1) Czy możliwa jest awaria jednocześnie przepływomierza i filtra cząstek stałych, czy sa one wynikiem kompatybilności obu układów?
2) Czy nie czyszczenie EGR przez 50kkm może dać powyższe błędy? (auto traci moc po przejechaniu kilku km).
Warto spróbować wyczyścic zanim zdecyduję się na wymiane filtra cząstek stalych?
3) Czy odłączenie akumulatora może spowodować zakodowanie radia +navi?
4) czy mozna probować dolewać specyfików w celu udrożnienia układu?
Proszę o pomoc forumowiczów, którzy spotkali się z takimi objawami.
Dodam, że błędy po wykasowaniu powróciły po około 5km i auto znowu traci moc.
1) Czy możliwa jest awaria jednocześnie przepływomierza i filtra cząstek stałych, czy sa one wynikiem kompatybilności obu układów?
2) Czy nie czyszczenie EGR przez 50kkm może dać powyższe błędy? (auto traci moc po przejechaniu kilku km).
Warto spróbować wyczyścic zanim zdecyduję się na wymiane filtra cząstek stalych?
3) Czy odłączenie akumulatora może spowodować zakodowanie radia +navi?
4) czy mozna probować dolewać specyfików w celu udrożnienia układu?
Proszę o pomoc forumowiczów, którzy spotkali się z takimi objawami.
Dodam, że błędy po wykasowaniu powróciły po około 5km i auto znowu traci moc.
[ Dodano: 2012-01-23, 09:01 ]
Witam.
Twój problem to najprawdopodobniej zabity DPF. Miałem dokładnie to samo. Kasowanie błędó nic nie da. Kontrolki zapalą się ponownie po rozgrzaniu silnika. Trzeba w najlepszym wypadku wypalić tą sadzę . Ja zostawiłem w warsztacie na kilka godzin i udało się mechanikowi to zrobić. Obyło się bez wymiany DPF-a. Trzeba zmienić stl jazdy i co jakiś czas zrobić trasę przy obrotach ok. 2200 by spaliny osiągnęły odpowiednią temperaturę a sadza wypaliłą się. Czyszczenie EGR-u napewno nie zaszkodzi. Robiłem to u siebie i po rozkręceniu złapałem się za głowę. Sadzy było więcej niż to sobie wyobrażałem. Godzinka roboty i po czyszczeniu.
Pozdrawiam.
Typ: Inne
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2002
Nadwozie: Inne Pomógł: 16 razy Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 380 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-01-27, 18:26
klego pozbądź się tego pseudoeklogicznego g.., koszt usunięcia z przeprogramowaniem kompa lub emulatorem zaczyna się od 1500zł, filtr od 7tys + kłopoty na nowo
miałem identyczny problem (TRC OFF VSC check engi) po podłączeniu kompa przez mechanika wyskoczył jakiś tam nr błędu chyba coś 1206 ale nie mógł tego skasować robili mi więcej rzeczy i jak auto odbierałem wszystko już zgasło a mechaniorek powiedział że odłączył kostkę od komputera przeczyścił styki i wszystko zgasło. pozdro. :lol:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum