Toyota Avensis
Reklama Regulamin Regulamin Szukaj Szukaj Grupy Grupy Statystyki Statystyki Rejestracja Rejestracja Zaloguj Zaloguj Album Zdjęcia Avensis Download Pliki Avensis
 Ogłoszenie 

Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

opony aut części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[Avensis T25] Problem z silnikiem 2.0 d4d strasznie się muli
Autor Wiadomość
Krzysiorek 
Nowy Klubowicz


Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2007
Nadwozie: Liftback
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 7
Skąd: Wołomin
Wysłany: 2010-07-18, 12:37   [Avensis T25] Problem z silnikiem 2.0 d4d strasznie się muli

Witam.
Na wstępie mojego pierwszego postu chciałbym poinformować że jestem nową osoba na tym forum.
Od ok miesięca jestem szczęśliwym posiadaczem auta Toyota Auris 2.0 d4d od wczoraj mam problem ponieważ auto strasznie się muli na 1 i 2 do 2000 obrotów, przez caly czas tankowałem na shelu. Nie wyskakuje żaden błąd na desce roździelczej.
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
kris1610 
Natret



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2004
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy
Wiek: 36
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 277
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2010-07-18, 14:21   

Mówisz że jesteś nowym posiadaczem aurisa. Więc czy wymieniłeś filtry tj.(powietrza, paliwa)
jeśli nie to zrób bo możne który jest zapchany. Zalej uszlachetnionego paliwa+stp do wtrysków diesla, posprawdzaj przewody czy maja jakieś nieszczelności.
 
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
Krzysiorek 
Nowy Klubowicz


Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2007
Nadwozie: Liftback
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 7
Skąd: Wołomin
Wysłany: 2010-07-18, 14:43   

Wszystkie firltry zmieniane tz filtr oleju powietrza przeciwpyłkowy nie zmieniałem tylko filtra paliwa. Dzisiaj nalełem paliwo pb te droższe. Mam nadzieje że nie jest to nic poważnego
 
 
kris1610 
Natret



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2004
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy
Wiek: 36
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 277
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2010-07-18, 16:56   

To wymień tez ten filtr paliwa.ale tak sobie myślę, mówisz że silnik się muli tzn. co? dławi? nie ma siły jechać?
 
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
Krzysiorek 
Nowy Klubowicz


Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2007
Nadwozie: Liftback
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 7
Skąd: Wołomin
Wysłany: 2010-07-18, 17:08   

Jak jade na 1 i chce przyśpieszyć to do 2000 strasznie wolno przyśpiesza i troche się dławi powyżej 2000 objaw znika i samochód ładnie przyśpiesza na 2 tak samo.
 
 
kris1610 
Natret



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2004
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy
Wiek: 36
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 277
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2010-07-18, 18:39   

powyżej 2000tys obrotów załącza się turbina i wciska w fotel :-)
 
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
matti 


Typ: Inne
Silnik: 1.6 16V benzyna
Rok: 2020
Nadwozie: Inne
Pomógł: 37 razy
Wiek: 53
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 408
Skąd: dd
Wysłany: 2010-07-18, 19:07   

do ok 2k masz "wolnossaka" to i moc się "nie pojawia" po 2k odpala turbina i auto dostaje "kopa".
BTW
Dla dobra własnego i auta staraj się zanim "odpalisz" turbinę doprowadzić temp silnika do temp. "roboczej" i "przestudzić" turbo po dłuższej jeździe (opisy na forum)
 
 
Krzysiorek 
Nowy Klubowicz


Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2007
Nadwozie: Liftback
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 7
Skąd: Wołomin
Wysłany: 2010-07-18, 20:05   

Wiem że od 2000 tys włącza się turnina ale wcześniej do 2000 tyś rozpędzal sie normalnie a teraz strasznie wolno i dławi się nie pracuje równo, objaw taki że jak chce ruszyć to muszę dac sporo gazu, wczesniej tak nie miałem, czy może być to objaw zapchanych wtrysków. Kupilem dzisiaj stp do czyszczenia wtrysków i wlałem pół na pół baku zobaczymy czy to coś da.
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
Klub Avensis 
Śpi na forum



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2004
Nadwozie: Wagon
Pomógł: 59 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 1025
Skąd: avensisklub
Wysłany: 2010-07-18, 20:23   

Może być to wina wtryskiwaczy. Tylko nie sądze że padł cały komplet. Stawiałbym na 1 lub 2 źle stojące korekcją ;-) Najlepiej udaj się do ASO na sprawdzenie korekcji wtrysków :-P

Po 2 jak już uderzysz do ASO sprawdź ciśnienie doładowania (dla własnego spokoju) ciśnienie wtrysku (również dla własnego spokoju)

To tyle co moge na chwilę obecną pomóc. jeśli w ASO sprawdzą i wszystko będzie OK to będziemy myśleć dalej. Ale ja myśle że to wtryskiwacz, skoro silnik sie dławi ;-)
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
Krzysiorek 
Nowy Klubowicz


Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2007
Nadwozie: Liftback
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 7
Skąd: Wołomin
Wysłany: 2010-07-18, 20:40   

A czy możecie napisać mi jakie są koszty z tym związane?
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
Klub Avensis 
Śpi na forum



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2004
Nadwozie: Wagon
Pomógł: 59 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 1025
Skąd: avensisklub
Wysłany: 2010-07-19, 12:28   

Sprawdzenie w ASO tego co napisałem to koszt podpięcia do komputera i ewentualnie wykonanie testu drogowego ;-) Cena podpięcia to 150zł i tyle tez powinni policzyć :-P
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
Krzysiorek 
Nowy Klubowicz


Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2007
Nadwozie: Liftback
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 7
Skąd: Wołomin
Wysłany: 2010-07-19, 15:02   

Jadąc dzisiaj do Pracy zauważyłem że podczas przyśpieszania z niskich obrotów samochód strasznie kopci, na czarno, zauważyłem rónież że na kazdym giegu na niskich obrotach dławi się jest ogólnie odczuwalny brak mocy i komputer pokazuje większe spalanie.

Z góry bardzo dziekuje za odpowiedzi na moje pytania.

[ Dodano: 2010-07-19, 21:16 ]
Wszystkim jeszcze raz bardzo dziekuje za pomoc wyczyściłem zawór egr i wszystko wróciło do normy.
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
kris1610 
Natret



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2004
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy
Wiek: 36
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 277
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2010-07-20, 13:41   

Jak już czyściłeś egr(zawór recyrkulacji spalin) warto było się pofatygować o dolot i przepustnice :-)
P.S Szczęście że to nie wtryski :mrgreen:
 
 
 
scotch123 
Nowy Klubowicz


Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2003
Nadwozie: Wagon
Wiek: 45
Dołączył: 11 Lip 2010
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-09-01, 18:47   

Mam te same objawy. Czyściłem EGR ale nie dobierałem się jeszcze do kolektora i przepustnicy. Postaram sie wyczyścić te element w przeciągu dwóch tygodni. Napiszę po wszystkim czy pomogło.
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
MSE 
Nowy Klubowicz


Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2008
Nadwozie: Liftback
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 2
Skąd: Wielkopolskie
Wysłany: 2010-09-01, 20:41   

Witam wszystkich, jest to mój pierwszy post na forum.
Mam takie same objawy jak Krzysiorek z tym, że silnik nie kopci. Cały czas tankuję również na Shellu, najczęściej V-Power. Ostatnio nalałem zwykły Diesel extra i od razu wyczułem to mulenie. Po energicznym i gwałtownym wciśnięciu i puszczeniu pedału gazu obroty wzrastają raptem do ok. 2000. Jeżeli jest to zanieczyszczony zawór egr to napiszcie, po jakim średnio przebiegu trzeba go czyścić. Ja mam przebieg 38.000km. Pozdrawiam
_________________
GOOD -> BETTER -> THE BEST -> TOYOTA
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
hamulce felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe iparts.pl części opony