Wysłany: 2017-11-22, 04:20 [Avensis T27] Check VSC system i check parking brake system
Witam
Wczoraj podczas jazdy z prędkością około 70km/h (w opadach deszczu ze śniegiem) wyświetlił mi się komunikat "Check VSC system", naprzemiennie z "check parking brake system", zapaliła się też kontrolka "check engine" i kontrolka wykrzyknika. Silnik 2.0 D4D 126HP, przebieg 206tys. km. Pierwszy raz, wcześniej wszystko było ok. Ponowne uruchomienie silnika nic nie dało, kontrolki dalej się świecą. Hamulec ręczny elektryczny działa. ABS nie dział, trakcja tez nie działa. Wydaje mi się jakby silnik trochę stracił na mocy.
Od jutra zaczynam poszukiwania usterki. Jak znajdę to dam znać. Jak cos macie to podrzućcie.
Dzięki i pozdro.
Kolego jak brakuje mocy silnikowi to właśnie tak się zapalają kontrolki.Ja w tych silnikach stawiam głównie na wtryski.Wiele razy mechanicy szukali mniej poważnych usterek ale nic nie pomagało kończyło się wymianą wtrysków.
_________________ Sprzedaż używanych, oryginalnych części Toyoty Avensis.
Wyciągnąłem akumulator, naładowalem i... wszystko wróciło do normy. Jest moc, ABS, trakcja działa i kontrolki się nie pala. Zobaczymy na jak długo.
[ Dodano: 2018-02-22, 03:52 ]
Witam
dziś po raz drugi zapaliła mi się ,,choinka'' na desce rozdzielczej, dokładnie jak za pierwszym razem. Chyba trza podłączyć pod kompa i zobaczyć co to za błąd.
Może mieliście podobny problem?
Foto w załączniku
Gdyby alternator był nie sprawny, to taki błąd pojawiałby się codziennie. Alternator jest ok, ładuje, akumulator nówka bosch. Do dnia dzisiejszego jest ok. Jak co będę wiedział to dam znać, licze tez na Waszą pomoc. dzieki z góry pozdrawiam.
Mam dokładnie to samo po raz drugi, za pierwszym razem też myślałem że to aku i faktycznie po naładowaniu ( zima) błąd znikł samoczynnie, jednak teraz jest wiosna i ostatnio temperatury 20-25 stopni i błąd pojawił się ponownie, mimo że aku jest w pełni naładowany. dodatkowo odczyt z kompa pokazuje błąd P062D No1 Fuel Injector driver Circuit Performance.
Więc coś może ten błąd być powiązany z wtryskiem. Czy wtryski nadają się do regeneracji czy raczej wymiana na nowy? mam zamiar najpierw pojechać sprawdzić wtryski czy faktycznie jeden szwankuje czy wszystkie. Dodam że auto ma 135 tys.
ale podsumowując wyglada to na padnięty wtryski - coć zg z pierwszym linkiem usterka jest znana i TME i TMP i warto by sprawdzić czy nie "podchodzi" pod biuletyn techniczny
Linki które podesłałeś faktycznie coś mogą mieć na rzeczy , ponieważ jeden z kabli dochodzących do wtryskiwacza jest podejrzany, pytanie jednak z której strony liczy się wtryskiwacze, od lewej do prawej czy w drugą stronę?
Mam ten sam błąd. P062d.
Wydaje mi się, że ktoś kto rozpoczął ten wontek powinien go zakończyć i podać przyczynę awarii. Jak potrzebował pomocy to pisał. Naprawił to już nie napisze co i jak.
U mnie wywala ten błąd. A jeszcze w trasie tak jakby go odcinało na sekundę i dalej jedzie. Spalanie się podniosło.
I teraz szukam przyczyny
U mnie jest błąd P062d.
Dzisiaj byłem u mechanika , który ogarnia mi auto i stwierdził , że uszkodzony jest moduł sterowania wtryskami. Ma go dzisiaj wyciągnąć i spróbować naprawić.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum