Ta kropka raczej nie jest wyznacznikiem problemu olejowego - mam T25 1.8 z końca 2006 roku (po lifcie), przebieg 60 kkm, oleju nie bierze a zielona kropka na uchwycie bagnetu jest. Auto w historii serwisowej w ASO nie ma wzmianki o problemie olejowym (a ma wpisane skrupulatnie wszystko, łącznie z wymianą żarówki).
U mnie prbelm byl i juz nie ma Genialny kolega pomogl.
BTW: A wiecie jak z olejem radza sobie silniki 1.8 w celikach tam moce sa wieksze 143 i chyba kolo 180|KM... tez jet/byl problem oleju?
Typ: Avensis T27
Silnik: 2.0 Valvematic
Rok: 2009
Nadwozie: Sedan Pomógł: 46 razy Dołączył: 27 Cze 2011 Posty: 956 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-10, 21:53
Silnik 192KM z TS'a (2ZZGE) o którym pewnie piszesz nie ma nic wspólnego ze słabszym silnikiem 1.8 montowanym w Avensisach i Celicach (1ZZFE). Był robiony przy współpracy z Yamahą to jest gwarancją samą w sobie, choć w początkowych wersjach był problem z wałkami to późniejsze wersje były bardzo udane i jeżeli ktoś lubi wysokie obroty to oprócz silnika z Integry Type-r i Civica Type-r jest uznawany za najlepszy.
galtom [Usunięty]
Wysłany: 2012-07-11, 06:30
Ale w Celicach sa tez slabsze jednostki. ZZT230 1.8 VVTi FWD MT 1ZZ-FE 142 PS.
W pewnym momecie zastanawialismy sie, czy takiej uszkodzonej Celiki z UK nie wziac jako dawce, ale nie starczyloby m kasy na wszystko
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum