Toyota Avensis
Reklama Regulamin Regulamin Szukaj Szukaj Grupy Grupy Statystyki Statystyki Rejestracja Rejestracja Zaloguj Zaloguj Album Zdjęcia Avensis Download Pliki Avensis
 Ogłoszenie 

Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

opony aut części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[Avensis T22] Kupno 1.8 vvti od znajomego
Autor Wiadomość
baltona 
Nowy Klubowicz


Typ: Inne
Silnik: Inny
Rok: 1111
Nadwozie: Inne
Dołączył: 11 Sty 2012
Posty: 1
Skąd: Wawa
Wysłany: 2012-01-11, 20:54   [Avensis T22] Kupno 1.8 vvti od znajomego

Witam wszystkich,
Mam nadzieję, że dużo pytań Was nie odstraszy.
Przymierzam się do kupna Avensisa dla ojca, 1.8 vvti sedan 2001 rok. Sam mam Celicę GT '97, także mam małe pojęcie o Toyotach :D
Samochód jest od znajomych 10 kPLN, 200 kkm, 'zero ściemy', krajowy :D .
1) Przepalona sonda lambda - jakie są koszty wymiany? Jest przepalony jeden sensor. Podobno nie powinno się kupować używek...
2) Stuki w tylnym zawieszeniu - zapewne tuleja drążka. Pytanie - czy jest problem z wymianą? Czy wszystkie są wymienne? W Celice nie wszystkie... :D
3) Bierze olej 1L/2.5 kkm - można z tym żyć, pytanie co będzie jak się liczby przestawią...? (2.5L/1 kkm) :D Mechanik odradzał mi kupowanie polifta z tego właśnie względu. Czytałem że trzeba wtedy wymienić blok, pierścienie...? Jakie są to koszta?

Poza tym - bez zastrzeżeń.

Będę bardzo wdzięczny za odpowiedzi. Brać czy nie brać, oto jest pytanie... :D

Pozdrawiam
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
piokli
[Usunięty]

Wysłany: 2012-01-11, 21:38   

Ten silnik będzie brał coraz więcej oleju, wada konstrukcyjna i materiałowa.

Można wymienić same pierścienie i wtedy konsumpcja oleju powinna się zauważalnie zmniejszyć.

Najtańsze trwałe skuteczne rozwiązanie: kupno używanego silnika poliftowego z 2006-2008 (zmiany fabryczne i brak problemu olejowego) i wymiana, koszt 2-3tys PLN, ale silnik będzie na lata bez problemowej przyjemnej jazdy, nawet na LPG.

Sonda, zawieszenie - to standardowe wydatki dla samochodów z tego okresu, od kilkudziesięciu do kilkuset złotych za problem.
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
Schwefel 
Śpi na forum



Typ: Avensis T27
Silnik: 2.0 Valvematic
Rok: 2009
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 956
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-01-12, 03:54   

baltona napisał/a:
3) Bierze olej 1L/2.5 kkm - można z tym żyć, pytanie co będzie jak się liczby przestawią...? (2.5L/1 kkm) :D Mechanik odradzał mi kupowanie polifta z tego właśnie względu. Czytałem że trzeba wtedy wymienić blok, pierścienie...? Jakie są to koszta?

To robili na gwarancji a nawet po. Znajomy pokpił sprawę i teraz masz problem. Chyba najtaniej wyjdzie swap silnika ale gwarancji nie masz żadnej, że "nowy" nie będzie brał oleju. Możesz też założyć 1.6 VVTi, który nie ma tego problemu albo 2.0 D4, który zapewnia świetne osiągi ale jak się sypną sondy to popłyniesz w tysiące.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
hamulce felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe iparts.pl części opony