Wysłany: 2015-02-12, 19:14 [Avensis T25] GAZ 2.0 vvti D4 !!!
witam . ISTNIEJE JUZ MOŻLIWOŚĆ ZAGAZOWANIA SILNIKA 1azfse 2.0 vvti D 4 .instalacja STAG 400 DPI koszt ok .3100 . za 2 tyg bede posiadaczem takiej instalacji wiec podziele sie wrazeniami . pozdr.
Koledze chodziło o STAG 400 DPI. Jest to sterownik do bezpośredniego wtrysku.
Właśnie wyszła aktualizacja do tego sterownika, gdzie już obsługuje silnik 1AZ-FSE.
witam . dzisiaj odebralem autko i polatalem troche jedyne i najwazniejsze to brak spadku mocy zadnychbledow na kompie . a reszta tzn spalanie itd czas pokaze
krzysiek6210 [Usunięty]
Wysłany: 2015-03-11, 19:26
No to pochwal się kolego ile zapłaciłeś, jakie części Ci zamontowali, i może jakiś fotki podeślij na priv
Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V D-4 benzyna
Rok: 2004
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 15 Mar 2015 Posty: 5 Skąd: podlaskie
Wysłany: 2015-03-15, 20:06
Stryja_87, siemka mam też 2 litrową toyotke D4 i zastanawiam się czy będzie sobie ten silnik radził na lpg , mam pytanko jak pali czy trochę benzyny i trochę gaz? bo wtryski są chłodzone benzyną. W sumie technika idzie do przodu, że może nawet odpalać na gazie. Jaki masz przebieg jesli mozna wiedzieć ?
Pozdrawiam
według producenta do 0,5litra na cylinder jest tego dotrysku . mam przejechane 177 tys . poki co silnik swietnie pracuje powaznie brak roznicy miedzy benzyna a gazem. jak juz troche zrobie km wstawie swoje obliczeniacoi jak
[ Dodano: 2015-03-19, 18:21 ]
mam juz pierwsze wyliczenia srednie spalanie miasto/trasa wyszło mi 7.5 litra LPG i 3 litry PB na 100 km . pzdr
Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V D-4 benzyna
Rok: 2003
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 22 Mar 2015 Posty: 1 Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-03-24, 09:05
Witam Państwa,
Posiadam już kilka lat Toyotę z silnikiem 1AZ-FSE. Autko świetnie sie sprawuję. Nie mam co narzekać. No, chyba że na spalanie. Po Krakowie wychodzi jakieś 12l/100km. Przyznam że za dedykowaną instalacją rozglądam się już od kilku lat i ... cieszy mnie fakt że AC S.A. podjęło wyzwanie i wydało dedykowany sterownik STAG 400DPI.
Pytanie: czy nie będę miał problemów z silnikiem? Producent podaje:
„Niezbędne zastosowanie emulatora ISE-D4. Podłączenie sterownika Stag 400 do samochodu z tym kodem bez zastosowania emulatora ISE-D4 spowoduje uszkodzenie sterownika gazowego i reklamacja nie zostanie uwzględniona”.
Natomiast nie znalazłem na ich stronie takiego emulatora, a jedynie emulator FLE-JC dedykowany do japońskich aut i do tego producent nie gwarantuje poprawności działania podając jakieś tam argumenty.
Boje się, że po przejechaniu 15-20 tysięcy szlak trafi silnik i zostanę na lodzie. Dla tego też interesuje mnie podejście firmy do Klienta. Czy jest na tyle PROFESIONALĄ firmą i w razie problemów pomoże w ich rozwiązaniu, nie umywając rąk. Bo jakby nie było to w dzisiejszych czasach podejście firmy do klienta/reklamacji jest najważniejsze.
Przyznam, że decydując się na jakikolwiek sprzęt RTV AGD to właśnie podejście do Klienta jest głównym kryterium jakim się kieruję.
Z góry dziękuję za opinie.
PS. Dodam że nie jestem znawcą instalacji gazowych
Pozdrawiam
pietjak
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum