Oczywiście tak będzie najrozsądniej. Ale czemu z japonii? Przecież Avki są produkowane w Brytanie więc uważasz że je wyklucza? Angole bardzo dobrze składają Avki a silniki benzynowe 2.0 są składane w Japonii (tak podaje producent). Podobno takie coś jest od 2001r aż do dnia dzisiejszego i narazie z tego nie rezygnują
Nie interesuje mnie gdzie skladaja auta tylko skad jest marka toyota a marka ta jest z japoni,
Jezeli ktos chce niemieckie auto i kupi audi ktore nie zostalo wyprodukowane w niemczech tylko np w rosji to co ,,kupil ruskie auto????
Hmm mam mieszane uczucia no niby masz racje że marka sama w sobie np. z Japonii jest japońska ale jednak składana w tym przypadku Avensis w Brytanii więc 100% Japoniec to nie jest jednak
_________________ D4 - bo ja kocham ten głos powyżej 3 tysięcy obrotów
Hmm mam mieszane uczucia no niby masz racje że marka sama w sobie np. z Japonii jest japońska ale jednak składana w tym przypadku Avensis w Brytanii więc 100% Japoniec to nie jest jednak
Wymien mi chociaz jedna marke ktora ma wszystkie podzespoly produkowane w swoim kraju .
No wiec nie ma takiej,plyta podlogowa,karoseria,szyby,tapicerka,elektronika,zawieszenie silniki ,skrzynia itd,wiec nie ma w dzisiejszych czasach marki ktora by robila wszystkie podzespoly do swojego auta i skladala je u siebie,dzisiaj kazdy leci po kosztach wiec ,skoda jest czeska ,merc niemiecki,seat hiszpanski a toyota japonska czy ci sie to podoba czy nie
No dobra może i masz rację. Poza tym dodam nawet że kiedyś też nie było czegoś takiego że np. VW produkował tylko w niemczech i wszystkie części były niemieckie tylko po prostu jak już coś kupywali z jakiegoś kraju to było lepsze niż w dzisiejszych czasach bo wtedy wszystko produkowane było "na wieczność"
_________________ D4 - bo ja kocham ten głos powyżej 3 tysięcy obrotów
No dobra może i masz rację. Poza tym dodam nawet że kiedyś też nie było czegoś takiego że np. VW produkował tylko w niemczech i wszystkie części były niemieckie tylko po prostu jak już coś kupywali z jakiegoś kraju to było lepsze niż w dzisiejszych czasach bo wtedy wszystko produkowane było "na wieczność"
Ogladalem kiedys program jak firmy zatrudniaja specjalistow od obliczania kiedy i co ma sie zepsuc,jak zrobic dana czesc i z jakiego materialu zeby miala przepracowac tyle km i aut,no i dlatego tak jest \e dzisiejsze auta o takiej bezawaryjniosci jak audi 80 moga tylko pomazyc
Ale mimo wszystko wiadomo że auta japońskie nie są już takie bezawaryjne jak kiedyś aledalej niezawodność trzymają na b. wysokim poziomie moim zdaniem to się chwali
_________________ D4 - bo ja kocham ten głos powyżej 3 tysięcy obrotów
Ale mimo wszystko wiadomo że auta japońskie nie są już takie bezawaryjne jak kiedyś aledalej niezawodność trzymają na b. wysokim poziomie moim zdaniem to się chwali
miałem kilka różnych aut między innymi suzuki, ale toyota bije awaryjnością wszystkie inne, nawet opla
To zalezy od kogo i w jakim stanie kupiles,moj szwagier kupil opla astra 3 2006 rok 1.7 diesla z przebiegiem ok 50 tys km i zrobil nim ok 100 tys w 3 lata a wiec razem ok 150 tys i zadnych powaznych napraw,wymiany oleju ,klocki itd.auto praktycznie bezawaryjne.Kumpel z pracy ma vectre c 3.0 diesel z 2005 roku od nowosci i tez mu sie nigdy nie zepsulo auto wiec takie opowiesci ze opel,ford itp sie psuja pisza ludzie ktorzy albo nie mieli takiego auta albo po prostu kupili wyjezdzonego trupa.
Osobiscie mialem bardzo duzo samochodow i zaden nie byl jakis specjalnie awaryjny,ale wiem jedno nigdy nie kupilbym samochodu w polsce,
Jezdze toyota avensis , nie narzekam i oby tak dalej .Jak na chwile obecna to dla mnie bezawaryjny samochod jak wiele innych ktore mialem
Co do awaryjności Toyot moge się wypowiedzieć bo sam sam Ave 2.0 D4 syn ma taką samą drugi syn ma Corolle z 2002r i wszystkie mają duże przebiegi (benzyniaki) pare lat jeździmi bezawaryjnie. Więc jak komuś Toyota się zepsuła to nwm ale naprawdę feler raz na 1000 albo ktoś tak zaniedbał auto że nawet japońca zajechał
_________________ D4 - bo ja kocham ten głos powyżej 3 tysięcy obrotów
Kupiłem 3 tyg temu T27 z końca roku 2010 z silnikiem 1.8 z przebiegiem 153 tyś. Wszystkie przeglądy w ASO co 15 tyś. Po przeglądach nie widać aby coś niepokojącego się działo więc silnikowo i osprzętowo jeszcze długo będzie git.
Ot tak z innej epoki modelowej mam jeszcze Avensisa z 2000 z silnikiem 2.0 Pb i przy obecnym przebiegu 280 tys samochód śmiga aż miło ,
Myślę, że konkluzje w jakimś sensie są uniwersalne i dotyczą też Toyoty (pomimo, jak sądzę zdecydowanie lepszej marki Toyoty niż Opla i mam nadzieję legendarnej jakości - kaizen itp:). Avka jest oczywiście nieporównywalna z Oplem Astra, ale również posiada bardziej skomplikowane, bardziej ekologiczne, cięższe (niż benzynowe) i potencjalnie bardziej podatne na awarie diesle.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum