Będąc wywołanym do odpowiedzi mogę potwierdzić, że po przejechaniu ponad 10kkm silnik (jak i całe auto) nie wykazuje żadnych oznak jakichkolwiek problemów lub usterek. Z czystym sumieniem mogę polecić ten motor wszystkim tym, którym się nie śpieszy i którzy nie lubią denerwować sie tym, że auto wciaga olej, coś tam drży albo kopci...
A jak trzeba, to rozpędzenie tego dyliżansu do prędkosci podróżnej około 130-140km/h nie jest problemem, z kolei spokojna jazda z predkoscią około 100-110km/h jest okupiona takim spalaniem:
Poza tym potwierdzam, że nie odnalazłem nigdzie jakiejkolwiek wzmianki o tym, że 1.6VVT-i jest obarczony jakąkolwiek "wadą fabryczną" (i wciąż zachodzę w głowę czemu 1.8VVTi z tej samej przecież rodziny często boryka(ł) się z nadmiernym zużyciem oleju).
mam ten sam motor w AVE 2002 T22, po 175 tys padły 2 cewki (każda po 400zł) i po 180 tys wentylator lewy ten z większą ilością łopatek, koszt oryginał 450zł, zamiennik 230zł.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum