Zadzwoń do Toyota Motor Poland.
Tam osoba z infolinii mówiła mi, że nieważne czy samochód jest serwisowany czy nie bo ta usterka i tak by wyszła więc silnik podlega wymianie. W ASO na początku też trochę próbowali mnie zbyć bo nie miałem trzech przeglądów, ale jak powiedziałem im że dzwoniłem do TMP i tam powiedzieli mi że wymienią silnik bez problemów, to i ASO wtedy zmieniło zdanie.
Moje auto jest akurat krajowe więc może potraktowali mnie inaczej. Ja bym na Twoim miejscu walczył o swoje. To jest wada fabryczna więc Toyota nie może zostawić klientów na lodzie bo marka straci swoją renomę i nikt nie będzie chciał kupować od nich samochodów.
Zadzwoń do Toyota Motor Poland.
Tam osoba z infolinii mówiła mi, że nieważne czy samochód jest serwisowany czy nie bo ta usterka i tak by wyszła więc silnik podlega wymianie. W ASO na początku też trochę próbowali mnie zbyć bo nie miałem trzech przeglądów, ale jak powiedziałem im że dzwoniłem do TMP i tam powiedzieli mi że wymienią silnik bez problemów, to i ASO wtedy zmieniło zdanie.
Moje auto jest akurat krajowe więc może potraktowali mnie inaczej. Ja bym na Twoim miejscu walczył o swoje. To jest wada fabryczna więc Toyota nie może zostawić klientów na lodzie bo marka straci swoją renomę i nikt nie będzie chciał kupować od nich samochodów.
Witam,
Uskrzydlony wpisem kolegi, napisałem do TMP opisując sytuacje. Awaria pojawiła się przy 175tyś km, auto kupiłem od właściciela, który to auto leasingował, więc ASO praktycznie nie widziało.
Jedyne co, odpisali lakonicznym zdaniem to
" Prosimy o kontakt z wybraną Autoryzowaną Stacją Dealerską Toyoty, która będzie mogła przekazać informację na temat ewentualnych kosztów naprawy przedmiotowego samochodu"
I tyle. Wątpię zatem, że tak na potęgę wymieniają całe silniki, to tylko ich o to poprosi. :(
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum