Robespierrepp, remontuj jeśli nie masz pewności odnośnie pochodzenia silnika kupowanego.
Tłoki i pierścienie bym zostawił, tak samo jak cały dół. 500 000 km nie robi na tym silniku wielkiego halo o ile ktoś jeździł z głową i serwisował.
To moje zdanie.
_________________ Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Avensisklub.PL. Ps: Polecam: iParts.pl
Andrzej, nie robi, ale ja wyznaję zasadę i nie jeden silnik remontując wymieniałem tłoki i pierścienie (wtedy masz nowe wnętrze a stary jest tylko blok). Za 1000 zł więcej czyli ok 4500 zł masz używany silnik z zerowym przebiegiem jeśli zostawisz tłoki i pierścienie to nie mówię, że będzie katastrofa, ale zawsze na uzywanych nie ma takiej szczelności jak na nowym
Takie moje zdanie
_________________ Części samochodowe online - Motostacja
plesser, nie jest tak kolorowo. Pewnie, że lepiej byłoby wsadzić nowe, ale najczęściej montujesz zamienniki (niby ORI), a daleko im do oryginalnych toyoty, więc czasami lepiej jest zostawić doł z niedużym przebiegiem ORI, niż zamienniki nowe.
_________________ Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Avensisklub.PL. Ps: Polecam: iParts.pl
witam
to teraz mam do was pytanie ponieważ zakupiłem toyote 1.8 vvti 2002rok z silnikiem 3zz.czy tu się wogóle rozrząd wymienia bo jak dzwoniłem do serwisu powiedzieli że nie.wiem że to nie ten dział ale dziekował bym za pomoc.pozdrawiam
W tym silniku i we wszystkich ze zmiennymi fazami rozrządu jest łańcuch.
Nie wymienia się...
P.S.
Co do mojej historii - ostatecznie udało mi się kupić silnik z 2006 roku (corolla verso), silnik sprawuje się bez zarzutu. Za silnik zapłaciłem niecałe 2000 zł.
dzięki za informacje bardzo mi pomogła.
Co do silnika to dużo za niego nie dałeś wydawało mi się że są droższe??
Ja jak kupiłem swoją ave zorientowałem się że miała wymieniany blok silnika w 2005 roku i ma przejechane już na tym bloku ok.100tyś (poprzedni właściciel wydał ok 7000 tyś w serwisie) do tej pory przejechałem 1000km i nic się nie dzieje i mam nadzieje że tak już zostanie. pozdrawiam
Mój silnik zaczyna terkotać, coś jakby chciało w nim stukać, u góry pod pokrywą.
Czy to oznacza kupno nowego? Czy w takim wypadku pasuje KAŻDY 1ZZ-FE, niezależnie od rocznika? I co np. ze sprężarką klimy? Każdy silnik ją ma, niezależnie czy pochodzi od auta z klimą czy nie?
A może, póki chodzi, nie ma jeszcze tragedii i można to naprawić?
Wyczytałem, że jeśli jest wałek zatarty nie nie opłaca się naprawiać. Czym się objawia zatarty wałek? Czy z samego dźwięku można coś wyczytać? Może samo otworzenie góry rzuci realne światło na problem?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum