Ja mam założony od około 8 miesięcy box z V-techa. Tylko,że nie zakupiłem go bezpośrednio w v-techu tylko od ich przedstawiciela w Wawie (V max mazowsze, czy jakoś tak- nie pamiętam). Dałem za niego u nich 1100zł, a nie 1300zł.
Tylko niestety nie mam pomiaru z hamowni.
I w moim modelu jest wtyczka 6cio pinowa, a nie jak w większości 3-pinowa.
Musicie sprawdzić, jaką macie wtyczkę, bo do 6cio pinowej box powinien mieć numer VT101001, a nie VT101004. - informacja potwierdzona przez V-Tech.
Jak do mnie dotarł był ustawiony oryginalnie na 4 program. - nie czułem za bardzo żadnego przyrostu mocy i zacząłem nim kręcić. W żadnym położeniu, nawet na maxa nie wyskoczył mi CZEK. Ale zauważyłem, że box chyba nie pracuje u mnie na pierwszych, ani na ostatnich 2 programach prawidłowo. Stwierdziłem to po sygnalizacji diod w boxie- wszystkie świeciły nie przerwanie, bez żadnej reakcji na pedał gazu. Natomiast jak ustawię go między program 3, a 7 to czerwona dioda świeci się dopiero po wciśnięciu gazu- im wyższy program tym szybciej się zapala.
Teraz mam ustawiony na 7 program i lekki przyrost mocy czuję. Najbardziej wtedy, gdy samochód jest obciążony- 4 osoby i bagaż.
Przed założeniem boxa moje auto jechało max 190km/h, a teraz 200km/h - z obciążeniem jak wyżej.
Spalanie natomiast przedstawia się tak:
Jeśli jadę autostradą między 120,a 140 spalanie mam mniejsze o około 0,5-0,8l
Na krótkich odcinkach z mocniejszym wciskaniem pedału 0,5-1,0l większe.
Średnio wychodzi mi, że spala mi tyle samo co przed założeniem boxa, ale staram się jeździć raczej delikatnie, no czasami też przyłożę na pedał.
A, no i nie ruszam z piskiem, staram się dbać o 2-masa i kręcenie powyżej 4 tysi też nie ma sensu, bo on już nie ciągnie tylko wyje. U mnie najlepiej między 3600-3800 i zmiana biegu, ale taki styl jazdy stosuję raczej rzadko.
Na razie nie zauważyłem, żeby coś się działo nie tak z motorem.
Witam,
Spytaj w Toyocie czy w Twoim modelu można zastosować boxa.
Ostatnio rozmawiałem z kolegą z Toyoty i aktualnie są dostępne fabryczne pakiety tuningowe. Szczególnie to się opłaci zastosować w modelu D4D 2.0D z mocą 126 KM. Tuningują ten silnik do 156 KM za kwotę 3300 zł. Co ciekawe silnik nie ma podnoszonego ciśnienia w komorze spalania ale wydłużany jest czas wtrysku. Podobnie można zrobić z D4D 2.2 z mocą 150 KM. Ponoszą moc do 175 KM.
Pzdr
Wugie
Czy ktoś ma taki pakiet tuningowy do 2.0 126KM z Toyoty? Proszę o opinie na ten temat ponieważ własnie czymś takim jestem zainteresowany, no i biorąc od nich to chyba nie traci się gwarancji, a ja mam wykupioną na 5lat...
Witaj
Jest dostępny taki tzw. chip ale niestety jest mały problem a mianowicie gwarancję na silnik przejmuje wtedy bodajże alians a nie toyota. niestety tak jest w silnikach 2.0 jakie mamy a co do chipa do 2.2 to jest dostępny przez toyotę poland i dają na to gwarancję.
pozdro
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum