Witam!
W sierpniu czyściłem EGR'a, wczoraj wyskoczył micheck engine, VSC, TRC OFF. Przy pomocy OBD2 i Torque na androida zczytałem błąd, wyszło P400.
Dzisiaj wyciągnąłem Egr'a nie był specjalnie zasyfiony i gładko sprężynka pracowała ale profilaktycznie jeszcze raz wyskrobałem szczotką brud i przepłukałem płynem do czyszczenia hamulców, teraz już prawie błyszczy. Złożyłem wszystko do kupy, odpalam silnik i błędy nie zniknęły. Nie bardzo mam pomysł co to może być .
Poprzednio jak EGR był zasyfiony i ledwo chodził to Egr Err co sekunde wskazywał -90% i skakał do +100%, teraz wskazuje -5% , +10% i nie szaleje czyli mechanicznie wszystko gra.
Czy ten błąd należy skasować z zewnątrz czy sterownik sam powinien wykasować błąd po ustąpieniu problemów ?
Proszę o pomoc!
Typ: Inne
Silnik: 1.6 16V benzyna
Rok: 2020
Nadwozie: Inne Pomógł: 37 razy Wiek: 53 Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 408 Skąd: dd
Wysłany: 2017-01-02, 13:57
błąd "siedzi" w ECU i musisz go wykasować "z zewnatrz" tzn OBD2 i jakiś prosty programik jesli Torque nie pozwala (np ScanTool.net lub coś w tym stylu)
mam nadzieję ze mój post kwalifikuje się do opcji "pomógł"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum