Typ: Avensis T22
Silnik: 2.0 diesel
Rok: 1998
Nadwozie: Sedan
Wysłany: 2014-04-04, 08:26 Witam wszystkich:)
Mam na imię Kasia, moja fura to Toyota Avensis I 25 TD Sedan. Strasznie dużo jeszcze i mam wieczne pytania co do autka. Szczególnie, że nie znam się zbytnio na motoryzacji
Nie posiadam jeszcze toyoty avensis.
Ale mam zamiar jak wszystko będzie ok sprawić sobie już w tym tygodniu.
Tylko zastanawiam się czy warto wydawać 29 000zł. za rocznik 2005.
Proszę o pomoc.
Bardzo mi się podoba Avensiska 2 generacji
Typ: Inne
Silnik: Inny
Rok: 2004
Nadwozie: VAN
Wysłany: 2014-04-14, 17:40
Witam serdecznie. Mariusz z okolic Gdyni. Na chwilę obecną jeżdżę Chryslerem Pacifica z LPG. Lecz przymierzam się przerzucić z technologi amerykańskiej,na japońską Rozglądam się powoli za mniejszym Vanem,wpadł mi w oko model Avensis VERSO. Zauważyłem, że większość modeli w benzynie,posiada silnik 1.8vvti.Podobno jest na rozrządzie? Lecz również słyszałem o jego problemach z braniem oleju,panewkami itp. Które roczniki są na pewno pozbawione tej wady? 2005 można śmiało kupić ? Pozdrawiam.
moto-zakup [Usunięty]
Wysłany: 2014-04-15, 00:07
Witam,
Nazywam się Dominik i tematy Toyoty jest mi bardzo bliski. Chcę zgłębić jednak wiedzę o marce i modelu.
Pozdrawiam