Toyota Avensis
Reklama Regulamin Regulamin Szukaj Szukaj Grupy Grupy Statystyki Statystyki Rejestracja Rejestracja Zaloguj Zaloguj Album Zdjęcia Avensis Download Pliki Avensis
 Ogłoszenie 

Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

opony aut części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[Avensis T25] witam brak ładowania
Autor Wiadomość
martinezz 
Czasobywacz


Typ: Avensis T25
Silnik: 2.2 D-CAT diesel
Rok: 2006
Nadwozie: Wagon
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 62
Skąd: kamienna góra , Wiedeń
Wysłany: 2013-03-24, 14:23   [Avensis T25] witam brak ładowania

witam dzisiaj po dużych mrozach wystąp[ił taki problem jak na zdjęciu zmierzyłem i nie ma faktycznie ładowania , jest tylko napiecie z akumulatora i to zaniżone do 11,2 ale to zrozumiałe kiedy silnik chodzi . wystąpiły też inne kontrolki z tego co zauważyłem to jedna z nich mówi o niskim oleju a druga związana jest z filtrem paliwa i tu mam pytanie czy może to być ze sobą jakoś związane ?? gdzie szukać ?? pytam bo usterki te wystąpiły jednocześnie w jednym momencie , stan oleju jest w normie , niestety nie wiem jaka jest kondycja filtra paliwa . samochód oczywiście normalnie jeździ i nie sprawia oprócz tych kontrolek innych problemów , prosze o jakieś wskazówki .

 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
Grzesiunio 
Czasobywacz


Typ: Avensis T25
Silnik: 1.8 16V VVTi benzyna
Rok: 2003
Nadwozie: Wagon
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 11 Lip 2012
Posty: 74
Skąd: Cork / Łódź
Wysłany: 2013-03-24, 23:21   

Witam.
Jak możesz to jedź i zmierz napięcie ładowania jakie wychodzi z alternatora, bo być może on jest przyczyną, że masz niskie ładowanie. Nie wiem na 100% ale przy niskim ładowaniu może Ci się chyba pojawić "choinka" z innych kontrolek na desce. Pozdrawiam :-)
_________________
Tooyootaa - that's make a difference :)
 
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
Talrep 
Śpi na forum



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2003
Nadwozie: Wagon
Pomógł: 22 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Lis 2010
Posty: 403
Skąd: Łomianki / maz.
Wysłany: 2013-03-25, 09:51   

Jak u mnie padła rolka alternatora to wyskoczyla kontrolka ladowania plus standartowy zestaw (ABS, TRC, VSC) nie pamietam jak z kontrolkami filtrow, bo one sa żółte a nie czerwone i nie zrobiły na mnie takiego wrażenia jak ta od ładowania :-D
Jeśli okaże się, że padło łożysko rolki alternatora (a pewnie tak będzie) to wstawiaj tylko oryginał!!!!
Jak zaprowadziłem swoją do elektryka to zanim coś konkretnego ustaliłem od razu zapakował zamiennik, przejechałem na nim 10 000 po czym zamiennik padł, w ramach gwarancji wsadził to samo gówno, które rozleciało się po kolejnych 10 000, dopiero za trzecim razem powiedziałem elektrykowi żeby wsadził oryginał z dopłatą z mojej strony - koszt 100-200 zł już dokładnie nie pamiętam po tym całym zamieszaniu, najważniejsze, że problem się skończył i już ponad 50 000 spokoju :-D

PS: bez ładowania przejechałem blisko 200km do domu (na światłach do jazdy dziennej) ale ostanie kilometry jechałem już bez podświetlenia zegarów i silnik przerywał przy wchodzeniu na obroty :roll:
_________________
 
 
 
martinezz 
Czasobywacz


Typ: Avensis T25
Silnik: 2.2 D-CAT diesel
Rok: 2006
Nadwozie: Wagon
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 62
Skąd: kamienna góra , Wiedeń
Wysłany: 2013-03-25, 22:36   

witam panowie dzisiaj rozebrałem trochę autko , niestety , padł alternator :( a dokładniej mostek prostowniczy :( i trzeba wstawić nowy (drugi) altek , zamówiłem i ma być na środę . wymienię i bedzie spokoj :) (oby) .
swoją drogą żeby wyciągnąć alternator musiałem zdemontować półoś i popuścić silnik na śrubach i go lekko przesuwać brechami wtedy dopiero wyszedł . tu się konstruktorzy raczej nie popisali , gorzej może być tylko w A klasie :)
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
Schwefel 
Śpi na forum



Typ: Avensis T27
Silnik: 2.0 Valvematic
Rok: 2009
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 955
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-03-26, 00:17   

martinezz napisał/a:
gorzej może być tylko w A klasie :)

To jeszcze nie miałeś do czynienia z Subaru. Tam co 100tys.km wyjmuje się silnik żeby wyregulować zawory :lol: Przy założonym LPGu jeszcze częściej, więc oszczędność żadna.
 
 
Talrep 
Śpi na forum



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2003
Nadwozie: Wagon
Pomógł: 22 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Lis 2010
Posty: 403
Skąd: Łomianki / maz.
Wysłany: 2013-03-26, 13:14   

W fordzie KA I gen trzeba wyjąć silnik do wymiany alternatora więc u nas nie ma tragedii ;-)
_________________
 
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
martinezz 
Czasobywacz


Typ: Avensis T25
Silnik: 2.2 D-CAT diesel
Rok: 2006
Nadwozie: Wagon
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 62
Skąd: kamienna góra , Wiedeń
Wysłany: 2013-03-26, 13:55   

Schwefel napisał/a:
martinezz napisał/a:
gorzej może być tylko w A klasie :)

To jeszcze nie miałeś do czynienia z Subaru. Tam co 100tys.km wyjmuje się silnik żeby wyregulować zawory :lol: Przy założonym LPGu jeszcze częściej, więc oszczędność żadna.


robie 20 000 km rocznie więc co 5 lat taka regulacja , to nie ma tragedii :)
 
 
matti 


Typ: Inne
Silnik: 1.6 16V benzyna
Rok: 2020
Nadwozie: Inne
Pomógł: 37 razy
Wiek: 52
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 409
Skąd: dd
Wysłany: 2013-03-26, 21:48   

A klasa jak A klasa. Jest taki wynalazek co się zowie SMART for TWO - tam żeby cokolwiek zrobić przy silniku rozkładamy całe autko na czynniki pierwsze , poczynając od wyjęcia silnika raze z osią
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
Schwefel 
Śpi na forum



Typ: Avensis T27
Silnik: 2.0 Valvematic
Rok: 2009
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 955
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-03-27, 18:51   

martinezz napisał/a:
robie 20 000 km rocznie więc co 5 lat taka regulacja , to nie ma tragedii :)

Tragedia jest bo samo wyjęcia to 1000-1700zł, a wiele warsztatów dodatkowo naciąga ludzi i karze regulować co 30-50tys.km.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
hamulce felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe iparts.pl

Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Traktory ogrodowe Stiga