czy nie wiecie Panowie, jak naciaga sie pasek w ave 2.0 D4D t22 przed FL?
popiskuje na poczatku przygazowki, na wolnych obrotach tez popiskuje, po wlaczeniu klimy popiskuje bardziej,
a czasem to nawet piszczy podczas "trzymania na wyzszych obrotach" (typowy objaw luznego paska)
jak pewnie sie domyslacie, to jest to bardzo drazniace, a w szczegolnosci w korkach
i czerwonych swiatlach na skrzyzowaniach
jesli ktos wie, jak to sie robi i czy da sie to zrobic samemu "w domowym zaciszu"
to bardzo bym prosil o pomoc
P.S. myslalem tez o szczotkach w alternatorze, ale to piszczenie podczas trzymania
nogi na gazie, na razie przekonuje mnie do pogciagniecia paska
Tak da się w T25 jest śruba między pompą wody a sprężarką od klimy, w T22 pewnie podobnie (szukaj sruby wychodzącej z metalowej obudowy gdzieś w okolicach paska)
_________________ Części samochodowe online - Motostacja
Da się to zrobić ale nie jest to wcale takie proste jak by się mogło wydawać. Śruby w tym modelu są trudno dostępne szczególnie ta na krótkim pasku i często są zapieczone a jeżeli podejdziesz z kiepskim kluczem i zniszczysz łeb śruby to będą spore problemy. Ja osobiście pojechałbym do serwisu bo koszt będzie znikomy w porównaniu do szkód jakie możesz zrobić w przypadku uszkodzenia śruby.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum