Wysłany: 2013-02-27, 22:56 [Avensis T25] Przednie żarówki H7 do soczewek- jakie polecac
Witam,
od dłuższego czasu zamierzam kupić jakieś lepsze żarówki do lamp przednich. Mam soczewki. Zamontowałem sobie światła do jazdy dziennej tak więc żarówki zapalam tylko w nocy. Dużo czytałem an forach odnośnie takich marek jak :Philips, Osram i opinie są zróżnicowane. Może macie jakieś swoje doświadczenie na ten temat. Obecnie jeżdze na tanich żarówkach za 20 zł. Zależy mi na jakości światła ale nie chce imwestować kwot w okolicach 100 zł.... Jakie polecacie żarówki. Pozdrawiam
Proszę używać prawidłowego nazewnictwa tematów oraz predefiniowanych tagów (0x4B25A)
Z własnego doświadczenie to polecam Osramy dokładnie to Cool Blue - jeżdżę już na tym od 9 lat, świecą na biało, nie na żółto jak zwykła żarówka (barwa światła 4000k), teraz wyszła ulepszone Cool Blue Intense (barwa światła 4200k).
Są też Osram Night breaker, ale mają barwę 3500k i świecą bardziej na żółto, ale mają większy zasięg - wybór należy do Ciebie
A jak z żywotnością tych żaróweczek? Słyszałem ze niektóre żarówki po kilku miesiącach potrafią zakończyć swoje działanie ..
0x4B25A [Usunięty]
Wysłany: 2013-02-28, 12:37
Pieter napisał/a:
Są też Osram Night breaker
W poprzednim aucie jeździłem na tych żarówkach i mogę polecić... żywotność przy mojej jeździe to ok. 8 miesięcy... niestety... coś za coś, ale więcej światła - bezpieczniej...
OSRAM Cool Blue Intense świecą ładnie z tego co widziałem. Tutaj ktoś nagrał film http://www.youtube.com/watch?v=OI5Bbn27uA4. Ciekawe jak sie sprawują podczas deszczu. Mają dość niebieskie światło
po pierwsze sprawdź jakie napięcie masz na oprawkach żarówki, powinno nie być wyższe niż 13,2V, jeśli masz więcej to wszystkie wysilone żarówki będą się bardzo szybko przepalały.
Ja osobiście jeżdzę na żarówkach Bosch H7 90 PLUS i powiem wam, że są bardzo dobre.