Toyota Avensis
Reklama Regulamin Regulamin Szukaj Szukaj Grupy Grupy Statystyki Statystyki Rejestracja Rejestracja Zaloguj Zaloguj Album Zdjęcia Avensis Download Pliki Avensis
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

sportwheels.pl Maglownica Toyota części samochodowe Tarcze, hamulce
Sportwheels
Przekładnie kierownicze
Części Avensis
Układy hamulcowe

Poprzedni temat «» Następny temat
[Avensis T22] Power Box do D4D 110 KM - wrążenia z jazdy?
Autor Wiadomość
schmit28 
Nowy Klubowicz


Typ: Avensis T22
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2000
Nadwozie: Wagon
Wiek: 45
Dołączył: 30 Gru 2010
Posty: 1
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-01-14, 15:16   [Avensis T22] Power Box do D4D 110 KM - wrążenia z jazdy?

Witam,

Jestem zainteresowny Waszymi wrazeniami z jazdy po montażu Power Box-a?
Myslę nad dwoma firmami:
1.
http://www.godula.pl
2.
http://chojnacki.com.pl

Czy macie jakieś własne sugestie do w/w tematu.


Pozdrawiam,

Piotrek
_________________
Pozdrawiam, Schmit28
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
lipek_amg 
Nowy Klubowicz


Typ: Avensis T22
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2002
Nadwozie: Sedan
Wiek: 38
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 10
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-01-30, 20:43   

BOX to gra nie warta świeczki.
Nie sądzę żeby jakiś programista był lepszy od teamu fabrycznego.
Dowód, brak chipów do tych aut.

Nie polepszaj tego co da ci fabryka chcesz szaleć to kup auto z większym silnikiem. Toyoty nie wolno kalać volkstuningiem.
_________________
Lipek
 
 
 
WaLeC
[Usunięty]

Wysłany: 2011-01-31, 08:41   

A moim zdaniem gra jest warta świeczki.
Masowa produkcja nie stroi każdego samochodu, a wg mnie każdy samochód jest inny, inaczej spasowane są między sobą części, ale to tylko taka mała wstawka.
To co chcę powiedzieć, to taka modyfikacja optymalizuje przebiegi, tym samym jest możliwość dostosowania auta, właśnie w dowolny sposób pod klienta.
Co się z tym wiąże, że auto ma więcej mocy, i moment w czasie gdzie osoba kierująca go potrzebuje, wg mnie zwiększa to przyjemność z jazdy, no i częściowo w jakimś stopniu zużycie paliwa, co zostało potwierdzone, przez testy na TVN Turbo w jakimś programie.
To moje skromne zdanie, żałuję, że czegoś takiego nie ma do benzyny i gazu :-(
 
 
plesser 
Śpi na forum



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2004
Nadwozie: Wagon
Pomógł: 59 razy
Wiek: 38
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 1025
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-01-31, 16:44   

Ja miałem u siebie PowerBOXa (mówię miałem, bo troszkę powymieniałem w aucie i w efekcie póki mi źle nie złożyli turbiny i nie zatarłem jej to autko miało 156KM, z seryjnych 116KM).

I gra jest warta świeczki, bo naprawdę czuć jak się lepiej zbiera i jest bardziej elastyczne. Negatywnego wpływu na silnik nie zauważyłem :-P

Generalnie moge polecić. Ja robiłem w V-Techu.
_________________
Forum dyskusyjne również na forum Audi A6.
Życzenia Świąteczne Bożego Narodzenia Audi 80.
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
Wugie
[Usunięty]

Wysłany: 2011-03-23, 23:46   

Witam,
Spytaj w Toyocie czy w Twoim modelu można zastosować boxa.
Ostatnio rozmawiałem z kolegą z Toyoty i aktualnie są dostępne fabryczne pakiety tuningowe. Szczególnie to się opłaci zastosować w modelu D4D 2.0D z mocą 126 KM. Tuningują ten silnik do 156 KM za kwotę 3300 zł. Co ciekawe silnik nie ma podnoszonego ciśnienia w komorze spalania ale wydłużany jest czas wtrysku. Podobnie można zrobić z D4D 2.2 z mocą 150 KM. Ponoszą moc do 175 KM.

Pzdr
Wugie
 
 
piokli
[Usunięty]

Wysłany: 2011-03-24, 09:37   

Od ładnych kilku lat Toyota oferuje swoje BOXy do D4D, ale w cenie 3-6 tys zł :shock:
Zamiast płacić 3300 lepiej kupić Vtecha za 1300, albo używanego Vtecha za 400-600zł.
Box V-tech będzie współpracował ze wszystkimi D4D, a dodatkowo ma stopniowany przyrost ciśnienia, co pozwala dopasować go do możliwości i kondycji konkretnego silnika.

Gdyby BOX Toyoty zwiększał, tylko paliwo, przy tej samej ilości powietrza, to by z samochodu zrobił się Stefan Batory :lol: , a przyrost mocy byłby znikomy.

Zwiększenie ilości paliwa, powoduje więcej gazów spalinowych i szybszą pracę turbiny, a zatem więcej wtłoczonego powietrza i większe ciśnienie w komorze spalania. Czy to się podoba producentowi BOXa Toyoty czy nie.

Tylko większa ilość mieszanki paliwo+powietrze spowoduje większą energię spalania. Możliwe, że BOX toyoty nie realizuje wzrostu ilości paliwa przez większe ciśnienie, a przez dłuższy wtrysk. Pewnie jest to zdrowsze dla pompy, ale prowadzi dokładnie do tego samego.

Powiedz koledze z Toyoty, niech się jeszcze douczy o zasadzie działania D4D i BOXów.
 
 
BaranesQ 
Nowy Klubowicz



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2003
Nadwozie: Wagon
Wiek: 39
Dołączył: 06 Kwi 2011
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-04-11, 09:42   

Witam
Chciałbym trochę odświeżyć temacik
Jestem zainteresowany małym podrasowaniem swojej (T25) 2.0 D4D
Koleszka przedstawiał mi ostatnio chip Box do swojego Opla Vectry
Po rozejrzeniu się wyszukałem na allegro Boxa do Toyoty....
Chciałbym poznać opinie jak to się sprawuje i jaki zapas mocy ma ten motor?
czy jest to bezpieczne dla turbiny i innych podzespołów?
podsyłam linka o jaki chip box mi chodzi

http://allegro.pl/crd-tun...1543375579.html
_________________
AVE
 
 
 
piokli
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-11, 10:18   

Nikt tego BOXa nie testował, możesz go sam stestować na swoim samochodzie :-P
Każdy BOX czy CHIP jest nie zdrowy, jeżeli regularnie dajesz w kiche.
Trzeba wiedzieć, że koło 2masowe nie lubi gniecenia z niskich obrotów.
Podane przyrosty mocy i Nm są mocno wyżyłowane i raczej będą generowały CHECKi i skrócenie życia pompy CR.
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
BaranesQ 
Nowy Klubowicz



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2003
Nadwozie: Wagon
Wiek: 39
Dołączył: 06 Kwi 2011
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-04-11, 10:37   

piokli - mówisz, że nawet dobre chipy chociażby te v-techa za ponad kafla mogą znacząco zaszkodzić ??
Nie mam na myśli ciągłej jazdy na wysokich obrotach i zacieraniu go na sportowo
Mam na uwadze dobry zryw do wyprzedzania i tyle ....[/b]
_________________
AVE
 
 
 
piokli
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-11, 13:48   

Każdy BOX/CHIP podnosi moc ponad znamionową, dając w kichę cały czas sprzęgło, 2mas, skrzynia, przeguby pracują z obciążeniami większymi niż te, na jakie zostały zaprojektowane. Na pewno ma to negatywny wpływ na żywotność tych podzespołów.

ALE ...
moim zdaniem, jeżeli będziesz jeździł normalnie, bez ciśnięcia z niskich obrotów (poniżej 2000), bez kręcenia silnika na 4 tys, bez strzelania ze sprzęgła, to nie ma powodów żeby żywotność silnika ucierpiała od BOXa. Box V-techa podnosi ciśnienie na listwie CR. Jeżeli nie będziesz kręcił na 4tys to ciśnienie nigdy nie będzie wychodzić poza max fabryczne 1350 bar.

Jeszcze fajniejsze są BOXy TTE i HOPA, bo nie podnoszą ciśnienia, tylko zmieniają długość wtrysku, ale kosztują ponad 3000zł, więc :mrgreen:

Jeżeli ktoś jeździ z głową, to turbina i 2mas w Toyocie są praktycznie wieczne, a jak ktoś je zarzyna to po 50tys km i turbina i 2mas powiedzą papa.
Z BOXem jest tak samo.
 
 
BaranesQ 
Nowy Klubowicz



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2003
Nadwozie: Wagon
Wiek: 39
Dołączył: 06 Kwi 2011
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-04-11, 19:15   

całkiem ładnie i fajnie to opisujesz - dzięki Ci za wskazówki i info...
pozdrawiam
_________________
AVE
 
 
 
piokli
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-11, 19:43   

BOXa V-Tech ze względu na popularność wyrwiesz używanego na alledrogo za 300-500zł. Box może być od innego samochodu, w V-Techu dokupisz odpowiedni kabel lub jeżeli trzeba przerobią bebechy BOXa za 100-200zł i :mrgreen:
Moim zdaniem ważne, aby nie żyłować ustawień BOXa na granicy CHECKa, ale używać sobie np. program 5 (z 8). Jeździć z głową i zarówno silnik będzie dobrze znosił współpracę z BOXem, jak i banan na Twojej twarzy nie będzie znikał przy wyprzedzaniu.

PS. Do Twojego silnika 1CDFTV 116KM, będzie pasował BOX Vtech zarówno od mojego 1CDFTV 110KM jak i z 1ADFTV 126KM - tylko kabelek sobie dokupisz w V-Techu.
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
GxJ 
Czasobywacz


Typ: Avensis T22
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2002
Nadwozie: Sedan
Wiek: 33
Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 33
Skąd: Falęcin Nowy
Wysłany: 2011-05-14, 18:16   

Witam. Czy ktoś z was nie ma przypadkiem do sprzedania takiego BOXa??? Avensis T22 D4D 110KM. Nie mam za bardzo czasu żeby jechać V-TECHa tym bardziej że mam ponad 100km do najbliższej ich siedziby... Żadnego gotowego używanego na allegro nie znalazłem a nowe chodzą po ok. 1300-1400PLN
 
 
 
piokli
[Usunięty]

Wysłany: 2011-05-14, 18:32   

Jak napisałem wyżej, szukaj używek od innych silników na allegro, pytaj bezpośrednio Vtech Kraków - powiedzą czy wystarczy zmienić kabelek czy coś wgrać i za ile.
 
 
GxJ 
Czasobywacz


Typ: Avensis T22
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2002
Nadwozie: Sedan
Wiek: 33
Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 33
Skąd: Falęcin Nowy
Wysłany: 2011-05-15, 22:13   

OK. Będę musiał znaleźć czas...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Akumulatory samochodowe Toyota Avensis sportwheels - felgi aluminiowe
hamulce


Compero.pl
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami