Witam Cizan. Wymianiałem już w swojej Avce półoś prawą razem z przegubami całą kompletną i nic mi nie pomogło, więc wykluczam półoś prawą i przeguby. Koła też zmieniałe razem z oponami zakładałem alusy z letnimi oponami i stalówki z zimowymi i też nie ma poprawy. Podpowiedz mi czy należy sprawdzić też półoś lewą krótką i przeguby bo tam na razie nie zaglądałem. Sprawdzę też koło dwumasowe tak jak mi napisałeś. Dzięki bardzo za podpowiedzi życzę przeyjemnej jazdy Avensiskiem i Pozdrowionka.
Ja znalazłem przyczynę wibracji auta podczas przyśpieszania. Winna jest prawa półoś i przegub wewnętrzny. Mam tylko problem co kupić czy używkę czy nową za tą samą cenę firmy BLUE PRINT jakiś wynalazek. Czy ktoś wkładał części tej firmy. W serwisie powiedzieli za półoś 2000
Warto sprawdzac kilka razy. Gratulacje!!
Ja wstawilem Blueprint czy jak ona tam sie nazywa i po trzydziestu tysiacach nic sie nie odzywa. Nawiasem mowiac rozmawialem z przedstawicielem tej firmy i zapewil mnie ze ich czesci wcale nie odbiegaja jakoscia od orgyginalnych (ale wiesz kazdy tak powie). Nie pamietam ceny ale chyba nie cale 400 tak ze kolosalna roznica miedzy nimi.
Moja rada wybierz tansza.
Pozdrawiam
kolego czego ty mi gratulujesz że znalazłem przyczynę wibracji czy tego że zamierzam zmienić półoś firmy BLUE PRINT. Czy ty też zmieniłeś półoś tej firmy. Po jakim przebiegu zmieniałeś czy to normalne by padła półoś u mnie przy 12000 km.
Sprawdziłem sprzęgło tak jak mi radził cizan i jest OK. Nic się nie dzieje nie ma żadnego bicia na pedał wogóle żadnych zmian. Sprzęgło jest cały czas stabilne. Podpowiedzcie co mogę jeszczę sprawdzić.
Witam
A czy powodem bicia może być tylko i wyłącznie przegub wewnetrzny ??\Czy jest w skrzynii łożysko które może być zużyte??czy między przegubem a skrzynią powinny być minimalne loozy??
Ostatnio rozkręciłem przegub i był looz ....
Czy mogło coś innego pójść??
W mojej Avensis D4D wibracje auta pojawiały się przy przyspieszeniu w zakresie obrotów, od 1800 do 2300, im wyższy bieg tym tym intensywniej. Powodem była urwana śruba trzymająca wtrysk. Mechanik dorobił śrubę, jak na razie jest ok. Wypadało by zrobić regeneracje tego wtrysku, ale testy na komputerze nie wskazują aby ten wtrysk źle pracował. Zastanawia mnie co urwało ta śrubę, mechanik który mi to naprawiał ze to nie interwencja człowieka, tylko jakaś wada materiału (sam był zdziwiony że takie coś miało miejsce).
Witam,
Czy może mi ktoś podać namiary na tę firmę blue print bo coś google nie bardzo jest pomocne.
Musze wymienić przegób wewnętrzny bo się rozsypał. ewentualnie jakie są jego koszty... Ave t22 fl 1.8 vvt-i 2002
Witam
przy prędkości 100km/h i wyższej telepie całym autem jaka może być przyczyna?
Wymieniłem lewą półoś klocki hamulcowe i tłoczki i nic to nie dało. mógłby ktoś pomóc?
pozdrawiam
Wysłany: 2012-07-21, 12:10 Wibracje przy przyspieszaniu - u mnie rozwiązane
Cześć,
To mój pierwszy wpis na forum także proszę o wyrozumiałość.
Drgania nadwozia w mojej Avensis T22 D4D 2002 zaczęły się 5 tys kilometrów wcześniej. Wyczuwalne były na 5 biegu tylko przy przyśpieszaniu od 80 do 100 km/h. Później była przerwa w objawach aż do momentu jak tydzień temu sprawdzałem "ile poleci"...
Drgań nie było czuć jedynie na pierwszym i wstecznym biegu. Na pozostałych telepało.
Pierwsza diagnoza:
- urwana poduszka przednia i dogorywująca tylna.
Zostało wymienione. Drgania nie ustąpiły.
Diagnoza druga:
- uszkodzony przegub wewnętrzny.
Wymieniłem obydwa. Problem rozwiązany. Użyłem nowych, nieoryginalnych. Uwaga, przeguby lewe w T22 mają różną długość bolca. Z krótkim bolcem są w cenie 230 PLN, natomiast w przypadku dłuższego (z dwoma kanalikami olejowymi) nie są dostępne zamienniki. Pozostaje tylko regeneracja lub ASO.
Witam!
W mojej Toyocie drgania były od dawna przy prędkościach powyżej 120km/h - myślałem że opony.
Ostatnio pojawiły się szumy i drgania już powyżej 70km/h - i to mnie zaniepokoiło. Szumy jak łożyska w kołach, a drgania delikatne powodujące trzaski deski i wpadającego w rezonans lusterka - nie głośne ale bardzo denerwujące. Ale po podniesieniu jednej i drugiej strony okazało się że koła leciutko i bez żadnych drgań się kręcą. Jednak po uruchomieniu i wrzuceniu biegu (gdy auto było podniesione i koło zdjęte) okazało się że lewa strona cichutka a prawa szumi, ale nie łożysko w kole tak jakby bliżej skrzyni ale nie skrzynia, ku memu zdziwieniu okazało się że prawa półoś jest dzielona i ma łożysko podporowe i ono właśnie szumi. Na razie znalazłem najtaniej łożysko za 154PLN firmy KOYO.
Ja znalazłem przyczynę wibracji auta podczas przyśpieszania. Winna jest prawa półoś i przegub wewnętrzny. Mam tylko problem co kupić czy używkę czy nową za tą samą cenę firmy BLUE PRINT jakiś wynalazek. Czy ktoś wkładał części tej firmy. W serwisie powiedzieli za półoś 2000
Mam pytanie: Jak to sprawdziłeś,bo mam takie "trzęsiawki" w granicach 35/40 km/h na drugim biegu z prawej strony Ave.
Pozdro
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum