Witam, chciałbym odświeżyć temat palących się kontrolek VSC, TRC OFF + kontrolka silnika.
Okoliczności jakie miałem kiedy się pierwszy raz zapaliły to wczesne godziny poranne, było dość chłodno, w nocy ok 0 st. Objawy to utrata mocy, przy kolejnym odpaleniu moc powróciła. Później znów mocy nie było, chyba tryb awaryjny musiał się włączyć.
Pojechałem do serwisu i oczywiście nie powiedzieli nic ciekawego - błąd P0093 który mówi o błędach ciśnienia paliwa czy coś podobnego. Po wykasowaniu problem zniknął jednak na kilka dni. Przejechałem odcinek prawie 500 km i nie było nic. Rano znów kontrolki, brak mocy, tym razem sam mi zgasł dwa razy i brak mocy. Po odpięciu klemy akumulatora - uleczony. Zakładam, że problem będzie powracał.
Czy ktoś z doświadczonych użytkowników Forum może mi doradzić co robić?
Wymieniłem filtr paliwa - nie pomogło.
Z góry dzięki za pomoc.
P.S.
Sorry za dlugi opis
Cześć
Też się dołączę do tej dyskusji. Jestem świeżym posiadaczem T25 2.0 D4D 116KM i u mnie pojawił się wspomniany problem VSC+TRC OFF+CHECK ENGINE, wymienione świece żarowe i po przejechaniu ok 40 km znowu się to gówno świeć, jak czytam może to być przyczyna brudnego ERG, jeżeli tak chętne to wyczyszczę ale wskażcie mi Panowi gdzie to jest ustrojstwo, bo nie znam jeszcze układu silnika. A auta z takim czymś nigdy nie miałem.
Pozdrower i z góry dzięki za wskazówki
błąd P0093 świadczy i problemie z pompą paliwa a dokładnie z zaworkiem na pompie
[ Dodano: 2014-06-09, 20:46 ]
Dziękuję za komentarz w sprawie błędu 0093. Czy zakup używanego zaworka na pompę paliwa jest dobrym rozwiązaniem?
W serwisie Toyoty to koszt ok. 950 zł bez robocizny.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum