Mysle sobie,ze EGR nei powinien sie przy 38tys zapchac jak przy 200tys:)Dobra rada,nigdy nie uzywac do tego auta filtrona!Tylko Mann Filter.Ciut drozszy ale jakosc jest lepsza.
Ja jak kupiłem auto to "zainstalowałem" Filtrona. Czytałem na forach że niby kontrolka oleju gaśnie po 2-3 sek od zapalenia auta a u mnie nic takiego nie występuje.Co ciekawe powiem jeszcze że zostało mi jakieś 3tysiące do wymiany a olej jest leciutko brązowawy nie czarny jak smoła. Może są jakieś podróbki Filtrona :?: Teraz jak będę wymieniał olej to wymienię na wszystkie filtry tym razem KNECHT
_________________ TOYOTA AVENSIS POCZUCIE NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI
Witam
Mialem podobne objawy jak wyzej opisaliscie tzn:auto dopuki bylo zimne jechalo dobrze,po nagrzaniu sie silnika do norm.temperatury(po dalszych okolo10 minutach)zaczynalo swirowac-do 2200 obrotow nie mialo mocy,kopcilo .Po przekroczeniu 2200 obr wszystko bylo ok.Auto szlo jak strzala.Druga ciekawostka:gdy na zewnatrz bylo goraco jakies 23 stopnie i wyzej auto zachowywalo sie jak powyzej opisalem.natomiast gdy temp.spadala do 19 i nizej auto pracowalo nienagannie caly czas nawet ponizej 2200 obrotow.
po wymianie filtrow,czyszczeniu EGR dalej bylo tak samo
Wyczyscilem w koncu intercooler i to chyba pomoglo-mam wrazenie,ze autko jest troche mocniejsze i mniej pali.Testuje go teraz(po zatankowaniu sprawdze,czy mniej pali,czy tylko mam takie wrazenie)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum