Wysłany: 2013-03-12, 23:55 [Avensis T25] VSC TRC OFF ??
Witam wszystkich.
Od pewnego czasu borykam się z problemem palących się kontrolek TRC OFF VSC dodam iz z autem nie dzieje się nic niepokojącego tzn nie traci na mocy itd.
Ostatnio zastanowiła mnie pewna sprawa stąd prośba o podpowiedź, mianowicie po odłączeniu kości od strownika ABS i uruchomieniu samochodu kontrolki zgasły natomiast zapaliła się od ABS ale to akurat jest adekwatne zjawisko do wykoanej czynności.
Interesuje mnie natomiast kwestia zgaśnięcia uciążliwych kontrolek VSC TRC OFF czy jest możliwe że moduł absu jest do wymiany? jednakże abs nigdy się nie palił z w/w kontrolkami czy raczej możę byc to problem między połączeniem sterownika ABS a ECU?np przetarty kabelek itp itd..
Tak niestety nic nie pomaga! Dziś wybieram się do mechanika na kompa może coś wyjdzie?
[ Dodano: 2013-03-13, 11:10 ]
Aha dodam jeszcze że przy większych mrozach jakie były kontrolki na jakiś czas zgasły, może pod czas wysokich temperatur minusowych poprawia się łączność kabli bardziej je ściska?
Typ: Avensis T27
Silnik: 2.0 Valvematic
Rok: 2009
Nadwozie: Sedan Pomógł: 46 razy Dołączył: 27 Cze 2011 Posty: 956 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-03-13, 17:15
Balon napisał/a:
Od pewnego czasu borykam się z problemem palących się kontrolek TRC OFF VSC dodam iz z autem nie dzieje się nic niepokojącego tzn nie traci na mocy itd.
Rozładował Ci się ostatnio akumulator albo odłączałeś go? Bo to typowy objaw.
Podjedź do kogoś z komputerem, niech skasuje błędy i zobaczy się czy znów wyskoczy choinka.
No więc jestem po kompie, dokladnie bosch kts 650. Niestety ale pojawił się błąd C1208 czujnik kata skrętu kierownicy oraz brak komunikacji centalki abs a ECU, jednakże ten drugi błąd można było skasowac, natomiast ten związany z czujnikiem niestety powracał. Podczas próby kalibracji czujnika kąta skrętu jakby wogóle nie było połączenia, gdyż podczas skręcania kierownicą paramatery skrętu wynosiły 0 sam to widziałem na kompie. Pytanie do forumowiczów wiem że czujnik umieszczony jest pod kierownicą dokładnie na kolumnie kierowniczej podłączony do kostki, czy miał może ktoś podobny problem oraz czy czujnik można wymienić w garażowych warunkach czy raczej pozostaje mechanik?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum