Wysłany: 2013-08-09, 13:00 T27 Wagon 2,0 D-4D (126 KM) DPF
Witam,
Zastanawiam się nad podciągnięciem osiągów swojego auta - T27 Wagon 2,0 D-4D (126 KM) DPF, rocznik 2010, przebieg ok.38 tys. km.
Niestety jeszcze nie za bardzo się orientuję, jakie rozwiązanie warto by wybrać.
Dlatego mam do Was koledzy prośbę o podpowiedź jakie są istotne różnice pomiędzy:
RedBox oferowany przez gcstuning.pl
a
Digital Power Pack (żółty) oferowany przez 44tuning.pl
a
Chip CR1 oferowany przez ProRacing
czy
Chip CR4 ProRacing
Może inne rozwiązania są lepsze?
Na jakie rozwiązanie warto się zdecydować? Cel, to zwiększenie KM i momentu obrotowego/elastyczności.
Typ: Audi
Silnik: Inny
Rok: 2016
Nadwozie: Inne Pomógł: 4 razy Wiek: 53 Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 134 Skąd: wrocław/sobótka
Wysłany: 2014-02-10, 19:49
http://www.benziner-chipt...ota-diesel.html ja montuje te ,od ave t22110 km po t27 we wszystkich już montowałem,wszystko działa super ,nie jeden użytkownik tego forum ma to zamontowane tylko cena to 1000 pozdrawiam
Typ: Audi
Silnik: Inny
Rok: 2016
Nadwozie: Inne Pomógł: 4 razy Wiek: 53 Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 134 Skąd: wrocław/sobótka
Wysłany: 2014-02-11, 22:46
lepsze niemieckie niz chińskie ,gwarancja homologacja wszystko jest,towar sprawdzony we wszystkich toykach na razie żadnych reklamacji,problemów itd ,to jest tylko informacjqa co ja zakładam a nie reklama pozdrawiam
To jak tyle pomontowałeś to wrzuć jakis wykres z hamowni zeby być wiarygodnym no chyba, ze ten montaż polega na wpięciu boxa i poinformowaniu klienta ma pan 30 koni więcej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum