Toyota Avensis
Reklama Regulamin Regulamin Szukaj Szukaj Grupy Grupy Statystyki Statystyki Rejestracja Rejestracja Zaloguj Zaloguj Album Zdjęcia Avensis Download Pliki Avensis
 Ogłoszenie 

Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

opony aut części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
nowy na forum chce kupić awensis T25 04/05 r. benzyna
Autor Wiadomość
mietekfoto 
Nowy Klubowicz


Typ: Inne
Silnik: 1.8 16V benzyna
Rok: 2007
Nadwozie: Liftback
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 2
Skąd: Opole
Wysłany: 2011-07-14, 20:56   nowy na forum chce kupić awensis T25 04/05 r. benzyna

Witam , z góry przepraszam jeśli coś źle napiszę ale jeżdżę od 6 lat fordami i na nich się znam. Może pomyślicie ,że jestem dziwny ale mam mondeo mk3 z 2007 roku w benzynie 1.8 125km lifback ,auto mam od roku nic się nie dzieje, w sumie to nie wiem dlaczego sprzedaje ,ale mam kaprys. W moim aucie przeszkadza mi jedna rzecz , na autostradzie przy prędkości 140 km/h moim zdaniem jest za glośno. Z avensis wiąże nadzieję ze bedzie wiekszy komfort. Wyciszenie. Na początku chcialem kupic silnik 2.0 , ale opinie sa takie ze wlasnie powyzej 140 km/h wlacza sie wir i potrafi spalic nawet 15-17litrow.
Z koleji 1.8 jest mułowata...mam nadzieję ze nie tak mocno jak pisza na forach. Interesuje mnie liftbac lub kombi z rocznikow 2004-2005 ,bo na takie mnie stać znalazłem coś w niemczech -drożej ale pewniej . http://www.autoscout24.de...id=v4amzk4h4fhy wyposażenie 1.8 VVT-i Executive - zalezy mi na kontroli trakcji i Esp , czyli w Avensis tcr vcr zdaje sie , w fordzie jest tylko ESP i mozna to wylaczac.
Przy zakupie na co mam patrzeć ? I czy avensis zaspokoji moj spokój ducha , z góry dzięki za info. Pozdrawiam Mietek
_________________
www.fotografopole.blogspot.com
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25