Wysłany: 2013-02-05, 22:03 [Avensis T25] Słabe światła przednie T25 2003 r.
Witam
Mam problem ze słabymi światłami przednimi i jak wiem jest to problem nagminny. Może ktoś poradzi czy kupić nowe, regenerowane lub poleci jakieś inne rozwiązanie.
Z góry dzięki.
Pozdro
Panowie... a jakie macie światła? Zwykłe halogeny czy ksenony? Jeśli żarówki/żarniki są w dobrym stanie, to problemem mogą być odbłyśniki... je można regenerować i jest super...
W ksenonach problem stanowia odblysniki i tu najlepiej regenerowac, ale chlopaki chca kupowac nowe wiec przypuszczam, ze mowa raczej o halogenach, tutaj uszkadzaja sie gniazda zarowek, nie wiem czy da sie to jakos naprawic czy tylko wymiana lampy wchodzi w gre.
A może mi ktoś wyjaśnić jakie ja mam lampy bo jestem chyba laikiem w tym temacie.
Żarówka H7 lampy soczewkowe ze spryskiwaczem.Czyli co ja mam ksenony,bo jeśli ma się ksenony chyba to są jakieś inne żarówki z przetwornicą chyba jeśli dobrze rozumuje.Z góry dziękuje za wyjaśnienie.
Panowie, dajcie sobie na wsteczny z zakupem nowych lamp. W ostatnia sobote bylem na regeneracji swiatel!!!! Wczesniej jadac w nocy jechalem na halogenach bo te wlasciwe byly zupelnie niewidoczne. Teraz widze jak swieca w dzien!!!!!! Cena 400 zl i godzina rozmowy w trakcie regeneracji - tyle mnie to kosztowalo tylko.. POLECAM ZDECYDOWANIE!!!!!!!
Panowie, dajcie sobie na wsteczny z zakupem nowych lamp. W ostatnia sobote bylem na regeneracji swiatel!!!! Wczesniej jadac w nocy jechalem na halogenach bo te wlasciwe byly zupelnie niewidoczne. Teraz widze jak swieca w dzien!!!!!! Cena 400 zl i godzina rozmowy w trakcie regeneracji - tyle mnie to kosztowalo tylko.. POLECAM ZDECYDOWANIE!!!!!!!
Napisz jeszcze o jakich światłach piszesz. Halogen czy xenon, bo z kontekstu wnioskuję, że pisząc słowo halogen nie miałeś na myśli źródła światła mijania tylko lampy przeciwmgielne.
PS: w tym wątku sprawa dotyczy świateł mijania halogenowych a nie xenonowych.