Jestem od niedawna (czytaj od miesiąca) posiadaczem Avensis w dieslu 116 koni. Auto ma przejechane 102 tys km i zaraz po kupnie wymieniony został rozrząd olej, wszystkie filtry itp. Później okazało się, że przy +4 stopniach na zewnątrz auto zapala, ale niechętnie - szybka diagnoza i wymiana kompletu świec żarowych (2 szt spalone wymienione na Denso). A dzisiaj przy -10 stopniach znów auto zapala za pierwszym kręceniem ale trzeba trochę pokręcić. Sprawdzenie aku i pokazuje się, że niezbyt on świeży - czyżby to była przyczyna? Mam nadzieję, że wtryski są ok i choć sprawdzałem błędy interfejsem ELM327 i on nic nie wykazał to przypuszczam, że o wtryskach tak mało profesjonalne narzędzie nic mi nie powie.
Wyczytałem także na forum, że jest tutaj taka dobra dusza, która potrafi na podstawie numeru VIN to i owo o aucie szepnąć. Jeśli można prosić o kontakt będę niezmiernie wdzięczny i jeśli uda się coś wywiedzieć to postaram się odwdzięczyć jak tylko się da.
Koleś coz ajmowął się numerami VIN już do nas nie zagląda, a szkoda, no cóż... Sprawdź tez rozrusznik, bo oprócz aku i świec to on jest przyczyną baaaardzo ciężkiego rozruchu przy ujemnych temperaturach
_________________ Części samochodowe online - Motostacja
No cóż - w miarę możliwości czy odwiedzało serwis czy też niekoniecznie :?:
Ponieważ auto jest z tzw windykacji leasingowej to poprzedni właściciel nie pokwapił się z oddaniem książki serwisowej jak się zapewne domyślacie
Auto ogólnie chodzi bardzo ładnie i poza jasnym środkiem (który trzeba było gruntownie wyprać) jest w dobrym stanie, silnik pracuje równo i cichutko jednak zapala gorzej niż moja starsza i bardziej zjeżdżona terenówka z archaicznym dieslem.
Wiem że można za to beknąć w serwisie kilkaset złotych i powinni powiedzieć... no i właśnie powinni, ale to już dobra wola a nie mus także pytam póki co o opcje a serwis w razie "W" zostawię sobie na deser
Spróbuj normalnie w ASO....dowód rejestracyjny w ręke i powinni Ci powiedzieć wszystko co chcesz.W ASO Białystok i Ostrołęka nie sprawiali żadnych problemów z wydrukiem historii serwisowej.Warunkiem było tylko posiadanie w/w dowodu.Co ważne i tu i tu informacji tych udzielają bezpłatnie.
Typ: Inne
Silnik: 1.6 16V benzyna
Rok: 2020
Nadwozie: Inne Pomógł: 37 razy Wiek: 53 Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 408 Skąd: dd
Wysłany: 2010-12-01, 23:19
podobnie (jak podał Lutek) jest w Olsztynie i Rzeszowie - zresztą ja swoją przed kupnem sprawdzałem też w Białymstoku gdzie stała w komisie a potem weryfikowałem w OLS i RZE (coby wykluczyć kumoterstwo komis-ASO jak bywało np w przypadku FORD-ów w OLS)
Koleś coz ajmowął się numerami VIN już do nas nie zagląda, a szkoda, no cóż... Sprawdź tez rozrusznik, bo oprócz aku i świec to on jest przyczyną baaaardzo ciężkiego rozruchu przy ujemnych temperaturach
Dzięki plesser, ale mam nadzieję że rozrusznika nie będę musiał pruć bo niezbyt to fajna robota.
A co do rad apropo ASO to na pewno spróbuję bo kolega sporo tam kupuje i dobrze z nimi żyje jak się ostatni okazało.
Ale muszę jednak z przykrością stwierdzić, że te bardziej zaawansowane technologicznie auta nie umywają się do staruszków - zwłaszcza w ciężkich warunkach
lutek [Usunięty]
Wysłany: 2010-12-02, 17:12
madx1 napisał/a:
Koleś coz ajmowął się numerami VIN już do nas nie zagląda,
Nie zagląda......mało tego.....nie pracuje już w Toyocie.
madx1 napisał/a:
Ale muszę jednak z przykrością stwierdzić, że te bardziej zaawansowane technologicznie auta nie umywają się do staruszków - zwłaszcza w ciężkich warunkach
Im wiecej elektroniki tym wieksza podatność na awarie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum