Nie wiem jak to wyglada w przypadku Verso. Ale w T25 w wersjach z silnikami D4D i benzynkach D4 wystarczy wymienić kierownicę na taką z wajchą od tempomatu i mamy tempomat.
trochę autostrad się teraz buduje
Ja kożystam i sobie chwalę, tym bardziej, że sporo jeżdżę w trasach. Moim zdaniem podstawowe zalety - nawet u nas:
1. ekonomia jazdy (stala prędkość)
2. mniejsze zmęczenie na trasie
3. generalnie mniejsze "ćiągoty" żeby "przycisnąć" (przynajmniej dla mnie - ustawiam na 120 i tak sobie jadę, bez niepotrzebnego szarpania )
a minusy? :
1. czasami działa jak usypiacz
2. wspomniane ograniczenia - dla mnie najmniejszy klopot
3. nie zawsze się poprostu da jechać płynnie z zaplanowaną szybkością - na Gierkówce poniżej 110 już się praktycznie nie pojedzie z tempomatem, bo co zjedziesz na lewy żeby wyprzedzić dużego to już masz ogon za sobą, wracasz na prawy i za chwile znowy masz dużego, a jak chcesz wrocic na lewy to ten ogon, ktory miales za soba wlasnie cie wyprzedza wiec musisz zwolnic itp.
akurat na zwężkach na gierkówce też się przydaje :P w zasadzie stoi się tylko w paru miejscach, a tak to jest plynna jazda z predkosciami okolo 80km/h, bez problemu można ustawić tempomat i sobie spokojnie podziwiać jak chlopaki uwijają się z budową. Swoją drogą w tej chwili ta cała budowa jest na takim etapie, że przejeżdżając raz można zobaczyć cały proces technologiczny jej budowy na wszystkich etapach
Nie wiem jak to wyglada w przypadku Verso. Ale w T25 w wersjach z silnikami D4D i benzynkach D4 wystarczy wymienić kierownicę na taką z wajchą od tempomatu i mamy tempomat.
A wiesz jak to wglada w przypadku 1.8VVti, ktore D4 nie jest?
Ewentualnie jak to sprawdzic bo po poprzedniej Tojce tempomatu (i automatu) bardzo mi brakuje...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum