Witam wszystkich serdecznie,właśnie wczoraj zakupiłem swoją pierwszą Avkę W temacie Toyot nie jestem całkiem zielony bo przez ostatnie 5lat jeżdziłem Corollą 1.4vvti będąc użytkownikiem corollaclub.org .Jestem z Błonia pod Warszawą a że jak raz wsiadło się do Toyoty to raczej ciężko zmienić markę,do tego z dwójką dzieci zrobiło nam się ciasno w corolli to padło na ślicznego czarnego Avensisa T25 kombi tym razem w wersji silnikowej 2.0D4D. Jeżeli strzelę na forum jakąś gafę to z góry przepraszam i pozdrawiam was wszystkich
_________________ Czarna T25 Sol 2.0D4D wagon...miłość od pierwszego jeżdzenia...
Typ: Inne
Silnik: 1.6 16V benzyna
Rok: 2002
Nadwozie: Avant
Wysłany: 2012-04-04, 10:55
Witam forumowiczów, mam zamiar kupić toyotke wiec tutaj sie zarejestrowałem. Także i po zakupie czasem będe uczestniczył na forum
Pozdrawiam wszystkich
Avensis Liftback 2008 rok to moja pierwsza toyota ale mam nadzieję, że nie ostatnia. Cieszę się nią póki co od kilku dni.Pozdrawiam szanownych Uczestników Forum.
Michał z Szamocina
Silnik: Inny
Rok: 2003
Nadwozie: Inne
Wysłany: 2012-04-10, 19:45
Witam,
Na imię mam Marek, mieszkam w Przemyślu, zarejestrowałem się na forum ponieważ noszę się z zamiarem kupna samochody i jako że toyotą (yaris) jeżdżę już od 5 lat postanowiłem kupić większy dla siebie. Myślę że pomożecie mi coś znaleźć ciekawego żebym mógł odwiedzać Wasze forum i czerpać z niego cenne informacje.
Pozdrawiam Wszystkich
Witam serdecznie. Z tej strony Piotr (Warszawa/Sochaczew). Od kilku dni stałem się posiadaczem białego T25 Wagon z 2005, na codzień pomykam T27 Wagonem z 2009.
Silnik: Inny
Rok: 2010
Nadwozie: Inne
Wysłany: 2012-04-13, 01:39
Witam wszystkich na forum Avensis
Pozdrawiam,
Adam.
Michciu01 [Usunięty]
Wysłany: 2012-04-15, 14:25
Witam również
Od stycznia 2011 jestem posiadaczem T22 (wcześniej Carina E, więc trzymam fason :P). Jako że wiele wyników wyszukiwań w google prowadziło mnie tutaj, postanowiłem w końcu powiększyć Wasze zacne grono