Przy -20 (już trzeci dzień) odpala w miare normalnie. W miare normalnie to znaczy dwa razy grzanie świec i troszeczke dłużej trzeba pokręcic. Natomiast przy -13 czy -15 odpala bez problemu
Typ: Inne
Silnik: 1.6 16V benzyna
Rok: 2020
Nadwozie: Inne Pomógł: 37 razy Wiek: 53 Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 408 Skąd: dd
Wysłany: 2012-01-31, 18:34
od 2 dni rano -15 do - 19 - ew. późny wieczór po ok 5 h postoju - 18 i.... grzanie świeczek x 2, odpalenie (ok 2 sek kręcenia) i przyjemnie już klekocze
Próbuj .
Dodatkowo im dłużej będziesz stał bez próby odpalenia to z każdym dniem mniejsze prawdopodobieństwo że Ci się uda
Ja w moim T22 D-4D mam już kiepski akumulator, ale przy -17 udało mi się go uruchomić. W ubiegłym roku po dwukrotnym grzaniu świec i dwukrotnym dłuższym kręceniu przy -22 zaskoczył do pracy.
A co nadaje się do wymiany w T25 z 2003r., jeśli przy mrozie -20 przy podwójnym grzaniu świec zapala dosłownie za 18 razem dopiero?
Akumulator i świece są nowe, wymienione w tym tygodniu.
Paliwo jest OK bo inne diesle u nas w pracy odpalają bez problemu a tankujemy na jednej stacji.
Jak już odpali to chodzi równo i bez zarzutów.
Miałem okazję podróżować swoim autem przy temperaturze poniżej -20 stopni ubiegłej zimy i nie było problemu z paliwem.
[ Dodano: 2012-01-31, 21:53 ]
p790901 napisał/a:
A co nadaje się do wymiany w T25 z 2003r., jeśli przy mrozie -20 przy podwójnym grzaniu świec zapala dosłownie za 18 razem dopiero?
Akumulator i świece są nowe, wymienione w tym tygodniu.
Paliwo jest OK bo inne diesle u nas w pracy odpalają bez problemu a tankujemy na jednej stacji.
Jak już odpali to chodzi równo i bez zarzutów.
Proszę o jakąś radę.
Czyli jak za 18 razem odpala, to znaczy że AKU jest w super kondycji.
1. Jaki masz olej i kiedy go wymieniałeś? Kiedyś w aucie firmowym mieliśmy jakiś pomieszany (długo nie wymieniany) olej, który na mrozie robił się jak masło i silnik nie miał siły obrócić mimo nowego akumulatora. Po wymianie oleju jak ręką odjął.
2. Kiedy wymieniałeś filtr paliwa?
3. Może masz jakaś nieszczelność na układzie paliwowym i paliwo cofa się do baku.
Witam ponownie!
Dziś rano wymieniłem olej i wszelakie filtry. Filtr paliwa był mocno zasyfiony. Po pracy, to jest po ok. 8-9 godzinach postoju na zewnątrz nie widzę zbytniej poprawy. Może tak z 10-20% max jest lepiej.
Rozmawiałem dziś ze znajomym, który jeździ od x czasu Avkami i doradził mi dolanie denaturatu do baku, w celu wyzbierania ewentualnej wody, która w baku może być. Kupiłem 2 litry i wlałem do 3/4 baku.
Jutro rano kolejny test
Ostatnio zmieniony przez p790901 2012-02-01, 20:35, w całości zmieniany 1 raz
Ja bym jeszcze spróbował formułę STP do czyszczenia wtryskiwaczy diesla. Butelka na jeden bak i przegonić avkę trochę.
I może pomoże zmiana softu jak u mnie, bo miałem bardzo podobnie.
Przebieg jest 182tyś. tyle, że nie nie mam potwierdzenia w postaci książki serwisowej a kupiłem auto całkiem niedawno wiec nie wykluczam, że w rzeczywistości ma więcej przejechane.
p790901, a rozrusznik dobrze kręci? Przy tym przebiegu lubi rozlecieć się bendiks (sprzęgiełko) no i tuleje się wycierają, przez co rozrusznik nie łapie odpowiednich obrotów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum