Może nie jest tak tragicznie, aczkolwiek sprawdź swiece po 1 po 2 wymien filtr powietrza. I udaj sie na badanie przepustnicy aby sie upewnić czy jest OK
_________________ Części samochodowe online - Motostacja
bylem pare razy na przegladach okresowych i wychodze z zalozenia ze mozna taniej poza serwisem, co do spraw napraw to metoda prob i bledow . Dlatego jestem na tym forum bo przez rok czasu ciezko bylo do tego dojsc
Ostatnio zmieniony przez shumi 2009-05-14, 15:48, w całości zmieniany 1 raz
wymiana oleju ,filtra , filtra pylkowego,przednie klocki chamulcwe, 1 zarowka nad rejestracja i chyba sprawdzenie komputerem ale w to watpie bo nie powiedzieli o zadnym bledzie a dwa tygodnie wczesniej zaswiecila sie kontrolka silnika ktora po jednym dniu zgasla ale blad sie powinie zapisac, a tu nic. koszt 1700zł czas 4godz. Dodam ze po miesiacu pojechalem znow do serwisu na komputer by sprawdzili jeszcze raz i w tedy nagle znalezli blad ale to byl koszt kolejnych 270zł
nie, sam je czyscilem. dzisiaj troch pojezdzilem i na cieplym tez troche szarpie ale lepiej przyszpiesza. przypomnialo mi sie ze jak pare dni postoi to lubi troche zakopcic przy odpaleniu, mysle ze moze to wina wtryskiwaczy,co ty nato? orientujesz sie moze w cenie?
Odnośnie resetowania komputera - po jakim czasie zwykle się włącza wentylator, bo czekałem blisko 30 minut i jakoś nie chciał; obroty ustaliły się książkowo troszkę poniżej 700 obrotów (z tego co wiem norma to 625-725), temperatura płynu chłodzącego też jak należy, ale wentylator się nie załączył - z systemem chłodzenia problemów nie ma bo ładnie łapie temperaturę i utrzymuje jak należy, czyli tuż poniżej połowy skali. Czy u wszystkich przy włączonych światłach mijania obroty są utrzymywane troszkę wyżej, czyli ok. 800 ?
Drugie pytanko odnośnie zaworu ISC, czy przy D-4 też jest i jak się go czyści bo w EPC nie jest wyodrębniony jako coś odrębnego od przepustnicy, a nie chcę jej zacząć rozkręcać na ślepo.
Na to nie ma reguły, mi się włączył gdy zrobiłem 20km i zostawiłem ja na jałowym na ok 10 minut i się załączył, a nieraz nie załącza się nawet po trochę dłuższej pracy. To zależy od temperatury roboczej silnika jeśli jest w normie to się nie włacza, a jak minimalnie podskoczy to się uruchamia
Co do ISC to nie mam pojęcia, bo mam diesla
_________________ Części samochodowe online - Motostacja
Odnośnie resetowania komputera - po jakim czasie zwykle się włącza wentylator
To zależy od warunków panujących na zewnątrz. Jeśli jest chłodno tak jak dziś, a do tego wiatr wiejący w przód Twojego auta, może się wcale nie włączyć, lub potrwa to bardzo długo. W upalne dni, bezwietrzne, włączy się zaraz po osiągnięciu 90C.
odyso napisał/a:
Drugie pytanko odnośnie zaworu ISC, czy przy D-4 też jest i jak się go czyści bo w EPC nie jest wyodrębniony jako coś odrębnego od przepustnicy, a nie chcę jej zacząć rozkręcać na ślepo.
No właśnie jak spojrzysz na przepustnicę w Avie to jest tylko duży plastik z boku. Oprócz tego w naszych autach (D-4) przepustnica jest elektroniczna, nie na linkę i wtedy podobno nie ma zaworu ISC, dlatego pytam czy ktoś wie???
Ile zapłaciłeś za czyszczenie ISC w ASO i ile trwało??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum