Toyota Avensis
Reklama Regulamin Regulamin Szukaj Szukaj Grupy Grupy Statystyki Statystyki Rejestracja Rejestracja Zaloguj Zaloguj Album Zdjęcia Avensis Download Pliki Avensis
 Ogłoszenie 

Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

opony aut części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[Avensis T25] Brak mocy toyota avensis d4d - problem rozwiąz
Autor Wiadomość
bazyl009
[Usunięty]

Wysłany: 2012-06-29, 19:41   [Avensis T25] Brak mocy toyota avensis d4d - problem rozwiąz

Witam
Na wstępie powiem że jestem całkowitym laikiem mechanicznym. Mam toyota avensis rok 2007 silnik d4d 2.0. Moja toyota odkąd ją kupiłem wydawała mi się "mulasta" ale jako że to mój pierwszy disel wszyscy mi mówili że tak ma być. Turbina w mojej toyocie włączała się około 2700 obrotów na drugim biegu. Im wyższy bieg tym pózniej się włączała na 4 od około 3200 obrotów. Mam taką dość stromą górkę w okolicy i nigdy nie udało mi się na nią wjechać na 4 a kolega ze starsza toyota i tym samym silnikiem dawał radę bez problemów.

Dzisiaj pod w/w górkę muszę wjeżdżać na 2 a i to ledwo. Turbina się nie włącza wcale. Na płaskim odcinku jedzie w miarę normalnie tzn mogę jechać i 120 ale Turbina dalej nie czuje. Po wjechaniu na wzniesienie muszę redukować dość mocno.

Dodam że nie świeca się żadnie kontrolki wskazujące na awarie obtory mogę kręcić wysoko i nie słychać żadnych niepokojących dźwięków, dym też mają kolor normalny. Zauważyłem też że średnie spalanie w trasie mieszanej to jakieś 8 - 9 litrów ale tak miała zawsze.

Co może być przyczyną takiego stanu życzy?

ASO Avensis 

Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Imię: Tomek
msblondyn 
Moderator

Typ: Avensis T22
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2001
Nadwozie: Wagon
Wysłany: 2012-06-29, 23:22