Czyli problem się nasila raczej zimą kiedy silnik ma większy opór rozruchu. U mnie zaczyna się robić podobnie, kiedyś przyczyną był uszkodzony kabel przy rozruszniku, ale teraz bardziej obstawiam zużycie tulei rozrusznika, lub szczotek, bo mimo dobrego akumulatora brakuje werwy w kręceniu. Muszę się skontaktować z jakimś specem od rozruszników.
hej ja mam taki problem z avką T22. na zimnym pali a na ciepłym nie chce wogule.
aku sprawny, rozrusznik wszystko nowe (szczotki,bendix, elektromagnes). zaczeło sie od tego ze nie palił na ciepło, jak zwarłem rozrusznik to odpalał, wiec zrobiłem odpalanie na guzik z kabiny no i na pół roku pomogło. potem było gorzej bo ani na zimnym ani na ciepłym nie palił. wymieniłem filtr paliwa i znowu pali na zimnym ale z oporami (długo trzeba trzymac na rozruszniku) co ciekawe jak podpompuje sie pompką na filtrze to odpala odrazu i na ciepłym i na zimnym. boje sie ze to mogą byc wtryskiwacze... sprobuje jeszcze podłączyc całą obudowe z filtrem od ojca bo tez ma avke ale t25. jak macie jeszcze jakiś pomysł to napiszcie.
[ Dodano: 2013-04-04, 17:01 ]
no i jeszcze cos się robi. czasem na pierwszym biegu zapala sie kontrolka silnika i wtedy wogule nie reaguje na pedał gazu daje obroty tylko do 1000 i taki ma dziwny klekot, po jakims czasie gasnie silnik. a jak go znow odpalam to juz nie ma tego problemu.
Silnik: Inny
Rok: 2001
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 12 Gru 2011 Posty: 9 Skąd: Białystok
Wysłany: 2013-04-07, 17:20
Jak zle pali na ciepłym to moze być problem z wtryskami. Miałem niestety to samo u siebie wróciłem po dłuższej trasie do domu, zgasiłem samochod i po jakis 5min chciałem wyruszyć w dalsza drogę i samochod strasznie cięzko palił. Pozniej objawiało się to tylko na ciepłym silniku, Jak zimny to palił ok a jak ciepły to z problemami. Okazało sie niestety ze to wtryski mimo ze na kompie nic nie pokazywało dopiero po ich wyciągnieciu i przebadaniu pokazało ze sa do wyrzucenia. Taka to jakość polskich paliw.
Co do kontrolki silnika może być wiele przyczyn bez diagnozy na dobrym kompie nic nie bedziesz wiedział. U mnie okazało się ze jest to czujnik położenia pedału gazu walniety i od tego ta kontrolka. Samochód do kompa podłączyłem w ASO. Koszt pedału u nich to ok 1600zł ale na allegro można znalezc uzywki. Ja ogołnie narazie tego nie robiłem bo po kasowaniu błedów pojawia się to dość sporadycznie, a ze wiem co go boli to mozna zawsze wyłączyć samochod:D
A moja Avka bez względu czy zimna czy ciepła jak postoi jakiś czas zgaszona to ma problem z odpaleniem... Po krótkim czasie od zgaszenia pali dobrze ale jak postoi dłużej to ma problemy... Aku ok i rozrusznik też raczej kręci jak zawsze... Zaczęło się to kilka dni temu. było wszystko ok a nagle ni z gruchy ni z pietruchy problem... Macie jakiś pomysł gdzie szukać jej problemu? 2.0D4D t22 110 KM
Czyli problem z odpalaniem zimnego silnika. Powodem może być uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodzącego i na rozruch auto zimne dostaje zła mieszankę.
ale przy ostatnich temp. otoczenia silnik nawet po dwóch godzinach jest ciepły, a po niecałej godz niewiele mu brakuje do temp roboczej. Zmierzam do tego że na ciepłym jest ta sama historia....
Wczoraj wymieniłem filtr paliwa i przez ponad sto km było ok. Później znowu nie chciała odpalić a po odpaleniu zaświeciła kontrolka silnika i nawet turbo sobie przysnęło.... dziś rano problem z odpaleniem ale praca silnika i turbiny ok. przed chwilą odpalałem i już wszystko jest ok... No i ręce rozkładam....
bliżej wieczora znowu miałem problem z odpaleniem...ale nie wielki. Auto już stoi u znajomego mechanika ma sprawdzić świece żarowe (zalecił mi to serwis...) jeśli są ok to trzeba tak jak pisałeś nieszczelności w przewodach paliwa. Mam podejrzenie że całym winowajcą jest obudowa filtra... jakieś półtora roku ją wymieniałem i pewnie nowa nawaliła...bede informawał o przebiegu tej męki z tą "BABĄ W CIĄŻY..."
[ Dodano: 2013-05-26, 09:55 ]
Witam ponownie. Więc miałem (tak jak pisał MSBLONDYN) problem cofającego się paliwa. Założone mam teraz zaworki przed filtrem paliwa za nim i jeszcze gdzieś przy powrocie... Nie wiem w którym miejscu leży problem ale grunt że teraz auto odpala... Co jest ciekawe dwa pierwsze zaworki przy filtrze paliwa nic nie pomogły dopiero trzeci przy powrocie zatrzymał paliwo. Do końca tego nie rozumie skoro zaworek ma puszczać paliwo w jedną stronę a powrót...
u mnie koledzy znalazłem problem. zdiagnowowano u mnie pompe wtryskowa. w sumie to nie pompa wtryskowa sama w sobie tylko pompka która zasysa paliwo. niestety one są razem i trzeba regenerowac całość. czy wiecie moze czy zeby wyjac pompe to trzeba zdemontowac pasek rozrzadu czy nie??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum