Toyota Avensis
Reklama Regulamin Regulamin Szukaj Szukaj Grupy Grupy Statystyki Statystyki Rejestracja Rejestracja Zaloguj Zaloguj Album Zdjęcia Avensis Download Pliki Avensis
 Ogłoszenie 

Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

opony aut części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[Avensis T25] warto? nie warto?
Autor Wiadomość
nomangod 
Nowy Klubowicz


Typ: Avensis T27
Silnik: 2.2 D-4D diesel
Rok: 2011
Nadwozie: Wagon
Wiek: 49
Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 4
Skąd: gdynia
Wysłany: 2012-10-11, 22:29   [Avensis T25] warto? nie warto?

witam,

do wczoraj bylem na 100% pewny swojej decyzji, dzisiaj juz jest coraz gorzej..ale od poczatku

aktualnie mam avke 2.2 d4d 150KM kombi w wersji SOL 2007 produkcja, rejestracja 2008,

zauwazyleme, ze kilku rzeczy mi brakuje w niej, nazwijmy to nowinek technologicznych, ktore jednak bardzo pomagaja. wymyslilem zatem, ze chcialbym taki sam silnik i wersje nadwozia,ale mlodsza...salon toyoty zaproponowal mi bym oddal w rozliczeniu swoja t25 a kupil t27 a dokladniej w wersji sol + plus pakiet biznes, czyli calkiem calkiem, rocznik 2011.

oczywiscie naczytalem sie o rzekomych problemach z filtrem czasteczek itd...a teraz dodatkowo czytam i slysze, ze lepiej kupic benzyne a nie tego diesla..jak dla mnie ten diesel ma 2 wazne cechy..moim zdaniem jest bardziej dynamiczny w pewnym zakresie od 2.0 benzyny oraz mniej pali

raczej duzo jezdze, glownie lokalnie, po miescie, ale teraz bardzo lubie co jakis czas pojechac w trase..np wlochy, hiszpania, francja..jak bylo w tym roku i to wlasnie swiezo kupionym t25..bylo super...

zatem mam takie pytania:

- co przemawia za dieslem a co za benzyna biorac pod uwage co napisalem powyzej
- czy cena za 2011 avke, przebieg 14tys, wersja 2.2 d4d sol plus oraz pakiet biznes...dodatkowe czujniki parkowania, oprocz kamery oczywiscie...i to w cenie 89tys brutto? warto? pytam, bo jakby nie bylo mamy pazdziernik i lada chwila 2013,wiec auto bedzie mialo juz rocznikowo 2 lata....wierze, ze taka wersja nie straci na wartosci mocno.

podpowiedzcie co myslicie o tym
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
Schwefel 
Śpi na forum



Typ: Avensis T27
Silnik: 2.0 Valvematic
Rok: 2009
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 956
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-11, 23:32   

Problemy z DPFem to pikuś przy tym jaką "ścieżkę zdrowia" może zafundować ci 2.2D4D. W skrócie po 90-200tys.km do wymiany silnik bo wszelkie naprawy są nieskuteczne.
Żeby było śmieszniej to Toyota od 2005 nie uporała się z tym problemem i w T27 dalej występuje także zmiana modelu nie oznacza końca problemów.

Ja ze swojej strony mogę polecić 2.0 w benzynie. Na trasie pali naprawdę mało dzięki skrzyni 6-cio biegowej a przy tym ma na tyle mocy żeby pociągnąć na 4-5 biegu ze średnich obrotów.
Jeździłem też T27 2.2D4D 150 i subiektywnie gorzej się zbierał niż benzyna ale ja tam nie potrafię jeździć silnikami, które łapią zadyszkę przy 4tys.obr :-P
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
nomangod 
Nowy Klubowicz


Typ: Avensis T27
Silnik: 2.2 D-4D diesel
Rok: 2011
Nadwozie: Wagon
Wiek: 49
Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 4
Skąd: gdynia
Wysłany: 2012-10-12, 10:08   

Cytat:
Problemy z DPFem to pikuś przy tym jaką "ścieżkę zdrowia" może zafundować ci 2.2D4D. W skrócie po 90-200tys.km do wymiany silnik bo wszelkie naprawy są nieskuteczne.


ale co masz na mysli z tym silnikiem..niczego nie zauwazylem uzytkujac t25 2.2 d4d a mam juz 120tys..co sie moze wydarzyc jeszcze o czym nie wiem :)
 
 
Schwefel 
Śpi na forum



Typ: Avensis T27
Silnik: 2.0 Valvematic
Rok: 2009
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 956
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-12, 10:44   

Może się wszystko wydarzyć łącznie z zatarciem silnika.
Krzywi się blok, obluzowują się tuleje, cieknie pompa wody, tłoki uderzają w głowicę efekt jest taki, że Toyota wymienia całe silniki ale tylko do 7 lat / 180tys.km.
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
nomangod 
Nowy Klubowicz


Typ: Avensis T27
Silnik: 2.2 D-4D diesel
Rok: 2011
Nadwozie: Wagon
Wiek: 49
Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 4
Skąd: gdynia
Wysłany: 2012-10-14, 17:25   

Dobra co ma byc to bedzie. Avka zamowiona odbior w piatek. ;)
 
 
jerrry 
Czasobywacz


Typ: Avensis T27
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2009
Nadwozie: Wagon
Wiek: 40
Dołączył: 30 Mar 2012
Posty: 39
Skąd: Bongo
Wysłany: 2012-10-21, 20:54   

Schwefel napisał/a:
Problemy z DPFem to pikuś przy tym jaką "ścieżkę zdrowia" może zafundować ci 2.2D4D. W skrócie po 90-200tys.km do wymiany silnik bo wszelkie naprawy są nieskuteczne.
Żeby było śmieszniej to Toyota od 2005 nie uporała się z tym problemem i w T27 dalej występuje także zmiana modelu nie oznacza końca problemów.



Czy 2 litrowy Diesel 126KM też ma takie "bolączki" ?
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
Schwefel 
Śpi na forum



Typ: Avensis T27
Silnik: 2.0 Valvematic
Rok: 2009
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 956
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-21, 23:16   

Ma ale o dziwo w dużo mniejszym stopniu niż 2.2, choć to ten sam blok.
 
 
jerrry 
Czasobywacz


Typ: Avensis T27
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2009
Nadwozie: Wagon
Wiek: 40
Dołączył: 30 Mar 2012
Posty: 39
Skąd: Bongo
Wysłany: 2012-10-22, 07:55   

Jest to loteria czy da sie to wyeliminować np. jakaś akcja serwisowa czy coś w tym rodzaju
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
Schwefel 
Śpi na forum



Typ: Avensis T27
Silnik: 2.0 Valvematic
Rok: 2009
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 956
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-22, 21:51   

Do 1AD też była akcja serwisowa. Tu masz trochę o tym -> http://pl.scribd.com/doc/...ded-Warranty1-1
Ale pamiętaj, że problem dalej nie jest rozwiązany bo nie zlikwidowano źródła, więc bardzo prawdopodobne że po wymianie silnika "nowy" pojeździ tyle samo i padnie. Dlatego Toyota daje sobie spokój z projektowaniem dizli i nowe jednostki weźmie od BMW.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
hamulce felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe iparts.pl części opony