dosc mocno.Po 2 dniach problem wraca, ale sa dni, ze jedzie jak trzeba, wiec to sprawa oprogramowania.Rzecz w tym, ze dzwonilem do aso w Olsztynie i powiedzieli mi. ze w 1az-fse nie zmienia sie oprogramowania.Czy ktos zna fachowca na terenie woj.Warminsko-Mazurskiego . ktory aktualizuje oprogramowanie w ave t25 1az-fse?
Typ: Inne
Silnik: 1.6 16V benzyna
Rok: 2020
Nadwozie: Inne Pomógł: 37 razy Wiek: 53 Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 408 Skąd: dd
Wysłany: 2014-10-23, 14:47
Jedź do Mir-Witu (ASO) i powiedz że chcesz nie zaktualizować ale wgrać na nowo - najlepiej chyba to omówić z p. Wojtkiem (taki rudy z mała bródką) - koszt ok 200 zł
Jedź do Mir-Witu (ASO) i powiedz że chcesz nie zaktualizować ale wgrać na nowo - najlepiej chyba to omówić z p. Wojtkiem (taki rudy z mała bródką) - koszt ok 200 zł
ma ktoś z Was już wgrane na nowo oprogramowanie ?
Jest poprawa czy tak jak po resecie po kilku dniach problem wraca ?
Też pytałem w ASO w Łodzi to tak samo nie są chętni aby wgrywać bo nie ma aktualizacji.
Też jestem ciekawy czy po ponownym wgraniu oprogramowania jest jakaś poprawa ?
Też mam problem z poszarpywaniem na zimnym silniku oraz spadkiem mocy, czasami nawet podczas ruszania - jak się rozgrzeje jest lepiej ale do 3000 obrotów czasem przymula. Przymierzam się do czyszczenia przepustnicy i dolotu
Silnik: Inny
Rok: 2006
Nadwozie: Wagon
Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 8 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-09-10, 10:04
Arti-70 napisał/a:
Pomijając to że moje auto ma te same objawy przerywania itp... pytanie - jaki dobry rozrusznik kupić (jakiej firmy) - nowy czy wystarczy max regenerowany - pzdr
Poszukaj nowego oryginału, ale poza ASO.
Ja kupiłem na znanym portalu z ogłoszeniami za bodajże 500 czy 600 pln...
O chińskich zamiennikach słyszałem jak najgorsze opinie, lepiej regenerować ten co masz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum