Typ: Inne
Silnik: 1.4 benzyna
Rok: 2015
Nadwozie: Hatchback
Wiek: 44 Dołączył: 16 Mar 2011 Posty: 177 Skąd: RBR...
Wysłany: 2012-01-29, 09:49
bo u mnie zauważyłem, ze przy -13 (odpalanie rano) -17 (zgaszenie auta wieczorem)kontrolka szybko gaśnie...
może coś z przekaźnikiem i świece się szybko wyłączają...
p.s. jeśli nie zapomnisz to mniej więcej zmierz czas ile pali się kontrolka od świec przy obecnych mrozach...(u mnie było dzisiaj rano -22)...
_________________ ...miałem kiedyś "japończyka"...
...chętnie pomogę na forum...w jego sprzedaniu...
bo u mnie zauważyłem, ze przy -13 (odpalanie rano) -17 (zgaszenie auta wieczorem)kontrolka szybko gaśnie...
może coś z przekaźnikiem i świece się szybko wyłączają...
p.s. jeśli nie zapomnisz to mniej więcej zmierz czas ile pali się kontrolka od świec przy obecnych mrozach...(u mnie było dzisiaj rano -22)...
Ok jutro rano bedę odpalał auto jakoś przed 5 rano to zmierzę ile czasu się pali kontrolka od swiec. Kurde dzis u mnie rano było -15 a u CIebie -22 konkret. Chyba w okolicach Rzeszowa mieszkasz patrząc po rejestracji RBR.
_________________ TOYOTA AVENSIS POCZUCIE NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI
Typ: Inne
Silnik: 1.4 benzyna
Rok: 2015
Nadwozie: Hatchback
Wiek: 44 Dołączył: 16 Mar 2011 Posty: 177 Skąd: RBR...
Wysłany: 2012-01-29, 21:22
jeszcze 65 km na Pd za Rzeszowem...
nagrałem filmik z odpalania...gdyby ktoś chętny był do pomocy to prześlę...ale zajmuje 14,7 MB...
-9 stopni tak samo odpalał jak przy -13...6 sekund kręcenia...
_________________ ...miałem kiedyś "japończyka"...
...chętnie pomogę na forum...w jego sprzedaniu...
Godzina 5 rano na termometrze -16.Kontrolka od świeczek paliła mi sie 5s. Świece grzałem tylko raz. Odpaliła ładnie 8-) tylko podczas odpalania znów kontrolki się zaswieciły i podswietlenie wyswietlacza zegarów znikło,taki pobór prądu
Dziś słyszałem że w czwartek,piatek w najcieplejszej porze dnia ma byc -17, w nocy nawet -30. Przeciez to w baku kasza się zrobi tzn.wytrąci parafina i dupa a nie odpalisz
_________________ TOYOTA AVENSIS POCZUCIE NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI
Zatankuj dobre paliwko, ale naprawde dobre (zapytaj się obsługi do ilu stopni na minusie mają teraz, bo zatankujesz na Schelu np. w Poznaniu, a w Suwalkach i tak Ci zamarznie ) i dolej dobry depresator, to odpali, a odnośnie kontrolek, to u mnie też gasną, a później prza kręceniu znów się zapalają i gasną jako ostatnie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum