Typ: Avensis T25
Silnik: 1.8 16V VVTi benzyna
Rok: 2004
Nadwozie: Sedan Pomógł: 15 razy Wiek: 52 Dołączył: 05 Lis 2010 Posty: 343 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-02-16, 09:22
Tzn ja miałem na mysli właśnie te wszystkie sosy itp, na których powstają amerykańskie słonie (ludzkie...) , których jest zdecydowanie więcej niż afrykańskich ....
Acha.......taaaaaakie słonie? Byłem dzis w Lidlu i kupiłem ten sos do chamburgerów....zobaczymy czy przytyję
Wracając do tematu chyba najlepszym wyjsciem byłby ten spray LM tylko,że nie widzi mi się wydać około 60zł na kilka psiknięc a reszta będzie stała przez nastepne kilkanaście tys.km.Czytałem,że można użyć też alkoholu propylowego....jeśli ktoś wie co to jest i gdzie to nabyć.
Typ: Avensis T25
Silnik: 1.8 16V VVTi benzyna
Rok: 2004
Nadwozie: Sedan Pomógł: 15 razy Wiek: 52 Dołączył: 05 Lis 2010 Posty: 343 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-02-16, 21:46
Ja w sobotę podejdę do sklepu co się zowie Bomis. Mają tam kupe gratów, zapytam co maja. Na allegro takie specyfiki (do czyszczenia hamulców i sprzęgieł) są po 14 zeta
[ Dodano: 2011-02-20, 17:04 ]
Przylukałem dzisiaj za dnia i rzeczywiście przepływomierz jest jak byk wsadzony od góry w rurę od filtra. Na dwie śrubki. Za tydzień go wyjmę z całą obudową filtra jak kupię filtr, bo zajrzałem i czarnawy jest. Kupiłem za to płyn do czyszczenia gaźnikow taki mieli w sklepei. usuwa nagary i smary, jest w sprayu więc mam nadzieję że będzie ok
Dodatkowo dobrałem się do schowka pasażera i dotarłem do filtra kabinowego. Też czarny , wytrzepałem liście i kamyki.
Za tydzień wymiana. Tylko nie zobaczyłem za grzyba czy klapka obiegu wewn. działa czy nie. Gdzie to widać ?
Silnik: Inny
Rok: 2004
Nadwozie: Inne
Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 10 Skąd: Szczecin
Wysłany: 2011-03-06, 00:26
Witam!
Ostatnio bylem ogladac AVE T25 FL 2007 Wagon 1.8 w automacie. Przebieg 226kkm!!!
Po odpaleniu zimnego silnika obroty wskoczyly na 2000, po paru sek spadly do 1800. Pozniej nie zwracalem na nie uwagi, ale gdy wskazowka temp zaczela sie podnosic to wskazowka obrotomierza utrzymawala sie w polowie skali 0-1 obrotomierza w pozycji skrzyni D, gdy dalem na N, obroty szly chyba na ok 800.
Po jezdzie testowej autostrada, zjechalem na parking. Ogladalismy autko, a silnik sobie pyrkal na jalowym. Ogrzewanie bylo wylaczone. Ku mojemu zdziwieniu po paru minutach na niecala minute zalaczyl sie wentylator chlodnicy. Bylo to dla mnie dziwne, gdyz temp. zewn byla ok 0-2C i myslalem, ze przy takiej temp to benzynce nie powinno byc na tyle goraca, zeby musiala sie jeszcze schladzac. Moze tak byc?
Dodatkowo w czasie jazdy po przekroczeniu 30-40km/h gdy chcialem przyspieszyc, badz utrzymywalem stala predkosc, z zewnatrz dochodzil cichy, lecz mnie denerwujacy dzwiek. Przy cicho grajacym radiu tez to slyszalem. Nie wiem za bardzo do czego mozna to przyrownac. Przyczyna chyba nie byla w automatycznej skrzyni biegow, bo dzwiek ten pojawial sie niezaleznie od wlaczonego biegu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum